Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2009

Καλημερα.................


Οχι.............
δεν τα φορτωσα στον κοκκορα!!!










Μπορει να μην εκανα συχνες αναρτησεις αλλά απο πλεξιμο το ευχαριστηθηκα.
Η αληθεια ειναι οτι παραμερισα λιγο το μπολερο μου, για να πλεξω ενα γιλεκο, και μια κοντη πελερινα της κορης.
Απο περυσι με παρακαλαει να της πλεξω ενα ποντζο και ολο το αμελουσα, αλλά τωρα δεν εχει να μου πει τιποτα.
Το επλεξα με το νημα "MIGNON print", ενα νημα πολυ φανταιζι και σε πολυ ωραιες αποχρωσεις του μπλε-τυτκουαζ-γαλαζιου. Χρωματα που πηγαινουν πολυ στην Ειρηνη μου.
Παρομοιο αλλά οχι της ιδιας φιρμας θα βρειτε στο Kangaroo σε πολυ ωραιους συνδιασμους χρωματων (εγω εβαλα στο ματι ενα που εχει τα χρωματα που συμπαθω).
Ειμαι σιγουρη οτι θα το χαρει αρκετα, περιττο βεβαια να σας πω πως εκανε οταν της ειπα οτι ειναι δικο της......τοσο καιρο που με εβλεπε να το πλεκω δεν ηξερε οτι θα το φορεσει και ολο μου ελεγε: πολυ ωραιο ειναι αυτο μαμα!
εγω παλι δεν απαντουσα, ωσπου εχθες το βραδυ της λεω, για ελα να το φορεσεις να δουμε πως ειναι;
τα ματια της ανοιξαν διαπλατα απο την εκπληξη και η χαρα της δεν περιγραφεται.
Για περισσοτερες πληροφοριες δειτε στο Ravelry και ΕΔΩ.

**

Επισης βρηκα ενα πολυ απαλο και ωραιο νημα στο KANGAROO και επλεξα και αυτο το απλο γιλεκακι για τις πρωτες ψυχρες.
Θελει ακομα το τελειωμα και στις μασχαλες και ειναι ετοιμο αλλά δεν κρατιομουνα , ηθελα να σας το δειξω.
Το νημα αυτο που το επλεξα λεγεται FLAME και εχει μαζι και ενα υπεροχο ακρυλικο που ειναι ακριβως στις ιδιες αποχρωσεις.
Ετσι σκεφτηκα το λαστιχο και τα τελειωματα να τα κανω με αυτο το νημα. Ειναι υπεροχο στο πλεξιμο του αλλά και στην υφη που εχει και αν και δεν ειμαι πολυ "φαν" του ακρυλικου αυτο κανει την διαφορα.

19 σχόλια:

Lily είπε...

Καλημερούδια

Συγχαρητήρια :) Πολύ όμορφα.

πουαντερι είπε...

Καλημερα ΠΕΙΡΕΩΤΙΣΣΑ!!!

BIKY είπε...

καλημέρα
πολύ όμορφα αλλά έχεις και καταπλητκικό μοντέλο

loulou είπε...

Καλα ειναι απιθανα ωραιο!!!
Πολυ ωραια χρωματα.. Για στα χερακια σου!Δεν παιζεσαι!!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Πουαντερίτσα μου τι όμορφιές είναι αυτές!!! Η κορή όμως..... σκέτη κούκλά, φαντάζομαι τη χαρά της! Φιλιά πολλά.

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

πολύ όμορφο χρώμα αλλά και το μοντέλο είναι μούρλια

AΓΑΠΗ είπε...

Όλα όμορφα,συγχαρητήρια!

πουαντερι είπε...

Βικυ μου τι κανεις; η καημενη μου νυσταζε.

πουαντερι είπε...

Loulou μου σε ευχαριστω.!

Λιτσα μου επρεπε να δεις τα ματια της πως ελαμπαν.

πουαντερι είπε...

Γαστεροπληξ αν και δεν του φαινεται πηρε πολυ νημα, αλλά το χρωμα ειναι πραγματι πολυ ωραιο. το μοντελο νυσταζει.

πουαντερι είπε...

Αγαπη ευχαριστω.!!!

Maria Tzirita είπε...

Καλέ με τις βελόνες του το φόρεσες του παιδιού;;; Απίθανο είναι, αλλά και αυτό στην τελευταία φωτογραφία ακόμα πιο απίθανο! Να'σαι καλά Πουαντερούλα μου, φιλιά! (Κι ας με ξέχασες...)

twinkle είπε...

Γεια στα χέρια σου! Πολύ ωραία πράγματα!

Δημιουργία είπε...

Μεγεια και τα δυο.Η πελερινα της Ειρηνης εχει απιθανο χρωμα, θα την καταευχαριστηθει.

Μάτα είπε...

Ολα πανέμορφα αλλά το μπλε σκίζει θα έλεγα.Και σε συνδυασμό με την ομορφοκόρη δεν παίζεται!!
Καληνύχτες και φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πω πωωω, φαντάζομαι την χαρά της κορούλας!
Και τι όμορφα που της πάει, είναι που είναι κούκλα, τώρα είναι ακόμα πιο όμορφη!!
Τα χρώματα πάρα πολύ ωραία, καλά, εμένα μου αρέσουν γενικά όλες οι αποχρώσεις του μπλε!
Γεια στα χέρια σου!

αχτίδα είπε...

Το γαλάζιο μελε υπέροχο, αγαπημένες αποχρώσεις..πες μου πως μπορώ να μάθω ξανά λάστιχο ; το΄ξέχασα βρε παιδάκι μου και θα ήθελα να πλέξω κι εγώ κάτι στην εγγονή μου.

creationsbyeve είπε...

μπράβο φιλενάδα!πολύ ωραία και τα δυο!!!ευχαριστώ για το βραβείο :))

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα!!!!!!χρονια πολλα!!!!!!
θα θελα να κανω μια ερωτηση...αν μπορουσατε να μου μαθετε πως γινετε το λαστιχο1/1,ξερω οτι ειναι 1π.καλος κ 1π.αναποδος,στην πρακτικη ομως οταν το εκανα κατι δεν πηγε καλα....κ δεν ξερεω τι....