Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2009

Μαρμελαδιτσα για.......διαιτα!!!!!!!!


Ετοιμη και η μαρμελαδα μου ροδακινο!!!!
Φετος ειπα να κανω πιο πολυ γιατι περυσι δεν εφτασε το ενα βαζο και πριν καλα-καλα ερθει ο χειμωνας ειχε τελειωσει........
Τωρα πιστευω να μας βρει το φθινόπωρο με τοση που εκανα!

Να σας πω και την συνταγη μου, ετσι για την ιστορια δηλαδη γιατι εχουμε τις μαγείρισσές μας που δεν τις πιάνει καμιά,
αλλά για να ειναι πιο ολοκληρωμένη η αναρτηση μου αντε βρε θα την πω!!!





Λοιπον
εχουμε και λέμε- λέμε και εχουμε......

2,5 κιλα ροδακινα γινωμένα αλλά οχι λιωμένα
2 κιλα ζαχαρη και
λιγο ξυσμα λεμονιου(μισο κουταλακι περιπου).

Τα ροδακινα για να τα ξεφλουδίσω πιο ευκολα τα βούτηξα σε καυτο νερο και τα αφησα 5'.
Τα περασα απο το μουλτι και τα εβαλα σε πολυ βαθια κατσαρολα(γιατι φουσκωνει και τρεχεις μετα να μαζευεις τα ζουμια),
τα εβρασα μεχρι να σωθουν τα υγρα τους,
μετα έριξα την ζαχαρη και την αφησα να βρασει μεχρι να "δεσει".
Αφου εκλεισα το ........ μάτι
εριξα μεσα και το ξυσμα λεμονιου.
Μην σκεπασετε την κατσαρολα οταν ειναι ετοιμη γιατι οι υδρατμοί θα σας την χαλασουν!

Αυτο ήτανε.......
αφου κρυώσει λιγο την εβαλα σε καλα καθαρισμενα βαζα
και περασα το καπακι τους με λιγη βοτκα για να μην μουχλιάσει,
τα γυρισα αναποδα μεχρι να κρυωσουν καλα.
Μετα στο ψυγειο !



7 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

και του χρόνου, ωραία έγινε

τις τσακίζουμε δε βλέπω να μένουν για το χειμώνα

eirini είπε...

Μαρμελάδα για... δίαιτα πρώτη φορά ακούω!!! χαχαχαχα...
Καλημέρα Πουαντερί μου!!!

πουαντερι είπε...

Γαστεροπληξ ασε οση και να φτιαξουμε παλι δεν φτανει.....

πουαντερι είπε...

Βρε ΕΙΡΗΝΗ ειναι για την διαιτα του σφυριγματος:
Τρως τα παντα και μετα σφυρίζεις αδιάφορα....χα!χα!

Alexandra είπε...

Πολύ ωραία η μαρμελάδα και η δίαιτα!!! ;)

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πολύ ωραία η διαιτιτική;-)
Eγώ φέρνω το ψωμάκι μου και αρχίζω να σφυρίζω αδιάφορα!!

big mama είπε...

Μια χαρα,εύκολη και ότι πρέπει για μένα.Πρέπει να αρχίσω δίαιτα. Από τότε που ήλθε η φίλη μου ξεφύγαμε εντελώς!!