Πέμπτη, 27 Αυγούστου 2009

Μαγειροπλεξιματα....................

.
Βαρέθηκα πια το καλοκαιρι, την ζεστη του
και τα φαγητα του(αυτο παιζεται λιγο), και ειπα πως σημερα πρεπει να μαγειρεψω κατι που θα μου θυμίζει την αγαπημενη μου εποχη:
Τον χειμώνα ντεεεεε!!!!
Τι θυμίζει χειμωνα;
Μα φυσικά τα οσπρια, αλλά που να τολμησω να τα σερβιρω στο τραπεζι;
Θα ειχα ομαδικη απεργια πεινας απο ολο το τσούρμο........
Εγω ομως σταθερη στις απόψεις μου και στις αποφάσεις μου λεω;!
Οχι δεν θα σας περασει το δικο σας, εγω ειμαι ο μάγειρας,
εγω αποφασιζω τι θα φαμε.....(ΧΙΤΛΕΡ????)

Μαγείρεψα ρεβίθια λοιπον......
αλλά οχι οπως τα ξερουμε σουπα,
ειχα έμπνευση η δικια σου και τα εκανα σαλατα:


ΥΛΙΚΑ:
Ενα σακουλακι ρεβίθια που εβαλα απο βραδύς στο νερο
1 φλυτζανι τσαγιου ρυζι κιτρινο
1 ντοματα μεγαλη ψιλοκομμένη
1 κονσερβα τονο νερου
2 κουταλιες καπαρη - 1 αγγουρακι τουρσι
2 κρεμυδακια φρεσκα ψιλοκομμενα - λιγο μαιντανο
ελαιόλαδο, 1 κουταλια βαλσαμικο και μια κουταλια πετιμέζι.

ΕΚΤΕΛΕΣΗ:
Μαγειρεύουμε τα ρεβίθια με τον γνωστο τροπο οπως θα τα φτιαχναμε σουπα αλλά δεν βαζουμε κρεμμυδάκι ουτε λαδι.
Οταν μαλακωσουν αρκετα ριχνουμε μεσα το ρυζι και προσεχουμε να εχει το αναλογο νερο ετσι ωστε στο τελος να το τραβηξει ολο το ρυζι,(αν δείτε οτι ειναι λιγο απλα προσθέστε λιγο-λιγο το νερο, αν ομως ειναι περισσοτερο προσθεστε λιγο ρυζι παραπανω).
Μολις ειναι ετοιμα τα αδειαζουμε σε μια σαλατιερα και αφου κρυωσει λιγο ανακατευουμε και τα υπολοιπα υλικα και το βαζουμε για λιγο στο ψυγειο να δεσουν οι γευσεις και τα αρωματα μεταξυ τους.

