Τρίτη, 8 Σεπτεμβρίου 2009

Χειμωνιασε !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Γεια σας φιλοι μου!!!!!

Εδω εδειξε λιγο τα δοντια του το φθινόπωρο και πολυ μου αρεσε!!!!!

Ειπα λοιπον να σας βαλω μια τελευταια γευση καλοκαιριου ........................
θυμαστε που σας ειχα πει οτι ηρθε η αγαπημενη μου φιλη η Ευα;!


Ναμαστε λοιπον εδω στην παραλία........προσπαθώντας να παρουμε λιγο χρωμα........



και εδω ειμαστε εξω απο το τροχοσπιτο με τα πλεκτα μας και ψιλη κουβεντουλα..........


Καλα το φιλαρακι μου ηρθε γεματη δωρα................


ενα πολυ ομορφο πορτοφολακι για την κορη μου
(αλλά δεν της ειπα οτι ειναι δικο της για να μην το παιρνει στο παιχνιδι και μου το χαλασει χι!χι!)
και μια καταπληκτικη μπλουζα με ραντακι και αζουρε πλεξη για μενα την οποια δεν εχω βαλει φωτογραφια γιατι την εχω για πλύσιμο .
Οταν ομως θα την πλύνω θα σας την βαλω για να την δειτε ειναι απλα ΥΠΕΡΟΧΗ.

Σε ευχαριστω και απο εδω παρα πολυ για τα δωρα σου
ξέροντας ποσο κόπο εκανες για να τα φτιάξεις Ευακι μου γλυκο!!!!!!
Περιττόν να σας πω οτι περασα υπεροχα μαζι της.


Τωρα ομως με την βροχούλα που έριξε και τα σχολεια που ανοιγουν σε λιγες μερες
θα βρουμε τους ρυθμους μας ελπιζω......



