Πέμπτη, 18 Ιουνίου 2009

Σχεδια.......και.......ιδεες...............


Δεν έκατσα με σταυρωμένα χέρια;!


Καλέ οχι................δεν έκανα πλεκτή μακαρονάδα;!

Ξεσήκωσα κι άλλα σχέδια με το βελονάκι................



Πρωτο σχεδιο!
πολυ ωραια ιδεα για κολιέ.........


δευτερο σχεδιο!
Πλεξη ΤΥΝΗΣΙΑΚΗ.........
ιδανικη για ισια πραγματα οπως τσαντες κ.λ.π.
που δεν εχουν καμπύλες.


Τριτο σχεδιο!
Μια παραλλαγή της δαντελας που ειχα πλέξει (σας εβαλα και τις δυο να δείτε τις διαφορές).
Η θαλασσιά ειναι το νεο σχεδιο, ενω το λιλά ειναι το κασκολ που εχω πλεξει πρωτο.!






και για να μην ξεχναμε και τις βελονες μας................
δυο κολιεδακια με νημα κοτον πολυ ψιλό και χαντρες στο ενα,
νημα κοτον και κοράλλια στο άλλο.



Σιγα που δεν θα τα προβαριζε.................
Καλε κουρεύτηκε το μωρο μου και ειναι μια κουκλα!!!!!!!!
Το κοραλλένιο κολιέ ειναι εξάλλου δικο της Ε! και για να το θυμηθεί
έβαλε και το κόκκινο που ειχαμε φτιάξει πριν απο καιρο με κορδέλες και πετρες.

Αυτα τα νεα μου φιλες μου!!!!!









Μαλλον ειναι και η τελευταια μου αναρτηση γιατι θα φυγουμε διακοπες.

Απο την μια ειμαι χαρουμενη που θα παω στο καμπινκ,
στο αγαπημενο μου Ναυπλιο, αλλά απο την αλλη με λυπεί το οτι δεν θα σας διαβαζω και δεν θα μαθαινω νεα σας.

Ευχομαι σε ολες καλο καλοκαιρι!!!!!
Με υγεια και γεματες μπαταριες να τα ξανα πουμε παλι σε λιγο καιρο!

Πολλα πολλα φιλια σε ολους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





18 σχόλια:

ΧΡΥΣΑ είπε...

Καλά να περάσεις στις διακοπές σου.

Πολλά πολλά φιλιά!!!!

Σταυρούλα είπε...

Πουαντερί μου καλησπέρα!Σε ζηλεύω που ξεμπέρδεψες με τις σχολικές υποχρεώσεις των παιδιών και αναχωρείτε για διακοπές.Καλό καλοκαίρι και καλά να περάσετε!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

πάντοτε δημιουργική, όλα όμορφα.

καλά να περάσετε στις διακοπές σας, γι' αυτό τις λένε διακοπές για να μην κάνεις όσα έκανες όλη τη χρονιά, όλη την υπόλοιπη χρονιά θα βρισκόμαστε, τώρα τρέχα, έπιασαν οι ζέστες
πολλά φιλιά

ΕΛΕΝΑ είπε...

Nα περάσεις τέλεια Πουαντερίτσα μου!!
Και να ξεκουραστείς, έτσι??
Αν και δεν το βλέπω να κάθεσαι ... φρόνιμα, όλο και κάτι θα σκαρώσεις στις διακοπές!
Φιλιά!!

ΑΓΓΕΛΙΚΗ είπε...

Καλό καλοκαίρι, καλά να περάσετε και με το καλό να ξαναγυρίσεις και να μάθουμε τα νέα σου
καληνύχτα

LIA είπε...

Πουαντερί μου, καλησπέρα!

Εύχομαι να περάσετε καλά στιε διακοπές σας και να χορτάσετε τη φύση και τη θάλασσα.
Πολύ ωραία τα σχέδια σου!
Η προηγούμενη ανάρτησή σου με συγκίνησε πολύ.
Να είσαι καλά, να τα καμαρώνεις τα αγγελούδια σου.

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Φιλάκια

Lily είπε...

Καλές διακοπές Πουαντερί μου!

Να κάνετε πολλά μπανάκια και να ανανεωθείτε. Οι δημιουργίες σου καταπληκτικές λέμε!

Ανώνυμος είπε...

A!πολύ ωραία τότε!Εγώ δεν κατάλαβα καλά..!(αυτό για την προηγούμενη ανάρτηση)Επίσης θέλω να σου πω οτι έχω "κολλήσει" άσχημα με τα πλεχτά κολιέ σου.Μήπως ξέρεις κάποιο μαγαζί που να πουλάει παρόμοια?Θα σκάσω!Πολύ δύσκολα ξετρελαίνομαι τόσο με κάτι..και δεν έχω ιδέα και απο πλέξιμο γμτ!Μαργαρίτα...

