Πέμπτη, 23 Ιουλίου 2009

ΓΥΡΙΣΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Καλε γυρισα για μια εβδομαδα και δεν ξερω τι να πρωτο κοιταξω......

Ηρθαμε να κανουμε κατι ψωνια με τα παιδια, εχουμε εναν γαμο (τι παντρευονται μεσα στο κατακαλοκαιρο;), ηθελε η Μιλου εμβολια, και εγω ηθελα λιγο σερφαρισμα στα blog σας που δεν τα προλαβαινω.!

Κατα αρχην ειδα στην φιλη μου την Ευα τα ωραια και διαβασα για εναν διαγωνισμο,
επισης δεν ξερω τι επαθε ακριβως η αγαπημενη μου Αλεξανδρα;!
η Αχτιδα μια χαρα περναει με τα εγγονια κι ας εχει μοναξιες......
η Κατερινα μας παιδι του χειμωνα κι αυτη σαν εμενα βασανιζεται στην ζεστη....
ευχαριστα τα νεα για την Ασπα μας......
το Λιτσακι τωρα παω να το δω τι κανει..........
οι μαγειρισες μας μας εχουν γεμισει καλοκαιρινες συνταγες.....
και τι να πω;!
πως θα τα προλαβω εγω ολα αυτα που εχουν γινει βρε κοριτσια;

Ειμαι σαν τα παιδια που τα αφηνεις σε καταστημα παιχνιδιων και δεν ξερουν τι να πρωτοδιαλεξουν........ΕΧΩ ΤΡΕΛΑΘΕΙ να πηγαινω απο την μια στην αλλη.

Αντε να δουμε ποσα ξενυχτια θα χρειαστω για να σας δω ολες.!

Τα δικα μου θα σας τα πω με τον καιρο......γιατι οπως λεει και η φιλη μου Η ΕΥΑ προκαλω το δημοσιο αισθημα με το να κανω διακοπες και αλλοι να λιωνουν(αφου δεν την αφησα σε ησυχία την γυναικα), ολο τηλ. ημουν να της λεω πως περναω εγω η γαιδουρα, ενω εκεινη δουλευε με τις ωρες και εσκαγε στην ζεστη.
Τελος παντων ενα δικιο το ειχε αλλά κι εγω ηθελα να της τα πω, ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ φιλεναδιτσα μου.....

Παω-παω τωρα να σας δω με την ησυχία μου.

ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!


Α! ξεχασα να σας πω πως δεν εβαλα ουτε μια βελονια εκει που ημουν( δεν με αφηναν τα ουζακια και οι μπυρες, να δω πως θα χασω αυτα που πηρα γμτ!)



35 σχόλια:

ΑΓΓΕΛΙΚΗ είπε...

Μπα μπα σαν τα χιόνια [ να'χαμε λίγα!] Όντως είσαι προκλητική παρουσία , μαυρισμένη φαντάζομαι και πλήρης οινοπνεύματος... χε χε χε
Εμείς εδώ λιώνουμε και προσπαθούμε να επιβιώσουμε με τη ζέστη και την κινδυνολογία της γρίπης! Καλή συνέχεια

γαστεροπλήξ είπε...

καλώς όρισες; πως σε ξεγέλασαν κι επέστρεψες; μέσα στον καύσωνα γάμος, θα βράσει η νύφη, κι εγώ έτσι την πάτησα!!!!!!
οι βελόνες είναι για το χειμώνα που θα είσαι στο σπίτι κλεισμένη, τώρα γλέντα κι όσα πάνε κι όσα έρθουν
καλή συνέχεια

Σταυρούλα είπε...

Καλώς ήρθες!Περιττό να σου πω ότι σε ζηλεύω.Αν κατάλαβα καλά πρόκειται για ένα διάλειμμα και συνεχίζεις διακοπές.
Να περνάς καλά,καλό βράδυ!

big mama είπε...

Welcome back,έστω και για λίγο! Κάνε τις δουλειές σου και ξαναφύγε όσο πιο γρήγορα μπορείς!

KATERINA είπε...

Καλως όρισες. Ελπίζω να ξαναφύγεις έστω και για λίγο. Και γω έχω γάμο 15 Αυγούστου στη Πάτρα και απο τώρα λιώνω. Κούκλα σε βρίσκω , εγώ λατρεύω τη μπύρα αλλά άμα πιώ έστω και ένα ποτήρι φεύγει ιδρώτας 3 μπουκαλιών, οπότε το αποφεύγω. Αχ πότε θα έρθει ο χειμώνας, ΣΤΟ PUNTAS ARENAS στη ΧΙΛΗ ΘΈΛΩ ΝΑ ΠΆΩ ΕΚΕΊ ΣΤΟΥς ΠΑΓΕΤΏΝΕΣ, καμμία μαζί μου. Τα λέμε φιλενάδα φιλιά

creationsbyeve είπε...

Τσα!!

πουαντερι είπε...

Αγγελικη και εσυ του χειμωνα;!
μαυρισμενη οχι πολυ γιατι δεν μπορω τον ηλιο αλλά πληρης οινοπνευματος....
το παρακανουν με την γριπη νομιζω;

πουαντερι είπε...

Γαστεροπληξ! ηθελα πολυ κι εγω να ερθω για λιγες μερες, μωρε οτι το κανεις για πολυ το βαριεσαι ασε που δεν θα ερχοτανε ο αντρας μου αυτες τις μερες και μας την εδωσε... βρε ουτε ποντο σου λεω......

πουαντερι είπε...

