Τρίτη, 28 Ιουλίου 2009

ΒΟΛΤΑΡΑΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Επειδη ηρθα για λιγες μερες και θα ξαναφύγω
δεν εφερα την μηχανη μου να σας δειξω φωτογραφιες απο το καμπινκ και το πως περναμε εκει.....
αλλά εχω στο κινητο μου καποιες (μες στην τεχνολογια ειμαι βρε παιδι μου), και ειπα να σας τις βαλω αν και δεν ειναι πολυ καθαρες.

εδω η Μιλου μπροστα απο το τροχοσπιτο παιρνει εναν υπνακο μεχρι να την βαλουμε μεσα στο αιρ-κοντισιον(η ζεστη για αυτην δεν ΠΑΛΕΥΕΤΑΙ)


το καμαρι μου πλεκοντας scoubidou (αν το λεω σωστα) βραχιολακια......
ειμαστε οικογενειακώς προκομμένοι εμεις.....


να και μια κοντινη.............


Στο θεμα μας τωρα!!!!!
Σημερα πηγα με την κορη Αθηνα να βρουμε κατι παπουτσια που ηθελε......
"φαγαμε τον Ρεντη, τον Πειραια και τελικα καταληξαμε στην Αθήνα για να τα βρει.
Βλεπετε ηθελε τα συγγεκριμενα και εγω δεν χαλαω χατηρια......

Ευτυχως βρηκαμε το τελευταιο νουμερο σε ενα μεγαλο καταστημα που η αληθεια ειναι δεν περιμενα να τα εχει και απλα πηγαμε για να της φυγει η ιδεα.
ΕΥΤΥΧΩΣ!!!!!!!!!





Ε! οπως καταλαβαίνετε μια πλεκτρια που σεβεται τον εαυτο της δεν μπορουσε να μην παει και στο KANGAROO!!!!!
και πηγα........................


πηρα αυτο το νημα να φτιαξω εναν γιακα-κασκολ.................


και αυτα τα "τζουρτζουλακια" που θα δω τι θα φτιαξω με αυτα.......
αλλά μου αρεσαν πολυ και τα πηρα.!!!!!

13 σχόλια:

BIKY είπε...

Και εγώ σημέρα στο kangaroo πηγα να πάρω μαλλί για felting Δεν θα το πιστέψεις όταν έφτασα έξω από την πορτα σκέφτηκα φαντάσου να συναντησω την πουντερη
Ωραια που περνάτε καλή συνέχεια Εμείς φεύγουμε την παρακεύη για ένα μήνα Επιτέλους ξεκούραση

eirini είπε...

"τζουρτζουλακια"... χαχαχα... ωραία λέξη!
Καλέ... πτώμα είναι η Μιλού στην φωτό, χαχα, κούκλα είναι!
Α, ρε Πουαντερί... ευτυχώς που είσαι μέσα στην τεχνολογία και είδαμε και καμιά φωτό! Προκομμένος ο γιος, μπράβο! Εγώ πάντως παρατήρησα το κορδελάκι στο κουρτινάκι πίσω από τον γιό σου... χαχαχα! Φαντάζομαι ότι όλο το τροχόσπιτο θα είναι φίσκα στο κορδελάκι χαχα!!! Άπαιχτη είσαι γι'αυτό σου έχω αδυναμία!!!

Φιλιά πολλά πολλά! Μου έλειψες όλον αυτό τον καιρό!

πουαντερι είπε...

ΒΙΚΥ απιστευτο να συναντιόμασταν ε;!
Μωρε τι καλα που θα ητανε να πιναμε και καφεδακι και να τα λεγαμε λιγο.....οταν γυρισουμε θα το κανονισουμε να βρεθουμε ολες να τα πουμε ετσι;!

Καλες διακοπες, καλα να περασετε!!!!!!

πουαντερι είπε...

