Σάββατο, 22 Αυγούστου 2009

Γυρισα.......................

Γυρισα και εγω επιτελους!
Περασα υπεροχα, ειχα την καλυτερη παρεα φετος εστω και για λιγο...
ηρθε η ΕΥΑ και περασαμε μαζι καταπληκτικα!!!!!
Βεβαια δεν βαλαμε ουτε βελονια, αλλά ειμαστε μαζι ολη μερα!!!
Θα σας δειξω αλλη φορα και λιγες φωτο που τραβηξα(γιατι ολο ξεχνουσα να ανοιξω την μηχανη και να φορτησω τις μπαταριες της).

Τωρα πισω στα δικα μας..................
σε μια στοιβα απο απλυτα και ασιδερωτα με μια γλυκια μελαγχολία που σου αφηνουν οι διακοπες και περιμενοντας να ψυχρανει ο καιρος.

Βεβαια εχω πολλα να σας πω!!!
Αλλά αφηστε με πρωτα να μπω στο κλιμα και θα τα πουμε με τον καιρο......



ΥΣ. Ξεχασα να πω ενα μεγαλο ευχαριστω σε οσους με θυμηθήκατε στην γιορτη μου και μου ειπατε χρονια πολλα!!!!
Σας ευχαριστω πολυ μεσα απο την καρδια μου ολους σας αγνωστοι και μη φιλοι μου.

8 σχόλια:

Benikos place είπε...

Καλως ήρθες, αντε γιατι μειναμε 3 κι ο κουκος και θελουμε παρεες!!!
Νασαι καλα

πουαντερι είπε...

Καλως σε βρηκα!!!
Και που να δεις εδω στην γειτονια μου καλε...ο ΚΟΥΚΟΣ ειναι μονο και αυτος πολυ φοβαμαι οτι θα την κανει σε λιγο.
Χα!χα!

kiki είπε...

Καλωσήρθες!

Δώρα είπε...

Καλώς όρισες καλή μου!!
Μαύρα μάτια κάναμε να σε δούμε!!

Άντε βάλε πλυντήρια και σιδέρωσε και περιμένουμε νέα σου!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Kαλώς όρισες!!
Αύριο επιστρέφω κι εγώ, μία από τα ίδια όσον αφορά τις στοίβες τα ασιδέρωτα:P

πουαντερι είπε...

Καλα δεν σας λεω τι δουλειες εχω αλλά ρε κοριτσια δεν εχω ορεξη να κανω τιποτα......
σερνωμαι σαν τις σαυρες που περιμενουν να αλαξει η εποχη.
Βλεπω και τις φωτιες και με εχει πιάσει η καρδια μου, κριμα για τον κοσμο, τι περνανε;

Ελπιζω ο Θεος να μας λυπηθει και να βρεξει καταρρακτωδώς να τις σβησει.

LIA είπε...

Καλώς την κούκλα μας!
Μετά τις διακοπές, ανανεωμένη και ξεκούραστη, έτοιμη για το Σεπτέμβρη. Άντε να αρχίσει να ομορφαίνει ο τόπος με τα υπέροχα πλεκτά σου και τις άλλες δημιουργίες σου.
Ευχαριστώ για το φιλάκι που μου στέλνεις με την Αχτίδα. Εύχομαι, κάποτε να μπορέσεις να μου το δώσεις από κοντά και να σου το ανταποδώσω κι εγώ. Με τη βοήθεια του Θεού, όλα θα γίνουν σιγά σιγά πιστεύω.
Εμείς εδώ, με τον Πάνο και την Ειρήνη, περάσαμε πανέμορφα! Είναι υπέροχοι άνθρωποι, η χαρά μου είναι μεγάλη, που τους γνώρισα από κοντά. Μέσα στα μάτια τους είδα πολλή αγάπη, ανθρωπιά και ομορφιά. Όταν τους γνωρίσεις θα με καταλάβεις.
Σου στέλνω την αγάπη μου

αχτίδα είπε...

Άντε φιληνάδα , πιάσε δουλειά τώρα , βελόνες ,κλωστές ,μαλλιά ,κουβάρια όλα τώρα και κάνε αριστουργήματα.!Χθες είδα μια πλεχτή ζακέτα σε ένα περιοδικό μούρλια, θες να σου στείλω τη φωτογραφία;