Δευτέρα, 27 Ιουλίου 2009

Καλημερα!!!!!

Βρε κοριτσια τι γινεται με το ιντερνετ;!
Ανοιξα σημερα το πρωι να σας δω με τον καφε μου, και βλεπω η γυναικα οτι εχω 37! μηνύματα...
Με χαρα εγω καθομαι αναπαυτικά, περνω τον καφε μου, τα τσιγαρα μου και ανοιγω να τα διαβασω......τρομαρα μου!

Ητανε ολα ιδια κινεζικα μηνύματα απο τον ιδιο αποστολεα που ουτε ο μεταφραστης μου δεν τα καταλαβαινε.

Αει σιχτιρ!!!

Αλλη δουλεια δεν εχουν στην Κινα; μονο να στελνουν 37 φορες σε μενα το ιδιο σχόλιο;
Δεν καταλαβαινω ρε παιδι μου;
ουτε στην αναφορα του gmail φαίνονται, μα ουτε και στα ανεπιθύμητα ειναι.
Μονο στα σχολια μου, ευτυχώς που εχω μετριασμο σχολίων και τα ειδα δηλαδη.
Πως μπορουν και μπαινουν στο blog και ανοιγουν τα email μας;

16 σχόλια:

Alexandra είπε...

Ευτυχώς που έχεις το μετριασμό σχολίων! Και εγώ για αυτό το λόγο το έχω βάλει, αν μου στείλουν τίποτα τέτοιο να το ξέρω και να το σβήσω. Μακάρι να μην στείλουν ξανά! Πώς πέρασες το σαββατοκύριακο; :)

eirini είπε...

Δεν το πολυκατάλαβα! Δεν μου έχει συμβεί αυτό! Μην τα ανοίγεις όμως... εγώ τα ψιλοφοβάμαι αυτά!

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!

πουαντερι είπε...

Ειρηνη μου εστειλαν ενα σχολιο γραμμένο στα κινεζικα 37 φορες, το ιδιο.
Αυτος που το εστειλε δεν ανοιγει στο ονομα του τιποτα, απλα εχει ενα ονομα...., φυσικα τα εσβησα αλλά πρωτη φορα μου τυχαινει κατι τετοιο.

πουαντερι είπε...

Αλεξανδρα μου τι να σου πω; στο αιρ-κοντισιον μεχρι το απογευμα καθομασταν.

α ν ε μ ω ν η είπε...

καλημέρα
τώρα τελευταία και διαφημίστηκες εταιρίες μπαίνουν
στο email παρακάμπτοντας όλους τους τοίχους προστασίας…

πιστεύω ότι μπαίνουν μέσω blog ..
βάζοντας όλες τις εικόνες και τa διάφορα gadget… τους δίνουμε δρόμο διόδου..
αλλά και το Explorer έχει τελευταία πρόβλημα δεν ανοίγει όλες τις σελίδες… (blog)

χθες προσπάθησα να κάνω σχόλιο σε σένα και στην Σταυρούλα…
και τα σχόλια βγήκαν σε περίεργη γραφή… κινέζικα θα έλεγα!!!!!!!!
μηπως είναι σχολια που σου γιναν …. (αυτές τις μερες)
το δικο μου σχολιο το πήρες?????

kiki είπε...

Σπαμ...μη δίνεις σημασία. Ευτυχώς που έχεις βάλει μετριασμό...

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πρόσεχέ τα αυτά, ίσως κάποια περιέχοθν ιούς!
Μου έχει συμβεί κι εμένα!
Καλή βδομάδα:))

πουαντερι είπε...

Ανεμωνη οχι δεν πηρα τιποτα!
Απο αυτα που λεω εγω δεν νομιζω να ειναι γιατι η γραφη ηταν κανονικη κινεζικη και ειχε και καποιο ονομα(το ιδιο σε ολα).

πουαντερι είπε...

ΚΙΚΙ τοσο καιρο δεν εχω καταλαβει τι ειναι ΣΠΑΜ αλλά ετσι κι αλλιως δεν τα ανοιγω τα πεταω.

πουαντερι είπε...

Ελενα γιαυτο εχω μετριασμο γιατι στις αρχες θυμασαι εχασα ολα μου τα αρχεια απο ΙΟ

Σταυρούλα είπε...

Καλησπέρα Πουαντερί μου!Εγώ ως Ασχετη αυτά τα ακούω κινέζικα!Τι μπορεί να κερδίσει κάποιος για να στείλει 37 φορές κιόλας ένα ακαταλαβίστικο μήνυμα;Πολύ μου άρεσε στην προηγούμενη ανάρτηση το οικογενειακό ανέκδοτο.

neni είπε...

Πουαντερίτσα μου,γλυκιά μου που είναι καμιά καλοκαιρινή φώτο με τα παιδάκια σου;Άντε περιμένουμε θαλασσίτσα και δροσερές βουτίτσες!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΧΡΥΣΑ είπε...

Γειά σου πουαντερί μου!!!
Πως πέρασες στις διακοπές;;

Πέρασα να πω Καλό απόγευμα!!!
Τα λέμε.

πουαντερι είπε...

Νενη μου ηρθα για λιγο και δεν εφερα τις φωτο.
Ολες μαζι οταν γυρισω επισημα απο διακοπες καλε.....
Εσυ τι διαβασα; θα μετακομισεις; και εγω το σκεφτομαι!

πουαντερι είπε...

Σταυρουλα νομιζω πως το κανουν για διαφημηση, αλλά μερικες φορες κρυβουν και αλλα γιαυτο και ειμαι επιφυλακτική και τα πεταω ολα αυτα χωρις να τα ανοιξω.

πουαντερι είπε...

Γεια σου ΧΡΥΣΑ ΜΟΥ, και εγω για λιγο ηρθα και θα ξανα φυγω.