Δοκιμαστε την και θα με θυμηθείτε, ουτε εγω το περιμενα οτι θα εχει τοσο ωραια γευση,
η οικογένεια δε, την τίμησε με το παραπανω.!!!

~~~~~~~~****~~~~~~~~

Αυτα με την σαλατα μου και επειδη με πιασανε οι προκοπές επλεξα κιόλας!!!!!!


Εδω και πολυ καιρο ειχα δει ενα μπολερο σε ενα ξενο blog και εψαχνα να βρω το σχεδιο του για να το πλεξω.
Μου αρεσε τοσο πολυ που ειχα ΚΟΛΛΗΣΕΙ μαζι του
και για να μην το ξεχναω το ειχα βαλει και σαν φοντο στην επιφανεια εργασιας (φαντασου ΚΟΛΛΗΜΑ).

Σημερα λοιπον το πρωι αφησα ενα σχολιο στην Αλεξάνδρα μας και ετρεξε να μου το βρει.
Δεν φανταζεστε την χαρα μου οταν μου εδωσε το site με τις οδηγιες και τα μετρα;
δεν εχασα καθολου καιρο και το αρχισα αμεσως.........


αυτό ειναι το μπολερο που μου εχει παρει το μυαλό και κατω ειναι αυτο που αρχισα.

δεν ξερω αν φαινεται καλα επειδη ειναι κοκκινο χρωμα αλλά σιγουρα θα το καταλαβετε αν πατε ΕΔΩ εχει μαλιστα και τις οδηγιες.....

Σε ευχαριστω πολυ Αλεξανδρα μου δεν ξερεις τι βοηθεια μου εδωσες με τις πληροφορίες σου;!

Φιλακια πολλα!!!!!!!!!!!!!


*Βρηκα τον τροπο να βγάλω καθαρες φωτογραφίες στην μηχανη μου και ειπα να σας δειξω καλυτερα το χρωμα.
Ειναι ενα δυνατό ροδί υπεροχο χρωμα!!!!


Αυτο ειναι το νημα που πλεκω!
Ειναι καταπληκτικο στο πλεξιμο................
το πηρα απο το kangaroo και εχει πολλα χρωματα!!!




και εδω δυο πιο κοντινες και πιο καθαρες φωτο απο το πλεκτο μου.


******

31 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μες τις προκοπές σε βρίσκω, φαίνεται το καλοκαίρι πέρασες όμορφα, ξεκουράστηκες και τώρα.... δουλειά-χαρά!
Η ρεβυθοσαλατούλα πολύ ενδιαφέρουσα!!

XRYSOULA είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ..
Ομορφες οι δημιουργίες σου ΚΑΙ οι δύο.Τον πεθύμισα και γω τον χειμώνα και τις σουπίτσες του για να λέμε και την αλήθεια.Αν και από φέτος θα είμαστε λιγότεροι στο τραπέζι μας μιας και η μεγάλη μου θα είναι Θεσαλονίκη.Χαρά ξαι μελαγχολία μαζί ..
Φιλάκια πολλά ρε ξεδελφούλα.Να δω πότε θα προκόψω να σε πάρω τηλεφωνο.

Alexandra είπε...

Είσαι απίστευτη! Πότε πρόλαβες να πλέξεις τόσο πολύ; Απίθανο το χρώμα που διάλεξες! Το σχέδιο μου άρεσε και εμένα πολύ, σκέφτομαι και εγώ να το πλέξω!

Benikos place είπε...

Kalhmera!
Apo pleximo den xerw ...alla h suntagh sou telia!!!!
xairetismous

πουαντερι είπε...

Ελενα καλημερα! καλη εγινε δεν το περιμενα.....

πουαντερι είπε...

Ρε ξαδερφουλα μου συνχαρητηρια για το παιδι!!!!
Ειδες μωρε;! τι παιδι εχεις;!
Να ειναι καλα και να της πεις απο εμενα να περασει ωραια εκει που πηγε γιατι τα φοιτητικα χρονια ειναι τα καλυτερα.
Θα δεις τι ωραια που θα περασει στην πολη που δεν κοιμαται ποτε.
Φιλια πολλα!!!

πουαντερι είπε...

Αχ Αλεξανδρα μου να το κανεις δεν ειναι και πολυ δυσκολο τελικα και γινεται ωραιο.
Το χρωμα δεν φαινεται καλα εδω ειναι ενα ροδί απαλο πολυ ωραιο!!!

πουαντερι είπε...

Benikos καλη ειναι η σαλατα, ειδικα αν συνοδευει ενα ψητο στα καρβουνα ε;!
Να το δοκιμασετε!

eirini είπε...

Τέτοιο Χίτλερ σαν κι εσένα πολύ θα ήθελα να είχα στο σπίτι μου χαχαχα!!! Πολύ όμορφα τα ρεβυθάκια σου! Απορώ με όλα αυτά που κάνεις πώς προλαβαίνεις να πλέξεις κιόλας! Κουράστηκα μόνο που το είδα!
Το κόκκινο είναι το χρώμα μου, τέλειο φαίνεται!
Καλημερούδια!!!

πουαντερι είπε...

Ειρηνακι μου καλημερα!!!
Φετος περασες ωραια ε;! τα ειδα και σε θαυμασα.
Βρε χθες επλεκα μεχρι το βραδυ στις 1 η ωρα για να το φτασω εδω που βλεπεις.

Lily είπε...

Καλημέρα σου και καλώς όρισες!

