Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2009

Πλέκοντας ala Ελληνικά!!!!!!

Ας προχωρήσουμε λιγο..........
αρκετο καιρο τωρα ψάχνοντας στο διαδίκτυο ολα αυτα τα υπεροχα σχεδια το προβλημα μου ηταν η γλωσσα.
Μερικα απο αυτα τα μετέφρασα παρόλο που αυτο μου επερνε αρκετο χρονο, γιατι και να γνωριζεις καπως την γλώσσα οι ορισμοί που δινονται δεν μεταφράζονται ευκολα.
Σκεφτηκα λοιπον να δημιουργήσω ενα γκρουπ που θα μιλαει και θα εξηγεί μονο ΕΛΛΗΝΙΚΑ (με την βοηθεια ελπίζω οσων γνωρίζουν καλα την γλώσσα)
γιατι υπαρχουν αρκετες Ελληνιδες που πλεκουν και δεν γνωριζουν αλλη γλώσσα πέραν της Ελληνικης.

Και...............ΒΟΥΑΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Κάντε κλικ ΕΔΩ και θα δειτε.

20 σχόλια:

mariak είπε...

...Καλημέρα Πουαντερούλα...πρώτον να ευχηθώ καλή χρονιά στα παιδάκια σου...και κουράγιο σε σας.Είχα άδεια τις προηγούμενες μέρες να συνοδέψω την μικρή μου στον αγιασμό....( Πρώτη Δημοτικού ....καμάρι να δεις...)και δεν σας ευχήθηκα όταν έπρεπε...Το πλέκοντας αλά Ελληνικά πολύ καλή ιδέα...αν και εμένα αυτά τα ελληνικά Κινέζικα μου φαίνονται....Τί μαγειρεύεις σημέρα ? Στέρεψα από ιδέες ?...Φιλιά

πουαντερι είπε...

Μαρακι μου καλη αρχη και καλη χρονια στην πριγκηπεσα σου.
Θα μαγειρεψω πατατες γιαχνι στην κατσαρολα με σαλτσα και σαλατα με αναμεικτα πρασινα λαχανικα.
Ελπιζω να σε βοηθησα καπως ε;! βαλε και φετουλα στο τραπεζι και ετοιμα.
Γιατι σου φαινονται κινεζικα; τι ενοεις; μηπως δεν σου ανοιγει η σελιδα;

faraona είπε...

Γειά σου Πουαντερί μου!Καλό φθινόπωρο ,καλή χρονιά στα μικρά σου.Μπήκα στο σάϊτ κι εκανα εγγραφή αλλά τα είδα ολα στα Αγγλικά ...μήπως δεν ειδα κάτι η δεν πάτησα κάτι σωστά?Για πες.φιλί βρε κούκλα.

α ν ε μ ω ν η είπε...

Αφού δώσω τις ευχές μου.. για την νέα χρονιά στα δυο υπέροχα παιδιά σου…
Ήθελα να σου πω πόσο χαρισματικός άνθρωπος είσαι…
Όσο σε γνωρίζω μέσα από το blog σου … τα σχόλια σου.. και τα email…
Με εκπλήσεις ευχάριστα….
Η ιδέα του πλέκω Ελληνικά ήταν καταπληκτικηηηηη!!!!!!!!!!
Όλο το καλοκαίρι έκανα επισκέψεις στο blog σου με κρατούσε συντροφιά…

Ανάμεσα είδα και την τυνησιακή πλέξη…(η αγαπημένη μου) είναι μια πλέξη σταθερή και προσφέρετε για πολλά…
Την είχα διδάξει πριν πολλά χρόνια στα ΝΕΛΕ…
Κάναμε παλτό (έχει σταθερότητα) φούστες…
Πρόσφατα ανακάλυψα σε ένα κατάστημα μια βελόνα 10 νούμερο… ιδανική για χοντρά νήματα…

Ήθελα να σε κάνω και ένα σχόλιο
για το "ιμαμ μπαιλντι" ήταν τέλειο ένα φαγητό που τα είχε όλα….
Και εγώ βάζω τυράκι και κόκκινη πιπέρια Φλωρίνης… εκείνο που μου άρεσε και θα το αντιγράψω ήταν η πατατουλες τέλειες!!!!
Τις λατρεύουν τα παιδιά και ο Αλέξανδρος μου… σε ευχαριστώ…
Καλη μερα…

πουαντερι είπε...

