Τρίτη, 8 Σεπτεμβρίου 2009

Μαγειρεματα.................

Σημερα μαγείρεψα φρεσκα φασολακια με μια ιδεα απο μπιφτεκάκια μεσα.

Χθες ειχαμε μπιφτέκια ψητα και μου ειχαν μεινει 6 μπιφτεκια τα
οποία γλίτωσαν λογω τοστ.
Ετσι λοιπον σημερα τα εβαλα στα φασολακια γιατι ισως ετσι να έτρωγε και η κορη μου.
Και ναι!!! η δωροδοκία έπιασε τοπο εφαγε και φασολακια και μπιφτεκακι.......

Γιαυτο κι εγω σαν καλη και δίκαιη μαμα που ειμαι το απόγευμα εφτιαξα μια πολυ ωραια ροδακινοπιτα.
Εδω και καιρο αυτη την πίτα την τιμούμε ιδιαιτέρως αλλά με μηλαρακια,
σημερα ομως τολμησα να αλλάξω το φρουτο και να βαλω νεκταρινια.
Εγινε πολυ αρωματικη και νοστιμη και τα παιδια μου την εφαγαν με μεγαλη ορεξη.

Φυσικα την συνταγη την εχω απο την ξαδερφη το ΧΡΥΣΟΥΛΙΝΙ και καθε φορα που την φτιαχνω την δοξάζω γιατι ειναι πολυ ευκολη και με υπεροχη γευση.
Πατηστε ΕΔΩ για να δειτε την συνταγη της Χρυσουλας και σας λεω να την δοκιμασετε με κλειστα ματια!1!

Γεια σου ρε Χρυσούλα μου ζωγράφισες με την συνταγη σου!!!!!




εδω ειναι τα νεκταρινια στο ταψι πριν ριξω την ζυμη,

και εδω ειναι η ροδακινοπιτα ετοιμη !!!!!!!!!
Εγινε αφρατη και φουσκωσε οπως το κεικ.!!!!!!!!

28 σχόλια:

twinkle είπε...

Καλησπέρα και καλώς σας βρίσκω όλους!!!!!!!!!!
Μου έλειψε πολύ η μπλογκοπαρέα...Φέτος το καλοκαιράκι κράτησε λίγο πιο πολύ για μένα. Θα τα πούμε εν καιρώ τα υπόλοιπα...
Πουαντερί μου, τέλειο το μπολερό που πλέκεις. Πραγματικά τέλειο. Ανυπομονώ να το δω φορεμένο.
Φιλιά

πουαντερι είπε...

Καλε γαστεροπληξ πολυ κατω δεν μου αφησες το σχολιο;
Εγω παντως θα σου απαντησω εδω: και θα συμφωνήσω μαζι σου με τα παιδια,εμεις παιδακι μου δεν ειμαστε μαγείρισσες σκηνοθετες ειμαστε.
Τι τραβαμε οι δολιες μανες για να φανε τα παιδια μας ενα σωστο φαγακι ε;!

Καλα για το μπολερο μου τι νομιζες; οτι θα κατσω να σκασω;
Οπως ειμαι θα το φορεσω κι ας μην με κοιτουν...χα!χα!

πουαντερι είπε...

Καλεεεεε!!! να βρε γιατι εκανα εγω γλυκο ηξερα οτι θα ερθεις ΝΕΡΑΙΔΟΥΛΑ μου.
Τι κανεις βρε φανταζομαι θα περασες υπεροχα ε; πωπω μαυρα ματια καναμε να σε δουμε!!!αντε καλοσορισες και καλο χειμωνα!!!!!

AΓΑΠΗ είπε...

Πω..πω βραδυάτικα μου άνοιξες την όρεξη..
θέλω και εγώ να φάω από αυτό το γλύκισμαααααααα!!!!!!
Πάω στο ψυγείο να δω μήπως έχει τίποτα...

πουαντερι είπε...

Αγαοη αμα δεν βρεις στο ψυγειο σου ελα εδω εχω ακομα μπολικο και εχω και ωραιο καφε.....

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μιααααμμμ!!
Σούπερ φαίνεται η ροδακινόπιτα!
Αφράτη και φουσκωτή φουσκωτή!!
Αμα έχεις και ωραίο καφέ, σου ρχομαι:))

BIKY είπε...

καλησπέρα πουαντερι !
Τι μου κάνεις ?
Καιρό έχουμε να τα πούμε Διαβάσα ότι πέρασες ωραία
Και εμένα η μικρή δεν τα τρώει μια μέρα τα σερβίραμε στο πιάτο σαν κοριτσάκι (ξέρεις την μανία μας για τις κατασκευες )και δεν έμεινε τιποτα
Καλό χειμώνα και καλή σχολική χρονια Φέτος θα πάμε και εμείς σχολείο αχ βαχ!

XRYSOULA είπε...

Καλημέρα !!!

πουαντερι είπε...