Σταυρουλα μου καλως σας βρηκα!
Παντως να ξερεις πως εγω ζηλευω οσες μπορουν ακομα να δουλευουν...μου λειπει η εξωτερικη δουλεια μωρε.

πουαντερι είπε...

Μαμα θα κατσω μονο οσο χρειαζεται γιατι τα παιδια μου θα αρχισουν να γκρεμιζουν τους τοιχους.

πουαντερι είπε...

Κατερινακι μου μαζι σου κι εγω για τους παγετωνες....ΦΥΓΑΜΕ!!!!!

πουαντερι είπε...

Ευα: πουλακι μου..........θα σε δω καθολου;

ΕΛΕΝΑ είπε...

Βρε καλώς την!!!!
Γάμο έχω κι εγώ αύριο, άστα να πάνε μ' αυτήν την ζέστη!!
Καλή συνέχεια στις διακοπές σου τυχερούλα!
Καλά να περνάς:))

Αγγελικη Ν είπε...

Καλώς ήρθες και καλή συνέχεια!
Φιλάκια

Alexandra είπε...

Πόσο χαίρομαι που γύρισες και μαθαίνουμε νέα σου!!! :)

Και εγώ του χειμώνα είμαι, μου αρέσει η ιδέα του καλοκαιριού αλλά έχω πολλές δουλειές να κάνω, ευκαιρία τώρα που δεν έχω μαθήματα, και με τη ζέστη έχω λιώσει! Ο γάμος τώρα με τον καύσωνα είναι;!;

Καλή συνέχεια στις διακοπές σου!!!

elie είπε...

Καλώς ήρθες και καλή συνέχεια!

olivetreegirl είπε...

Έτσι ειναι! Άλλοι κάνουν λιγοήμερο διάλειμμα από τις διακοπές και άλλοι λιώνουν στη δουλειά περιμένοντας λιγοήμερο διάλειμμα για διακοπές!!! Ζήλια!!!!

kiki είπε...

Καλώς τηνε! Πίσω για λίγο και θα ξαναφύγεις ε; Πολύ καλά κάνεις! Κάνε ένα διαλειμματάκι και κάν' την ξανά! Καλή συνέχεια!

αχτίδα είπε...

Καλέ ήρθες; μπήκα έτσι να δω τι κάνεις..επίτέλους ..άντε να κάνουμε και λίγο τζερτζελέ..πέρασες καλά κοριτσάκι μου; γέμισες τις μπαταρίες σου;

eirini είπε...

Πού είσαι καλέ;;;; Μας έλειψες!!!!
Ήρθες δηλαδή για λίγο και ξαναφεύγεις; Αχ... τυχερούλα!!!
Να συνεχίσεις να περνάς όμορφα! Γλέντα το και μην σε πτοούν τα κιλά! Πιες μερικά ουζάκια και για μας!!!!

Φιλιά πολλά πολλά!!!!!!

Edilene Rocha είπε...

Olá! Conheci o seu cantinho e é tudo de bom!...
Lindo e criativo!
Amei mesmo!!! Parabéns pelo seu trabalho!!!
Se puder, dê uma espiadinha no meu:
magiadaines.blogspot.com
Beijinhos carinhosos.
Itabira - Brasil

Δημιουργία είπε...

Καλωσορισες βρε! Τωρα που επιασε καυσωνας ηρθες?Γρηγορα πισω στη θαλασσα και τις βουτιες.Οσο για το πλεξιμο, απο φθινοπωρο καλα να εισαι.

Τζίνα είπε...

Να πούμε δηλαδή "καλό χειμώνα;"..
Καλώς σε βρήκα :)

πουαντερι είπε...

ΕΛΕΝΑ τι τους θελουνε ρε παιδι μου τους γαμους με τετοια ζεστη;

πουαντερι είπε...

ΑΓΓΕΛΙΚΗ μου εσυ θε ξερεις απο ζεστη εκει στα ωραια μερη που μας δειχνεις ε;!

πουαντερι είπε...

Αλεξανδρα μου κοριτσακι μου να προσεχεις το χερι σου μωρε!
Ασε με καργα ζεστη τι να πω......

πουαντερι είπε...

Ελλη καλα να περασεις!

πουαντερι είπε...

Ολιβακι μου τα ειδα τα ευχαριστα!!!
Και απο εδω σου ευχομαι καθε ευτυχια ολοψυχα.

πουαντερι είπε...

Κικη μου θα φανε τα ντουβαρια τα θηρια μου....

πουαντερι είπε...

Αχτιδουλα μου;! τι τζερζελε μου λες καλε, εσυ και μονη σου μια χαρα τα περνας βλεπω!!!

πουαντερι είπε...

Ειρηνη με τοσα ουζακια που ηπια μου φαίνεται πως σας κάλυψα ολες και με το παραπανω ετσι;!

πουαντερι είπε...

Ρε κοριτσια τωρα εγω στα Βραζιλιανικα πως να της απαντησω;
Ελπιζω να καταλαβει η κοπελα μη με πει και ακαταδεκτη......

πουαντερι είπε...

Αχ Κατερινα μου ουτε ποντος δεν βγηκε ασε τι να σου πω; βλεπω τα νηματα και ιδρωνω καλε.

πουαντερι είπε...

Τζινα καλωσόρισες και απο εδω καλε!!!!

Τζίνα είπε...

Πουαντερί.. η Βραζιλιάνα σου λέει πως της αρέσει πολύ το μπλογκ σου και σε προσκαλεί να επισκεφτείς το δικό της...
magiadaines.blogspot.com