Ανεμωνα μου καλη χρονια και σε σας!
Χαιρομαι που με παρακολουθεις, εσυ μια τοσο έμπειρη πλεκτρια.
Θα κανονισουμε και συναντηση για καφε και πλεκτοκουβεντα σε λιγο καιρο, ελπιζω να ερθεις να γνωριστουμε απο κοντα.
Φιλια πολλα στον Αλεξανδρο σου.

πουαντερι είπε...

FARAONA!!!!!!!!
καλα βρε ετσι ειπαμε; μαυρα ματια καναμε βρε να σε δουμε, γιατι χαθηκες;
Το ολο σαιτ ειναι στα Αγγλικα αλλά το γκρουπ που εχω φτιαξει εγω ειναι σταθερα μονο για Ελληνικα( δεν τα παμε καλα με αλλες γλωσες παρα μονο την μοσχαρισια οταν ειναι κοκκινιστη με πατατες τηγανητες).
Χα!χα! αμα εκανες εγγραφη πηγαινε στο γκρουπ που λεω και θα το διαβασεις.

mariak είπε...

...Πουαντερί μου λέγοντας Κινέζικα εννοώ ότι αφού είμαι άσχετη από πλέξιμο ακόμη και οι Ελληνικές οδηγίες ....Κινέζικες μου φαίνονται....Αλλά όπως είπε και μια άλλη φίλη πατώντας στο σάιτ όλα Αγγλικά τα εμφανίζει.....

πουαντερι είπε...

Βρε Μαρια καιρος ειναι νομιζω να σε μαθουμε να πλεκεις....

twinkle είπε...

Απορώ πώς τις κατεβάζεις όλες αυτές τις ιδέες! Ησυχία δεν έχεις, μπράβο σου!

πουαντερι είπε...

Νεραιδουλα μου ελα και εσυ στο γκρουπ!!

mariak είπε...

...Πουαντερούλα καλημέρα....χάθηκες....λοιπόν κόλλησα το μικρόβιο του πλεξίματος...έκανα εγγραφή στο Αγγλικό σάιτ...είδα υπέροχα πράγματα..αλλά ακατόρθωτα....Μου μένει , αφού βάλουμε μία σειρά με τα σχολεία και τις δραστηριότητες , να αρχίσω να ψάχνομαι για μαθήματα πλεκτικής στην Ξάνθη....αν βρω...Καλό Σαββατοκύριακο να περάσετε....

πουαντερι είπε...

Μαρακι μου και εγω γιαυτο χαθηκα....το πρωινο ξυπνημα δεν το εχω συνηθίσει ακομα και οπως λες να βαλουμε μια ταξη .
Τι κριμα να μην μενεις κοντα μου, θα σου εδειχνα εγω οτι θες, στο σαιτ δεν τα καταλαβαινεις λογω γλώσσας;

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Πουαντερίτσα μου καλή σχολική χρονια στα παιδάκια σου! Τι έξυπνη ιδέα!!Φιλιά πολλά πολλά πολλά!

Μάτα είπε...

Καλέ τι ιδέες μου βάζεις τώρα!!!! Ακόμα το πλέξιμο να αρχίσω μου έλειπε..αν και δεν θα ήταν άσχημη ιδέα! Φιλούρες αδελφούλα!

mmama είπε...

Πλεκτος πολυ ομορφος δουλεια .
Εγο οχι μεταφραση χπησιμοποιει, εγο διαβασμα ελληυικα !

XRYSOULA είπε...

Τα εχω παιξει !!!Αλλαξες τηλέφωνο?

πουαντερι είπε...

Λιτσακι μου και εγω σε εχω επιθυμήσει μωρε.....!
Κανε εγγραφη και θα δεις τι ωραια πραγματα εχει.

πουαντερι είπε...

Αντε ρε αδερφι αρχισε το πλεξιμο! Θα δεις θα σου αρεσει.
Εχουμε χαθει αλλά δεν μπορω ακομα να μπω σε σειρα.
Που θα μου παει ομως;!

πουαντερι είπε...

mmama: Μπραβο που το προσπαθεις.
Εγω περασα απο εσενα αλλά δεν καταλαβαινα τιποτα. Μονο τις φωτογραφιες ειδα.

πουαντερι είπε...

Χρυσουλα μου δεν εχω αλαξει τηλ. δεν εχω τηλ. γιατι αλαζουμε παροχο και δεν μας συνδεσανε ακομα.