Τετάρτη, 28 Οκτωβρίου 2009

2η Συναντηση..............

Χθες συναντηθήκαμε για δεύτερη φορά όλες οι φιλες για καφε και πλέξιμο.

Περάσαμε υπέροχα,
ανάμεσα σε νήματα, πλεκτά και σχεδια δεν κατάλαβα ποτε περασε η ωρα;
Πέσανε στο τραπέζι ολα τα νεα νήματα, τα νεα σχέδια, οι απορίες και οι απαντήσεις τους.
Είχαμε και νεα μέλη, που πολυ χάρηκα που τις ειδα!!!!
Κορίτσια νεα, μαθήτριες, φοιτήτριες που διψουν για το πλέξιμο και αυτο με εκανε διπλά χαρούμενη, γιατί είδα οτι το πλέξιμο
έχει οπαδούς και λάτρεις νέους ανθρώπους με μοντέρνες ιδέες έτοιμες να τις υλοποιήσουν.
Μας έλειψε πολυ βεβαια η φιλη μου η ΕΥΑ που κανει μετακόμιση και δυστυχώς δεν μπορεσε να έρθει,
η Αλεξάνδρα που εχει διαβάσματα και ειναι στην Θεσ/νικη
και φυσικα η οργανώτρια αυτης της βραδιάς
η LEANDA που κατι της έτυχε και δεν τα κατάφερε να έρθει.
ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!!

Μια υπεροχη τσαντα,
δημιουργία της AimeeJessica(ειναι στην επανω φωτο με το λευκο πουλοβερ)


ανταλλαγή σχεδίων και απόψεων...........

δυο όμορφες δημιουργίες!
υπέροχα πλεκτά απο τα χεράκια τους......


αλληλοφωτογραφηθήκαμε χα!χα!

οι μικρες της παρεας.............
και το νεο μέλος (απο αριστερά) μαθητρια με διψα για το πλεξιμο.
Ειναι φοβερα γρηγορη οταν πλεκει..........
η αλλη κοπέλα (δεξιά) επίσης καλη πλέκτρια.... μας εφερε τα γαντια της που επλεξε και πρεπει να πω πως ειναι περιφημα!!!!!



Το νεο αιμα!!!!!!!!!!!!!Το κοριτσακι μου!!!!!!!!
αυριανή δημιουργός κι αυτη σιγουρα
αφού οση ωρα ήμασταν εκει ζωγράφιζε σχεδια απο τι αλλο; φυσικα πουλοβερ!!!!!

και η αφεντιά μου με την προσωπική μου σχεδιάστρια μόδας!!!!!!

8 σχόλια:

Alexandra είπε...

Αχ ζηλεύω! Τι ωραία που περάσατε! Πολύ όμορφα όλα τα πλεκτά!

Δημιουργία είπε...

Απ'ο,τι βλεπω παλι χαλια περασατε.Μου αρεσει που η Ειρηνη εχει αρχισει και μπαινει στο πνευμα του πλεκτου.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Τι όμορφες αυτές οι συναντήσεις!
Εύχομαι να ακολουθήσουν και άλλες πολλές!
Η κορούλα σου μέσα σ' όλα βλέπω, μπράβο της!!

Lily είπε...

Καλημέρες

Πολύ όμορφα πράγματα βλέπω.

mariak είπε...

....Πάντα τέτοιες όμορφες συναντήσεις εύχομαι...Υπέροχα όλες οι πλεκτές δημιουργίες...Όσο για τις μοντέλες στην τελευταία φωτό απλά.....κούκλες....Φιλιά

Maria B. είπε...

χαιρομαι πολύ για εσας, παντα ετσι να περνατε ομορφα και δημιουργικά!!
να χαιρεσαι την κουκλαρα σου!!!!!

φιλια

nefeli είπε...

Καλό μεσημέρι!!!! Είμαι καινούργια στη blogoγειτονιά σου!!! Πρέπει να περάσατε υπέροχα!!! Μου άρεσε το τσαντάκι!!! Η κορούλα είναι πολύ γλυκιά, να την χαίρεσαι!!!

Leanda είπε...

Ήταν μια τέτοια ντροπή δεν θα μπορούσα να είμαι εκεί :( Την επόμενη φορά ελπίζω. Πολύ ωραίες της φωτογραφίες και πάλι!