Ειρηνη μου απο κορδελακια και φιογκακια αλλο τιποτα πια! χα!χα!
δεν ειδες το λελουδικο που κρεμασε η κορη; την κουκλα απο τουλια; τη λουλουδενια θηκη για ρεσο;
Ασε σου λεω πολυ πραμα.....
Η Μιλου ολη μερα αλωνιζει γιαυτο πέφτει ξερη!

creationsbyeve είπε...

ουιιι ζήλεψα τώρα!!!!! :(( εγώ μόλις τώρα άφησα κάτω το στυλό!!!από το πρωί μέχρι τώρα λογιστικά!!!!!! κοντεύω να τα παίξω!!!!! ρε φιλενάδα, δεν φαίνονται οι δυο τελευταίες φωτογραφίες, μεγειά πάντως τα παπούτσια :) και τα τζουρτζουλάκια :)
φιλούμπες

γαστεροπλήξ είπε...

τέλεια τα παπούτσια-σταράκια, κρίμα να μην είμαι πιτσιρίκα να φορέσω κι εγώ κι έχει κάτι χρώματα, μούρλια, τα δικά μου πάλι, μεγάλα σε ηλικία βέβαια, όλο μαύρα και κάτι μονότονα μουντά χρώματα αγοράζουν, βάλτε καλέ λίγο χρώμα, τίποτε αυτές, του παρθεναγωγείου, σα καλόγριες με μαύρα γυρίζουν.
για τα στολίδια στο τροχόσπιτο δε το συζητώ, όσο για τις δημιουργιες του γιού, μα τι βλέπει τι θα κάνει, το παιδί!!!
η Μιλού, μια κούκλα όπως πάντοτε, αλλά κατάκοπη.
πολλά φιλιά

ΕΛΕΝΑ είπε...

Τα "τζουρτζουλάκια" πολύ μου άρεσαν, κατοχυρώθηκε η λέξη χα χα χα!!
Η Μιλού την έχει καταβρεί αραχτή, ο δε γιος, προκομμένος σαν την μαμά!
Φιλιά, καλό βράδυ!!

πουαντερι είπε...

Ρε φιλεναδιτσα σε σκεφτομαι με τοση δουλεια που σου επεσε....
Ποιες φωτο λες; μετα τα τζουρτζουλακια δεν εχει αλλες.

πουαντερι είπε...

Γαστεροπληξ τι μου λες για τα δικα σου;! Ειναι μεγαλα βρε παιδι μου, εδω η δικια μου που ειναι 7 και φαγαμε τον τοπο να βρουμε σε μαυρο; κι αυτα ηταν οτι πιο κοντινο σε σκουρο.
Ακου του παρθεναγωγειου; χα!χα!

πουαντερι είπε...

Ελενα ειναι λεει στην μοδα αυτα τα βραχιολακια....εγω παλι δεν μπορω να τα μαθω να τα φτιαχνω με τιποτα.

Alexandra είπε...

Με γεια τα παπούτσια, είναι τέλεια! Ανυπομονώ να δω τι θα φτιάξεις με αυτά τα τζουρτζουλάκια ;)

KATERINA είπε...

τελικά όλοι είμαστε τόσο μακρυά αλλά και τόσο κοντά. Και εγώ όπως εσύ είμαι χωρίς τον άντρα μου, θα έρθει από τις 17 Αυγούστου για 3 βδομάδες και τότε κάτι θα γίνει αν είσαι ακόμη εκεί. Την περιοχή που λες δεν την πολυξέρω , εννοώ δεν έρχομαι εκεί για μπάνιο, αλλά ο κουνιάδος μου(μόνιμος κάτοικος Ναυπλίου) όλο στη Πλάκα πάει γιατί ψαρεύει με ψαροντούφεκο. Λείπει και αυτός στο χωριό τους αλλά θα έρθει μετά το 15Αύγουστο. Πιθανόν να τα πούμε λοιπόν. Καλά Μπάνια ααααααααααααααααα !!!

Σταυρούλα είπε...

Η καλύτερη του χωριού είναι η Μιλού,αραχτή και ξένιαστη!
Κι ο γιόκας σου κούκλος!
Καλό βράδυ!