Δευτέρα, 24 Αυγούστου 2009

ΑΠΟΡΙΑ...................

*

Μηπως μπορειτε να μου πειτε κατι;

Μονο στην δικη μου χωρα αυξανεται τοσο πολυ ο πληθυσμός ;
που για να μας χωρέσει πρεπει τα δεντρα και η φυση να δομηθούν με τετοιο τροπο;

Αυτο δεν ειναι δόμηση ρε παιδι μου ειναι ΒΙΑΣΜΟΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μονο που εδω δεν ειναι ενοχος μονο ο βιαστης αλλά και ο βιασμένος,
αφου το τραβαει η ορεξη του το οικοπεδακι.........
οπως και να το κάνεις δεν ειναι το ιδιο να λες οτι μένεις στον Ρεντη για παραδειγμα
με το οτι μενεις στον οικισμο "ταδε"..........

ειναι ΙΝ.
Αρα το τραβαει το μπουρλοτο ο κώλος μας.

ΥΣ. Χρησιμοποιώ πληθυντικό για να μην λενε οτι κανω διακρίσεις.

5 σχόλια:

eirini είπε...

Τα πάντα για το χρήμα!!! Έχουμε γίνει θλιβερό θέαμα πλέον! Ένα έγκλημα που συντελείται μπροστά στα μάτια μας!

Συμμαζεύτηκες επιτέλους;;;; χαχαχα... χαίρομαι που πέρασες καλά!
Φιλιά πολλά Πουαντερί μου!
Τα Χρόνια μου Πολλά στα είχα πει μέσω του μπλοκ μου αλλά να σου ξαναπώ και από εδώ πολύχρονη!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μωρέ μια χαρά τα λες!!
Μυαλό ποιος βάζει??
Δυστυχώς έχουμε να δούμε κι άλλα τέτοια καλοκαίρια:(

big mama είπε...

Έτσι είναι όπως τα λες! Αλλά τίποτα δε γίνεται! Καλό χειμώνα...που λένε!

αχτίδα είπε...

Εγώ συμφωνώ μαζί σου και λέω ακόμα οτι ενώ υπάρχει οικονομική κρίση θέλουν οικόπεδα για να χτίσουν σπίτια , βίλες να τα αγοράσουν ποιοί και πόσοι να πάρει η ευχή!

Maria Tzirita είπε...

Kι εγώ νόμιζα πως είχες απορία για το ποιά φιλενάδα σου έστειλε ευχές στη γιιορτή σου (μας) και δεν την αναγνώρισες! Εγώ ήμουν Πουαντερούλα μου, ποιά άλλη θα σου έστελνε φιλιά απ'το Τολό; Πέρασα υπέροχα, δε σε πήρα να βρεθούμε γιατί άργησα να κατέβω τελικά και μετά έμπλεξα εκεί με τις παρέες - δες τις φώτο και θα καταλάβεις! Ελπίζω να ήταν όμορφες οι διακοπές σας, καλώς βρεθήκαμε και πάλι! Φιλάκια πολλά!