Σάββατο, 20 Ιουνίου 2009

ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΦΥΓΩ!!!!!!!

Τι καλύτερο πριν φυγω διακοπες απο ενα βραβειο!
Ελαβα το βραβειο: "ΕΝΑ ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΟ BLOG"
απο την αγαπημενη μου φιλη την Ευα!!!!

Φιλαρακι μου σε ευχαριστω πολυ!!!!!!!!!!!!



Οι κανόνες είναι:
1. Δεχτείτε αυτό το βραβείο, αναρτήστε το στο blog σας, μαζί με το όνομα του ατόμου που σας βράβευσε, και το λινκ στο blog(αυτο δεν ξερω αν το εκανα σωστα)

2. Απονείμετε το βραβείο αυτό σε άλλα 15 αξιαγάπητα blogs. Θυμηθείτε να επικοινωνήσετε με τους bloggers και να τους ενημερώσετε ότι τους επιλέξατε για αυτό το βραβείο.

Με την σειρα μου κι εγω να το δωσω σε:

1/ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ!
2/ΑΧΤΙΔΑ!
3/ΛΕΜΟΝΙ-ΚΑΝΕΛΑ!
4/ΛΟΥΝΑ!
5/ΜΑΤΑ!
6/ΑΣΠΑ!
7/ΛΙΤΣΑ!
8/ΧΡΥΣΟΥΛΑ!
9/ΕΙΡΗΝΗ!
10/ΚΥΡΑ ΔΑΣΚΑΛΑ!
11/ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ!
12/ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ!
13/ΜΙΚΡΗ ΛΟΥΛΟΥ!
14/ΜΙΚΡΗ ΚΟΥΖΙΝΑ!
15/Κος ΔΗΜΗΤΡΗΣ!











***ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ****
***

22 σχόλια:

γαστεροπλήξ είπε...

ευχαριστώ πολύ, είναι πολύ όμορφο που με σκέφτηκες, τώρα να με δω πως θα βάλω λινκ που δεν ξέρω την τύφλα μου!!!!!!!!!

gasteroplix είπε...

εσύ καμάρι πως πέρασες τα λινκς, για δώσε χέρι βοηθείας αν έχεις χρόνο
gasteroplix@hotmail.com

αχτίδα είπε...

Ευχαριστώ για το βραβείο , νομίζω οτι είναι απο τα καλύτερα μου..καλά να περάσεις φίλη μου , να ξεκουραστείς, να πλέξεις, να διαβάσεις και .. να μας σκέπτεσαι!

Alexandra είπε...

Ευχαριστώ πάρα πολύ!!! :) Θα στο ξαναδώσω βέβαια και εγώ, το blog σου είναι υπέροχο!

Καλό καλοκαίρι και καλές διακοπές!!!

loulou είπε...

Ειναι πολυ τρυφερο απο μερος σου.. Σ'ευχαριστω πολυ πολυ!! Καλες βουτιες καλα να περνας!
Αλλα το πως θα το βαλω θα δουμε...Θα παρω μαλλον την βοηθεια του κοινου!!!!!

BIKY είπε...

μπράβο πουαντέρι το αξίζεις
Καλό καλοκαίρι σε εσένα και την οικογένεια σου
Να περάσετε καλά και να ξεκουραστήτε καλές διακοπές!!

Αγγελικη Ν είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου έκανες! Μια ταλαντούχα χρυσοχέρα να διακρίνει το μπλόγκ μου! Ευχαριστώ!

Καλό καλοκαίρι να έχετε! Δροσερό ήρεμο και δημιουργικό!
Φιλάκια

eirini είπε...

Αχ!!!! ευχαριστώ!!!!! Τί ωραίο βραβείο είναι αυτό! Πουαντερί μου να είσαι πάντα καλά!
Να πω όμως και ένα μπράβο στην Εύα που σου έδωσε αυτό το βραβείο γιατί σίγουρα το αξίζεις! Άλλωστε το ξέρεις ότι είσαι ένα από τα αγαπημένα μου μπλοκ!!!!

Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!! Φιλιά πολλά και να έχεις ένα θαυμάσιο καλοκαίρι!!!!!

KATERINA είπε...

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.
ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ .ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΥΠΕΡΟΧΑ.
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ.
ΦΙΛΙΑ

kiki είπε...

Ευχαριστώ πολύ! Καλά να περάσετε στις διακοπές σας!

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Πουαντερίτσα μου ευχαριστώ πολύ για το βραβείο σου! Είσαι υπέροχη σε όλα. Φιλιά πολλά πολλά και ευχές αμέτρητες για ένα ανέμελο και ξεκούραστο καλοκαίρι.

olivetreegirl είπε...

Μπράβο Πουαντερίτσα μου, σου αξίζει το βραβείο!!!! Να περάσετε τέλεια στις διακοπές σας, να ξεκουραστείτε, να δημιουργήσετε και να γυρίσετε ανανεωμένοι!!!!
Καλό καλοκαίρι!!!

luna είπε...

ευχαριστω παρα πολυ γλυκεια μου!
καλες διακοπες καλη μου!

Μάτα είπε...

Ευχαριστώ πολύ αδελφούλα μου!
Καλές διακοπές σου εύχομαι! Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πουαντερίτσα μου σε ευχαριστούμε από καρδιάς!!
Συγχαρητήρια για πραγματικά αξιαγάπητο blog σου!!
Καλή βδομάδα, να περάσεις πολύ όμορφα στις διακοπές σου!!

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Έχω ένα βραβείο για σας, ελάτε να το πάρετε!

elen είπε...

Πουαντερί μου καλό καλοκαίρι!!!Σου έχω ένα δωράκι και εγώ στο μλογκ μου αν μπορέσεις έλα να το παραλάβεις. Φιλάκια!!!

ΧΡΥΣΑ είπε...

Ενα βραβείο κι από μένα.
Περάστε παρακαλώ να το παραλάβετε κυρία μου!!

Δημιουργία είπε...

Καλες βουτιες και επιστροφη με γεματες μπαταριες.

αχτίδα είπε...

Εσύ βρε παιδάκι μου δε λες να γυρίσεις, άντε.., καλά να περνάς!

eirini είπε...

Μας λείπεις!!!
Καλά να περνάς!

Kiki K είπε...

Κι ακόμη ένα βραβείο από εμένα στο blog μου http://starttoscrap.blogspot.com/2009/07/blog-post_21.html