Πρωτη και καλυτερη η Μιλου που προσπαθει να συνηθίσει το σπιτι.
~~~~~~~~~~~~~

ΕΓΩ παντως ειμαι μια χαρα και μαλιστα αρχισα τις εμπνεύσεις..........

και ενω το μπολερο προχωράει αργα αλλά σταθερα θα ελεγα,
και αφου ξήλωσα δυο μοτιφ γιατι ειχα κανει λαθος,




έπλεξα εναν γιακα για τα κρυα που ελπιζω να ερθουν.......


πλεκω κι αλλον εναν με το νημα που σας ειχα πει οτι πηρα τωρα τελευταια, θυμαστε;

αυτο εδω ειναι,


εφτιαξα μια καρφίτσα-μπουτονιέρα για το ζακετακι μου...............



και συνεχιζω το μπολερο μου που ενω μου αρεσει τρελά δεν ξερω πως θα δειχνει επανω μου οταν το φορεσω γιατι νομιζω πως τα μπολερο τέτοιου ειδους
μάλλον ταιριαζουν στις λεπτες( αγνωστη λεξη για μενα).

Τελος παντων εγω θα το φορεσω κι ας μην ειμαι λεπτη...
ωχ αδερφέ δεν θα σκασω κιολας!!!!!!
.

19 σχόλια:

Alexandra είπε...

Αχ τι ωραία που περάσατε!!! Το μπολερό είναι πανέμορφο και θα σου πηγαίνει σίγουρα! :) Καλό χειμώνα!

ΑΓΓΕΛΙΚΗ είπε...

Καλημέρα. Έχω αρχίσει και γίνομαι πρωινή και πάλι. Τι ωραία πράγματα είναι αυτά; Καλά το set με την Εύα όλα τα λεφτά! Ιερά τέρατα του πλεξίματος κι οι δυο...
Άντε να πιούμε αυτόν τον καφέ να μου μάθεις και μένα τίποτα. Ένα γιακά θα τον φτιάξω φέτος πού θα πάει!

mariak71 είπε...

....Καλημέρα και καλώς επιστρέψατε από τις διακοπούλες σου....Το μπολερό που πλέκεις το ζήλεψα πολύ ...μέχρι που σκέφτομαι να αρχίσω πλέξιμο ....αλλά δεν ξέρω ούτε ένα πόντο να ρίχνω. Τα σχολεία ξεκινούν και θα μπούμε αναγκαστικά στη ρουτίνα της καθημερινότητας....μη σου πω ότι την αναζητώ κιόλας . Να ευχηθώ καλό χειμώνα ή είναι λίγο νωρίς ? Φιλιά......

XRYSOULA είπε...

Λοιπόν .....
1.-Καλημέρα!!!
2.-Μια χαρά κορμάρα σε βρίσκω και πάψε τα παράπονα!!
3.-Καλό χειμώνα.
4.-Πάντα με όμορφες δημιουργίες από τα χεράκια σου.

Ε!!!! νομίζω πως φτάνουν για σήμερα.Αντε φιλάκια..

πουαντερι είπε...

Αγγελικη μου καλημερα! εσυ εχεις αρχισει απο τωρα ε;!
Για μας αρχίζουν Παρασκευή και το περιμενω πως και πως!

Και τον καφε θα πιουμε, και θα πλεξεις οχι μονο γιακα αλλά και ολοκληρο πουλοβερ...θα δεις τι ευκολο ειναι.

Maria B. είπε...

και του χρόνου πουαντερούλα μου, και του χρόνου !!!!!

καλή συνέχεια στα πλεξίματά σου και καλή σχολική χρονιά στα παιδιά !!!

φιλια πολλά

πουαντερι είπε...

Μαρια καλημερα καλώς σε βρισκω.
Να μου πεις καλο χειμωνα γιατι τον περιμενω πολυ ειμαι βλεπεις χειμωνιατικος τυπος.
Το μπολερο εχει πολυ κατατοπιστικές οδηγιες και ειναι ευκολο να το φτιαξεις.
Στο kangaroo στην Αθηνα θα αρχισουν σεμιναρια για αρχαριες στο πλεξιμο, αν θες πηγαινε να ρωτησεις και πες και το ονομα μου (πουαντερι με ξερουν) και θα σου πουν τα παντα.
Ειναι στην Ευαγκελιστριας μεσα στην στοα, απεναντι απο τα παπουτσια του "Bozikhs".

πουαντερι είπε...

Χρυσουλινι μου καλημερα!!!!
Καλα μην φανταστεις οτι το εχω βαλει και μαραζι για τα κιλα μου...σιγα!
Ε! να μονο καμμιά φορα το σκεφτομαι και μετα τρωω ολο το φαι μου και σταματαω την γκρινια χα!χα!

πουαντερι είπε...

Αλεξανδρα μου πραγματικα περασαμε μαζι υπεροχα!
Θα μου πηγαινει λες ; ε; θα το φορεσω και θα βαλω φωτογραφια να μου πειτε.....

πουαντερι είπε...

Μαρια Β. καλημερα σου!!
Καλο χειμωνα σε ολους μας!!!!

AΓΑΠΗ είπε...

Eγώ πάντως μια χαρά αδύνατη σε δικρίνω στις φωτογραφίες που έχεις βάλει στην ανάρτηση!
Καλο είναι να μην έχουμε τέτοια κολλήματα εμείς οι γυναίκες με το σώμα μας.
Τα πλεκτά είναι υπέροχα και το πορτοφολάκι θεικό!
Πραγματικά πανέμορφο!

mariak είπε...

...Καλή μου Πουαντερί σ΄ευχαριστώ για τις αναλυτικότατες οδηγίες σου σχετικά με το κατάστημα kangaroo αλλά μένω Ξάνθη οπότε λίγο δύσκολο.....Προς το παρόν θα αρκούμαι στις όμορφες δικές σου δημιουργίες........

Μάτα είπε...

Κι εμείς εδώ είχαμε για λίγες μέρες βροχές και καταιγίδες και το απόλαυσα! Μούρλια τα εργόχειρα όπως πάντα αλλά η Μιλού είναι απίθανη!

Φιλιά!

πουαντερι είπε...

Ax αδερφουλα μου εσυ εισαι τυχερη θα δεις και χιονια εκει που εισαι....

πουαντερι είπε...

Αγαπη σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια αλλά δεν με εχεις δει ορθια χα!χα! η κοιλια ειναι στον 5ο μηνα.
Παντως δεν το παιρνω και πολυ επι πονου μην φανταστεις!

πουαντερι είπε...

Μαρακι μου κριμα που δεν εισαι κοντα αλλά που ξερεις μπορει καποτε να συναντηθουμε.....
ασε που οτι θες απο πλεξιμο θα σου στειλω εγω οδηγιες με εικονες για να μαθεις!

Maria Tzirita είπε...

Καταρχήν δεν είσαι χοντρή και μην το ξαναπείς αυτό!
Δεύτερον, δεν μαυρίζει ο κόσμος κάτω από τις ομπρέλες!
Τρίτον, πλεκεις υπέροχα και σε ζηλευωθαυμάζω!
Τέταρτον η Μιλού είναι μια γλύκα και θα στην κλέψω άμα τη δω, στο λέω!
Και πέμπτον, γράψε μου κανενα νέο σου, σ'έχω χάσει τελείως Πουαντερούλα μου!
Φιλιά!

big mama είπε...

Καλό χειμώνα και καλή σχολική χρονιά εύχομαι! Το καλοκαίρι πάντως μια χαρά περάσατε!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

το μπολερό είναι μούρλια, σε όποιον αρέσουμε για τους άλλους δε θα μπορέσουμε, θα τραγουδάς και θα το φοράς, σιγά μη σκάσουμε!!!!!!
είδες με τα κολπάκια τρώνε μια χαρά τα λαχανικά τα μικρούλια