Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2009

Δημιουργίες με τα "τζουρζουλακια" μου!!!!!!!!

*

Έκατσα σημερα και δοκιμασα να δω τι μπορω να φτιαξω με τα εργαλεια(τζουρτζουλακια) που πηρα απο το KANGAROO.

Εφτιαξα λοιπον μια καρφιτσα με υφασμα και μαλλί και
μετα της εραψα και δυο κουμπακια!!!!



Δεν εγινε ομορφη;!
Βεβαια η φωτογραφιες ειναι με το κινητο γιατι ειπαμε....την μηχανη την ξεχασα στο Ναυπλιο, μην λεω παλι τα ιδια...........
Καλα πρεπει να σας πω πως εχω πολλες ιδεες για τουτα τα τζουρτζουλια και οπως καταλαβατε τον χειμωνα θα στολισουμε με αυτα ολο τον κοσμο...(μεχρι και στο βρακί μας θα βαλουμε),
ετσι ειμαι και εγω και η Ειρηνη μου οταν μας αρεσει κατι το παρακανουμε ρε παιδι μου.

Τωρα που ειπα για την Ειρηνη, μου εκανε παραπονα γιατι εχθες ξεχασα να σας πω πως πηρε και αυτη ενα κεντημα και σημερα το αρχισε!!!


Εκανε δυο βελονιες και τσουπ στην τηλεοραση να δει το αγαπημενο της καρτουν, αλλες δυο βελονιες και ξανα τσουπ να δει το αγαπημενο της σηριαλ( σε εκατοστη επαναληψη).
Αλλά δεν πειραζει σημασια εχει πως μου το ζητησε η ιδια να της το αγορασω και αυτο σημαινει οτι της αρεσει!!!!
Δεν ειναι η πρωτη της εμπειρια βεβαια πριν απο καιρο ειχε ξανα προσπαθησει αλλά δεν ειχε και το καλυτερο αποτελεσμα....παρτε μια γευση ΕΔΩ!
Αυτη την φορα ομως το πηρε σοβαρα το θεμα.

εδω ειναι δυο νεα κασκολ!
Το ενα ειναι με βελονες, ειναι το νημα που πηρα εχθες και το αλλο ειναι με το βελονακι, ειναι το ιδιο νημα σε λιλα αποχρωση με το κασκολ που επλεξα πριν απο καιρο. Δες εδω!



Καλε τα ειδατε τα λουλουδια μου;! Μεγαλωσανε αρκετα τωρα που έλειπα.
Ε! μερικα ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΑΝ αλλά τι να κανω;! ο κηπουρος μου δεν τα ΘΥΜΟΤΑΝ παντα ...


ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΕΑ ΜΟΥ!!!!!!
ΦΙΛΙΆ ΣΕ ΟΛΕς!!!!!
**

10 σχόλια:

γαστεροπλήξ είπε...

όταν ήμουν στο δημοτικό έφτιαχνα τέτοια τζουρτζουλάκια, βάζαμε καρφάκια σε ξύλο ή καρφίτσες σε στρογγυλές υφασμάτινες θήκες, γεμάτες καλοτυλιγμένο άχυρο, και ανάλογα με την κλωστή ή την τρέσα που περνούσαμε σε ομόκεντρους κύκλους, φτιάχναμε χειροτεχνίες,μετά με ένα τσιγγελάκι τραβούσαμε και βγάζαμε τις κλωστες από τα καρφάκια ή τις καρφίτσες

τα τελευταία χρόνια έγιναν και πάλι της μόδας, θα κάνετε νέα στολίδια για το δέντρο σας με αυτήν την τεχνική

είδες προκοπές το κορίτσι, για να δούμε θα τελειώσει το εργόχειρο ποτέ, πάντως ενθύμια θα έχετε να καμαρώνετε πως είσασταν από μικρές προκομένες

πολλά φιλάκια

πουαντερι είπε...

Α! γαστεροπληξ ησουν εφευρετηκη ε;
Εγω ειδα πολυ ωραια κασκολ παιδικα με αυτην την τεχνικη, αλλά και τα στολιδια που λες ωραια θα ειναι.

Το εργοχειρο δεν νομιζω να τελειωσει, εχω κι εγω ενα μισο εδω και τοσα χρονια(ημουν 13 οταν το αρχισα) και ακομα ετσι ειναι.

kiki είπε...

Σε έπιασε ο κατασκευαστικός οίστρος πάλι!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Σούπερ τα τζουρτζουλάκια για να δούμε τι άλλο θα μας φτιάξεις!!
Μωρέ κι εγώ κάτι εργόχειρα που είχα ξεκινήσει ως μαθήτρια, ούτε ξέρω που είναι, εννοείται ότι ατέλειωτα τα έχω, δεν ήμουν και ιδιαίτερα προκομμένη σ' αυτά, έχω άλλες χάρες εγώ παιδί μου:PPP
Φιλιάαα!!!

stratosgr o ψήστης είπε...

Ένα μεγάλο ευχαριστώ μέσα απ΄την καρδιά μου για την συμπαράσταση στο πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίσαμε.
Αφιερωμένο!!

Τζίνα είπε...

Εμένα πάλι μη μου πεις ράψε,.... με πέθανες!
Το μόνο που έκανα με χαρά ήταν το πλέξιμο (βελόνες και βελονάκι), ενώ το κέντημα ποτέ δεν μου άρεσε.
Ζήλευα όμως και ζηλεύω τις γυναίκες που ό,τι πιάνουν με τα χέρια τους το μεταμορφώνουν σε όμορφα πράγματα!
Μπράβο Πουαντερί :)

πουαντερι είπε...

ΚΙΚΙ οσο ελειπα δεν εκανα τιποτα και τωρα επεσα με τα μουτρα, δεν αντεχω μωρε αλλο την ζεστη, θελω χειμωνα!

πουαντερι είπε...

Ναι ρε ΕΛΕΝΑ και εγω αυτο το ερμο το κεντημα το εχω ετσι χρονια, ενω τα πλεκτα μου τα τελειωνω αμεσως!

πουαντερι είπε...

Στρατο πανω απο ολα ειμαστε ανθρωποι!!!!!!!!

πουαντερι είπε...

Τζινα;! του πλεξιματος κι εσυ; α!!! ωραια ταιριαζουμε βρε σε αυτο!!!