Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2009

ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!!!!!!!!!

Αλλο ενα βραβειο που μου χαρισε η καλη μας Ανεμωνα! και η ΚΥΡΑ-ΔΑΣΚΑΛΑ!!!
Σας ευχαριστώ πολυ και εγω με την σειρα μου το χαριζω σε ολες τις φιλες και τους φιλους που εχω εδω μεσα'
Ολοι σας εισαστε αξιαγαπητοι, ο καθε ενας με τον δικο του τροπο.


1: Art & crafts(Σοφια)
2:cretionsbyeve
3. mikriloyloy
4.To monopati mas
5.Wool & cotton
6.Αρες μαρες...κουκουναρες
7.Αστροπελεκι
8Ασχετη
9Γαστεροπληξ
10.Δημιουργια
11.ΚΥΡΑ ΔΑΣΚΑΛΑ
12.Μανα κουραγιο
13 Με καλη παρεα
14.μικρη κουζινα
15.Μπορμποτσαλο
16 Αχτιδα
17Πλεκτο Εγκωμιο
18.συνταγες της καρδιας
19Στην κουζινα μας
20 Μια καλη μια αναποδη
21Big mama

Η σειρα ειναι τυχαια, οπως σας εχω περασει μεσα στον καταλογο μου, μα σας αγαπω το ιδιο ολους.

16 σχόλια:

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Kαλημέρα Πουαντερίτσα! Σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο βραβείο που μου χαρίζεις κάθε φορά! Να είσαι πάντα καλά και να χαίρεσε τα όμορφα παιδάκια σου! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

Benikos place είπε...

Καλημέρα, Πουαντερί! Συγχαρητήρια για το βραβείο. Σ΄ευχαριστούμε πολύ που το χάρισες και σε μας.
Καλή βδομάδα από το ανοιξιάτικο Βερολίνο.

ΝΕΦΕΛΕΣ είπε...

Kalhmeroudia!!¨
S euxaristoume para para polu!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

χιλια ευχαριστω πουαντεριτσα μου, θα το παρω το βραδακι απο το σπιτι !!!!!!!!!!!!

twinkle είπε...

Πω πω βραβεία!!!!
Χαμός!!!
Ευχαριστώ πολύ που το προσφέρεις και σε μένα! Καλή εβδομάδα!

Alexandra είπε...

Ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Καλημέρα και καλή εβδομάδα! :)

XRYSOULA είπε...

Σε ευχαριστω ρε ξαδερφάκι.Ειλικρινά είσαι πολύ αξιαγάπητο πλάσμα (οχι επειδή μου δίνεις το βραβείο).Πάντα προσπαθείς να δώσεις χαρά σέ όλους.Αντε συγκινήθηκα πάλι!!
Φιλάκια από την Θεσσαλονίκη αυτή την φορά.

γαστεροπλήξ είπε...

μα το αξίζεις ένα τέτοιο βραβείο, άλλωστε είσαι και έξω καρδιά άνθρωπος, ευχαριστώ για την προσφορά του και σε μένα
καλή εβδομάδα, φιλιά

AΓΑΠΗ είπε...

Πουαντερίτσα έτσι να δείχνεις την αγάπη σου παντού!
Σε φιλώ γλυκιά μου!

big mama είπε...

Πολλά πολλά συγχαρητήρια! Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!

Τζίνα είπε...

Εγώ δεν θα σ'ευχαριστήσω για το βραβείο, αλλά για την αγάπη που μας δείχνεις.
Σ'ευχαριστώ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!

eirini είπε...

Μωρό μου όμορφο σ'ευχαριστώ πολύ! Είναι πάντα χαρά μου να παίρνω ένα βραβείο από σένα Πουαντερί μου... αδυναμίες είναι αυτές... τί να κάνουμε;!
Καλό βραδάκι! Πολλά πολλά φιλιά!!!

Σταυρούλα είπε...

Πουαντερί μου σ' ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες.
Να είσαι πάντα καλά και να μοιράζεις χαρά!
Φιλιά,καλή εβδομάδα.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Σε ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας Πουαντερίτσα μου!!
Και συγχαρητήρια και σε σένα για το βραβείο!
Φιλάκια!!!

maria είπε...

έχω ένα μυστικό
είμαι Αθήνα!
θα με μάθετε να πλέκω αγαπητή πουαντερίτσα μου?? :) :)

kiki είπε...

Ευχαριστωωωωωωωωωωωωώ!