Καταπληκτική η σαλάτα σου, από ότι φαίνεται. Και επειδή τελευταία με έχουν πιάσει και εμένα οι προκοπές μου και ... μαγειρεύω, θα την δοκιμάσω το συντομότερο δυνατόν.

Φιλιά!

ΑΓΓΕΛΙΚΗ είπε...

Καλημέρα . Ας είχα κι εγώ έναν τέτοιο Χίτλερ να μου μαγειρεύει καθημερινά κι ας έφτιαχνε και όσπρια... Τέλος πάντων ευελπιστώ να μου μάθεις να φτιάχνω κι εγώ μπολεράκια γιατίξέχασα ... Περιμένω συνάντηση κι έχω το νήμα έτοιμο

πουαντερι είπε...

Αγγελικη μου απο εβδομαδα θα παω Αθηνα να παρω συμπληρωμα στο νημα που πλεκω θες να σου πω ποια μερα να συναντηθουμε για καφε;

πουαντερι είπε...

ΛΙΛΥ να την δοκιμασεις ειναι πολυ νοστιμη, και εγω δεν το περιμενα να εχουν τετοια γευση τα ρεβιθια;!

Maria B. είπε...

γεια στα χεράκια σου πουαντερι μου και για την σαλάτα και για το μπολερό! όταν το τελειώσεις περιμένουμε ανάρτηση !!!

πουαντερι είπε...

Μαρακι μου θα το φορέσω και θα κανω επαγγελματική φωτογράφηση σαν "μοντελο" μπου χα!χα! (θα τρομαξουν τα μοντελα μολις με δουνε χα!χα!).

EYH είπε...

Συγχαρητήρια και για τα 2 σου έργα.... Χρυσοχέρα σε όλα.
Μου θυμίζεις την μανούλα μου που ήταν όλη μέρα πάνω σε 2 βελόνες. Να σαι καλά. :)))

αχτίδα είπε...

Πολύ όμορφο το φαγητό θα το έτρωγα ευχαρίστως.Το είπα και στα σχόλια μου σε ψάχνω απο το πρωί να σε ρωτήσω κάτι στο τηλέφωνο μα που εσύ....το τηλέφωνο μιλούσε συνέχεια.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

καλησπερα πουαντεριτσα μου, ολα καλα? ανυπομονω κι εγω για τον χειμωνα, να ερθει να νιωσω λιγο ανθρωπος βρε παιδι μου, νοστιμη μοιαζει η σαλατα σου , φιλακια σε περιμενω στο blog σπιτο μου ...
θα τα πουμε κι απο κοντα , σε παιρνω τηλ αλλα μιλαει ...

big mama είπε...

Τι προκομμένο κορίτσι είσαι εσύ! Το πλεκτό ωραίο φαίνεται αλλά εγώ έχω άγνοια! Η ρεβυθοσαλάτα πρέπει να είναι πολύ νόστιμη! Και εγώ επιθύμησα χειμωνιάτικα όσπρια!

αθηνα είπε...

Πουαντερίτσα επέστρεψες λοιπον!!
Το μπολερό φαίνεται τέλειο , και το σχέδιο και το χρώμα , καλή επιλογή !!
Σαμιώτικους χαιρετισμούς

πουαντερι είπε...

ΕΥΗ καλως ηρθες απο εδω! θα τα λεμε συχνα!!!!

πουαντερι είπε...

Αχτιδουλα μου δεν λειτουργει το τηλ. γιατι θα αλαξουμε παροχο και ειναι OF.
Γιαυτο δεν με βρισκεις!!!! ειναι βιαστικο; να μου στειλεις email.

πουαντερι είπε...

Ασπααααα!!!!
που εισαι καλε;!Ερχομαι!!!!!
Για το τηλ. δες πιο πανω στην Αχτιδα γιατι βαριεμαι να γραφω χα!χα!

Φιλακια! φιλακια! κοριτσαρα μου...

πουαντερι είπε...

Big mama θα σε βαλω στο κολπο να πλεκεις!
Αν εισαι και κοντα τοτε ειναι που δεν την γλυτωνεις.

πουαντερι είπε...

Αθηνα μου φιλια πολλα και σε σενα!!
Ελπιζω εσεις με τις φωτιες να εισαστε ΟΚ.

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

τέλεια η συνταγή με τα ρεβίθια σαλάτα, σαλάτα με ρύζι τους φτιάχνω σιγά και την τιμούν ιδιαίτερα, γενικά τρώνε τα όσπρια όλοι τους. όσο για το μπολερό είναι τέλειο καλή ευκολία

AΓΑΠΗ είπε...

Υπέροχο φαίνεται το πλεκτό σου!

Μάτα είπε...

Κι εγώ θέλω τώρα λίγα κρύα για να λέω την αλήθεια!
Αντε χρυσοχέρα μου καλό χειμώνα!
Φιλιά!

α ν ε μ ω ν η είπε...

Έχουμε πολλά κοινά….
Εκτός ότι ο χειμώνας είναι η εποχή μου…
αγαπάμε το πλεκτό… καταπληκτικό!!!!! το μπολερό σου έκανες πολύ καλή δουλειά…
Κάποιες εποχές η Ευαγγελίστριας .. ο Μολοκοτος και τα λοιπά μαγαζιά ήταν στέκι μου…
Όσο για το φαγάκι σου ευρηματικό….
Μου θύμισες την γιαγιά μου … έκανε ρεβίθια και την επόμενη (που περίσσευαν ) έβαζε ρύζι και τα μαγείρευε…
Καλό σου βραδυ….

kiki είπε...

Μου αρέσει πολύ αυτή η πλέξη και μου αρέσει πολύ η 1η φωτό με το πλεχτό! Καλό φθινόπωρο!