Πέμπτη, 10 Σεπτεμβρίου 2009

Φαντασου να ειχα και πολυμελη οικογενεια......

τι θα εκανα μου λέτε;
Καθε μερα σπάω το κεφαλι μου τι να μαγειρεψω για να το φανε ολοι και οχι μονο να τους ευχαριστησω αλλά να ειναι και ενα σωστο φαγητο με τα ολα του(βιταμινεςκ.λ.π.)

Μετα τα χθεσινα φασολακια λεω κι εγω θα σας ψησω συκώτι με μια ωραια σαλατα με μαυρομάτικα........
Εγω το λεω αυτο!!!!!
Οι αλλοι δεν το ειπανε...............


Γιος: μαμα εγω δεν μπορω να φαω το συκώτι απο τοτε που ειχα αρρωστήσει με γαστρεντερίτιδα το σιχάθηκα (σεβαστό)!

Μαμα: εντάξει αγορι μου θα σου ψήσω δυο σνιτσελ και θα βολευτεί η κατασταση, άλλωστε ειναι πολυ λιγα αυτα που δεν τρως.

Κορη:Γιατι ρε μαμα; επειδη εγω το τρώω το συκώτι δεν δικαιούμαι ενα σνιτσελ; (ολο αυτο συνοδευεται απο μια γκριμάτσα αλά Μαιριλυν Μονροε ).

Μαμα: Καλα-καλά θα σου ετοιμάσω και εσενα ενα αλλά θα φας και μισο κομματι συκωτι, ενταξει;

Κορη: καλάαααα!!!!

Και φτανω στον αντρα μου περιμένοντας απο αυτον συμπαράσταση.........
Εσυ Β ελπιζω να μην εχεις καμιά παραγγελιά; ε;!

Γιατι ρε ΜΩΡΟ μου (βρωμα η δουλεια μολις το ακουσα)
εγω απο αλλον πλανητη ηρθα; δεν θα μου δωσετε εμενα λιγο σνιτσελ;

Με λιγα λογια ρε παιδια (αρχιζει να μου γυριζει το ματι) θα το φτιαξω αυτο το παλιό συκώτι; ναι ή οχι;

Τρια στοματα-μια φωνη: ΚΑΛΑ-ΚΑΛΑ κανε οτι θες εσυ και θα το φαμε.


Το πιατο του γιου..........

Το πιατο της κορης..................
και για να μην σας αφησω σε αγωνια, ο Β εφαγε και απο τα δυο!!!!!
Ωχ αδερφε τι θελω και ρωταω; αφου εγω θα την πληρωσω παλι;!

Αυριο ομως τους εχω εγω μια εκπληξη...........
Ιμαμ μπαιλντι και κομμενες οι παραγγελιές!

Απο σημερα περασα στο τηγανι τις μελιτζανουλες μου και τις έκρυψα στο ψυγειο να μην τις δουνε και αρχισουν τα μεγαλα πρωινα απο νωρις.
Τρωνε ολη την ωρα απο κατι και οταν ερθει η ωρα του φαγητού ειναι ολοι τους χορτατοι.
Αμ δε!!!!!!!!!!!!!!!
χι!χι!

ΑΣΧΕΤΟ.......................

δεν ειναι Η! ΦΑΤΣΑ;!!!!!!!

13 σχόλια:

XRYSOULA είπε...

Καλημέρα καλημέρα.
Μαυρομάτικα σαλάτα είναι το αγαπημένο μου αλλα ετσι που έμπλεξα με τις δουλειές έχω καιρό να τα κάνω.
Φιλάκια στα μικρά σου και τις ευχές μου για μια καλή σχολική χρονιά.

big mama είπε...

Άστα όλοι τα ίδια τραβάμε. Η σαλάτα με τα φασολάκια πάντως είναι πολύ εμφανίσιμη. Βάζεις και κολοκυθάκια είδα, ωραία ιδέα!

mariak είπε...

....Καλημέρα Πουαντερούλα....Όσο ρωτάς και θέλεις να τους ευχαριστείς τόσες περισσότερες παραγγελιές θα παίρνεις....Εγώ τους τα έχω ψιλικομμένα όλα αυτά ότι βρίσκουν στην κατσαρόλα αυτό τρώνε.....όλιγον δικτακτορικό ακούγεται? Τα πιατάκια όμως μούρλια μου άνοιξαν τη όρεξη πρωϊνιάτικα παρόλο που το συκώτι δεν το τρώω....Καλή συνέχεια στη μέρα σου....

Lily είπε...

Τι τραβάμε και εμείς οι μητέρες...

Καλημέρα Πουαντερί μου!

πουαντερι είπε...

Χρυσουλα μου κριμα να μην σε εχω κοντα να σου φερω εγω οση θες!

Καλη χρονια στα παιδακια μας! Να τα εχει ο Θεος καλα και φωτισμένα!!!

πουαντερι είπε...

Big mama καλημερα οχι δεν ειναι κολοκυθακι ειναι αγγουρακι τουρσι, αλλά αυτο το βαζο που παιρνω απο το LIDL ειναι λιγο γλυκα.
ΜΑΝΕς!!!!!

πουαντερι είπε...

Καλημερα Μαρακι μου εχεις δικιο.

Τελικα κανεις για το ερμο το συκωτι; κι εσυ βρε ΒΡΟΥΤΕ;

πουαντερι είπε...

Lily μου ετσι ειναι τα τραβαμε ολα γιατι θελουμε να τα ευχαριστησουμε τα βλασταρια μας.
Καλη σου μερα!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

χαχα.. τα ίδια τραβούσε και η μαμά μου όταν είμασταν και τα τρία μπουμπούκια στο σπίτι!!! τώρα που ο καθένας μαγειρεύει για τον εαυτό του... να δεις τι καλά που τρώμε από όλα... η μανούλα τρίβει τα μάτια της!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

καλημέρα γλυκιά μου...

μεταξύ μας.. ούτε εγώ τρώω το συκώτι!!!

πουαντερι είπε...

Καλημερα Ζαχαρουλα μου!!!
τελικα κανεις δεν το τρωει και μονο εγω ειμαι που τρωω τα συκωτια μου για να φανε μια μπουκια.....

γαστεροπλήξ είπε...

τι τραβάμε κι εμείς οι χορεύτριες, ποιό χορό να χορέψουμε πρώτο, μήπως του Ζαλόγγου;

πουαντερι είπε...

Αστα γαστεροπληξ νομιζεις οτι αμα τον χορεψουμε θα γινει τιποτα;! μην σου πω οτι θα μας κρατησουν και το μαντηλι....χα!χα!

α ν ε μ ω ν η είπε...

Αχ!!!! αυτό το καθημερινό μαγείρεμα (τι να μαγειρέψεις σήμερα???)
Μου έδωσες ιδέα…. Τα μαυρομάτικα φασόλια… καταπληκτική ιδέα..