Maria B. είπε...

είσαι απίστευτη!!!! να δούμε τι άλλο θα φτιάξεις!!! απο μοντέλο όμως σκίζεις ετσι ??? καλές διακοπές να έχετε και να κοιτάξετε να περάσετε όσες πιο πολλές ώρες μπορείτε όλοι μαζί !!!!

φιλιά πολλά - πολλά !!!!

πουαντερι είπε...

Μαργαριτα μου τα κολιε δεν υπαρχουν πουθενα γιατι ειναι δικα μου σχεδια.
Αλλά μην μου σκας οταν γυρισω θα σε μαθω εγω να τα φτιαχνεις και θα δεις ποσο θα σου αρεσει.
Δεν εχω και το mail σου.....

stratosgr o ψήστης είπε...

Πουαντερί καλημέρα Αυτά που φτιάχνεις είναι πάντα καταπληκτικά. Η γυναίκα μου είναι από την Κανδήλα δίπλα από τον Μύτικα.

Dee Dee είπε...

Τι ωραια σχεδια!!!!!

Τα πλεκτα κολιε πολυ μου αρεσαν κατω!!!

Να περασετε τελεια. Να ξεκουραστειτε, να διασκεδασετε και να μας ξεχασετε εμας! Εδω θα ειμαστε οταν γυρισετε να τα πουμε ολα :):)

Καλες διακοπες!!!

Alexandra είπε...

Καλό καλοκαίρι!!! Να περάσετε υπέροχα και να ξεκουραστείτε! Τα κολιέ είναι πανέμορφα! Καλές διακοπές! :)

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Χρυσοχέρα μου εσύ!! Πουαντερίτσα θα μου λείψεις πολύ πολύ, πραγματικά το λέω! Μπορεί να μην επικοινωνούμε συχνά αλλά κάθε φορά περιμένω με αγωνία την νέα σου ανάρτηση! Νομίζω οτι τελικά σε όλους μας θα λείψει το μοναδικό σου χιουμορ και η ζωηρές δημιουργίες σου!

Λοιπόν σου εύχομαι και γω Καλές και Χαρούμενες διακοπές γεμάτες φυσικά με δημιουργία!!! Σε φιλώ πολύ πολύ.

Maria Tzirita είπε...

Θα έρθεις στο Ναύπλιο και δε μου είπες τίποτα! Κακομοίρα μου, θα σε σκοτώσω! Μπήκα γεμάτη χαρά να σου γράψω συγχαρητήρια για τις υπέροχα μοναδικές σου δημιουργίες και μόλις είδα το Ναύπλιο μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι! Εγώ τώρα γύρισα Αθήνα για την έκθεση, αλλά θα είμαι στο Τολό πάλι κατά τις 5 Ιουλίου και για όλο το καλοκαίρι! Στείλε μου μέιλ να κανονίσουμε να βρεθούμε αν είσαι Ναύπλιο τον Ιούλιο, το θέλω πολύ! Φιλάκια πολλά, να περνάτε καλά!

eirini είπε...

Πουαντερί μου μας αποχαιρετάς;;;;
Καλό καλοκαίρι σου εύχομαι!!!
Να περάσεις όχι απλά όμορφα αλλά τέλεια!!!!!!!!
Να ξεκουραστείς και να γεμίσεις τις μπαταρίες σου για τον χειμώνα!
Σκέφτομαι τα παιδιά σου τί χαρά θα έχουν που θα πάτε κάμπινγκ! Κι εμείς έτσι κάναμε όταν ήμουνα μικρή και έχω τόσες όμορφες και χαρούμενες αναμνήσεις!!! Ωραία χρόνια...

Και πού 'σαι; Άσε τα σχέδια και φέρε την μακαρονάδα να τσιμπήσουμε... χωρίς το τσιγκελάκι!!!!!

Καλό καλοκαίρι!!!!!!!!!!!!!

XRYSOULA είπε...

Καλησπέρα!!!
Κούκλα το μικρό.Πιό πολύ μου αρέσει με κοντά μαλλάκια.Να μου την φιλήσεις και τον Κωνσταντίνο.Καλές διακοπές και καλό καλοκαίρι να έχετε όλοι σας.Το μόνο που με στεναχωρεί είναι ότι δεν θα σε δω από κοντά .Εγώ βρε τέρας έρχομαι Αθήνα και εσύ θα λείπεις?
Τέλος πάντων θα το καταπιώ και αυτό...
Χα Χα φιλάκια και χαρούμενες διακοπές.

elie είπε...

Πολύ ωραία σχέδια!
Το τελευταίο κολιεδάκι κα-τα-πληκτικό! Μόλις επιστρέψεις θέλω οδηγίες.

Καλές διακοπές να έχετε!