Ελενα ελα να πιουμε καφεδακι!
Εδω ειναι το σπιτι του καφε, εχω ολες τις μηχανες και ολους τους καφεδες γιατι μου αρεσει πολυ ο καφες κι εμενα.!

πουαντερι είπε...

Βικυ καλημερα!
Με το καλο το νεο ξεκινημα, καλη χρρονια σε ολα τα παιδια!!!!!

Εμεις φετος ειμαστε μοιρασμενοι, το ενα δημοτικο και το αλλο πρωτη γυμνασιου ΩΧ!ΩΧ!

πουαντερι είπε...

ΞΑΔΕΡΦΗ!!!!!!
καλημερα σου κι εσενα!!!!!!!!

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Καλημέρα καλημέρα Πουαντερίτσα μου!!! Γυρίσαμε μόλις προχθές και προσπαθώ να συγυρίσω το σπίτι! Φιλάκια πολλά πολλά πολλά!

πουαντερι είπε...

ΑΧ! αυτες οι μωρομανες...δεν εχετε τα σχολεια εσεις και πολυ σας ζηλευω!!!
Καλημερα Λιτσακι μου, καλως ηρθες!!!

mariak είπε...

....Καλημέρα κι από εμένα ...έξυπνο το κόλπο με τα μπιφτεκάκια...όλο τέτοια πρέπει να σκαρφιζόμαστε για να τρώνε τα ζουζούνια . Ανυπομονώ να αρχίσουμε τα χειμωνιάτικα μαγειρέματα ....Η ροδακινόπιτα θα δοκιμαστεί εντός των ημερών....Όσο για το μπολερό θέλουμε να το δούμε φορεμένο....Φιλιά

πουαντερι είπε...

Καλημερα Μαρακι!!
Η ροδακινοπιτα ειχε επιτυχια σου λεω, και ειναι και ευκολη!
Να ειναι καλα η Χρυσουλα μας με τις ιδεες της.
Το μπολερο πρεπει να πιασει κρυο για να το φορεσω γιατι ειναι μαλλινο.
Αλλά θα το φορεσω οπως και να εχει, σαν την Βουγιουκλακη που φορουσε την γουνα μεσα στον Αυγουστο κι εγω χα!χα!

Alexandra είπε...

Καλημέρα! Τέλεια φαίνεται η ροδακινόπιτα! Μας άνοιξες την όρεξη πάλι! :)

big mama είπε...

Ωραία τα φασολάκια δε λέω αλλά εμένα το μάτι μου κόλλησε στη ροδακινόπιτα! Είμαι γλυκατζού τι να κάνουμε;-)

πουαντερι είπε...

Big Mama και εγω που ειμαι του μεζε και οχι των γλυκων στα κουλουρακια και στα κεικ σταματαω!!
Καλημερα!

πουαντερι είπε...

Αλεξαντρα μου πως παει το χερι σου;
Ακομα δεν αρχισες να πλεκεις ε;!

Maria B. είπε...

πολύ έξυπνο αυτό που έκανες πουαντερούλα μου θα πρεπει να μοσχοβολούσε το γλυκάκι σου !!!

καλή αρχή στα παιδιά στα σχολεία τους !!

φιλια

dhmhtra είπε...

Τι καλά έκανες με τα μπιφτέκια!
Το κάνω και γώ όταν θέλω να τους ξεγελάσω να φάνε κάτι που δεν τους αρέσει.Εφτιαξα προχθές φασολάκια με κιμά!
Φιλιά

Alexandra είπε...

Αχ πουαντερί ακόμα... Αλλά πραγματικά σχεδόν πέρασε τώρα! Αύριο έχω ραντεβού με τον ορθοπεδικό και θα τον ρωτήσω πότε μπορώ, αλλά πιστεύω καμιά βδομάδα το πολύ! Το πιστεύεις ότι έχουν περάσει δυόμισι μήνες;!

αχτίδα είπε...

Δίνω τα φασολάκια στο Δημήξτρη που του αρέσουν και κρατώ ένα κομμάτι ροδακινόπιτα!

EYH είπε...

Πουαντερί μου τι άλλο θα σκαρφιστούμε για να τρώνε απ όλα τα φαγάκια τα μικρά μας!!!!!!
Πάντως η ροδακινόπιτά σου καμαρωτή καμαρωτή μεου κάνει νάζια..... Θα της ορμήξω στο λέω :Ρ
Φιλιά

πουαντερι είπε...

Δημητρα νομιζω πως ειναι αμαρτια να πεταμε το φαγητο και αλλοι λαοι να σκοτώνουν για αυτο.

πουαντερι είπε...

Αλεξαντρα μου ελπιζω να σου πει καλα νεα!!!

πουαντερι είπε...

Αχτιδα μου για σενα...ολο το ταψι χαλαλι σου!!!

πουαντερι είπε...

Ευη μου τι να κανουμε αλλιως δεν τρωνε τα ατιμα!!!