Κυριακή, 4 Οκτωβρίου 2009

Χαρα και εργασια........................


Μιας και τα σχολεια ειναι κλειστα για 4 μερες και δεν μας απασχολει το πρωινο ξυπνημα επλεξα με την ψυχη μου.

Ειχα κατι υπολοιπα νηματα και σκεφτηκα να πλεξω της Ειρηνης μια ζακετουλα χωρις κουμπωμα για να την φοραει οταν ξυπναει και κρυωνει.
Βεβαια τα χρωματα δεν την ενθουσιασαν και πολυ αλλά ετσι κι αλλιως δεν θα την φοράει εξω οποτε την δεχτηκε καπως καλα.

δύσκολη η δουλεια του μοντελου.................
αργούμε; και κανει και ζεστη;


Επισης επλεξα και ενα κασκολ, δικο μου λεω προς το παρον μεχρι να το δει η ανηψια μου που λατρευει το νημα αυτο, (ειναι μοχερ με αλπακα) και να μου το παρει......
και εναν πολυ απλο σκουφο.
Τον επλεξα απλο γιατι το νημα απο μονο του κανει αυτα τα "νερα" και νομιζω πως δεν ηθελε και πλεξη.



Εφτιαξα και ενα κουμπωμα στο κασκολ που ειχα πλεξει με το βελονακι.




Αποψε τελειωνω και αλλο ενα κασκολ δικο μου (σιγουρα αυτη την φορα) απο flama.
Εχει υπεροχα χρωματα και μου αρεσει που δεν εχει το ιδιο παχος το νημα.
Η Μιλου τεμπελιαζει.............


να και το νεο "φρουτο" που μπηκε στην παρεα μας.
Μια υπεροχη φατσουλα που ακουει στο ονομα ΔΑΦΝΗ.!!!!
Ειναι απιστευτη παιδια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





22 σχόλια:

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Καλή μου, όλα όσα έφτιαξες είναι όπως πάντα πολύ πολύ όμορφα. Εύχομαι να πάνε όλα καλά με τον πατέρα σου και σύντομα να ετοιμάσεις πολλά καινούρια πράγματα να μας δείξεις (κι εμένα το κασκόλ που φτιάχνεις για σένα μου φάνηκε το πιο ωραίο!)

ΕΛΕΝΑ είπε...

Του έδωσες και κατάλαβε δηλαδή στο πλέξιμο!!
Πολύ όμορφα όλα!
Φιλιά, καλή βδομάδα να έχουμε!

maria είπε...

ναι κι εμένα μου άρεσε το κασκόλ που φτιάχνεις για σένα! και γω σέλω!
περαστικά στον πατέρα σου και να μη μείνει καθόλου μα καθόλου στο νοσοκομείο! αν μείνει όμως, θα χαρώ να σε δω! και το σκουφί είναι τέλειο.. πότε θα τα πούμε καλέ να με μάθεις να φτιάχνω κι εγώ? πρέπει! γιατί ο μεσιέ θέλει κ αυτός κασκόλ, μη τον αφήσω με το παράπονο!

KATERINA είπε...

ωραία πράγματα φτιάχνεις γλυκειά μου, μα συγγνώμη για τα άψυχα καλλιτεχνήματα σου, το έμψυχο σου λουλουδάκι είναι ομορφότερο, έστω και χωρίς να χαμογελάει.

πουαντερι είπε...

Κοκκινοσκουφιτσα μου σε ευχαριστω πολυ!!!

πουαντερι είπε...

Ελενα ναι με το πλεξιμο ξεχναει το μυαλο αλλα που δεν θελει να σκεφτεται.....

πουαντερι είπε...

Μαρακι μου θα σου στειλω μήνυμα οταν θα ερθω στο νοσοκομειο και αν εισαι εκει θα σε δω.
Μην σκας ειπαμε θα βαλει κασκολ ο καλος σου φετος.

πουαντερι είπε...

Αχ Κατερινα μου ξερεις γιατι δεν γελαει η κοκέτα μου; γιατι το κασκολ που της εβαλα δεν ταιριαζει με τον σκουφο και οταν με δουνε μαμα θα ειμαι χαλια...χα!χα!

twinkle είπε...

Πολύ μου άρεσε το δαντελένιο κασκολάκι με το βελονάκι. Για πες λεπτομέρειες για το νήμα από το δικό σου κασκόλ.

πουαντερι είπε...

twinkle το κασκολ το δαντελενιο ειναι με το βελονακι, αμα θες το σχεδιο πες μου να στο στειλω και το νημα απο το δικο μου λεγεται flama το πηρα απο το kangaroo στην Αθηνα και εχει ολες αυτες τις αποχρωσεις του μπλε και λιλά και το παχος δεν ειναι ιδιο σε ολο το μηκος. Αλλού ειναι πολυ λεπτο και αλλού ειναι πολυ παχυ γιαυτο το πλεκω με βελονες Νο 8 για να δειξει.

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Πουαντερίτσα μου τι υπέροχα τα καλούδια σου! Μα καλά πόσο γρ'ηγορα μπορείς και πλέκεις!!!!!! Φιλάκια πολλά στα ζουζούνια σου και καλή σας εβδομάδα.

Lúcia Russo είπε...

Hi dear,
I love your blog and work. You took very nice photos.
The girl is so charmming and the puppy.. oh my God, so cute :)
Bye,

Lúcia
www.fazemosdeconta.com
www.luciamrusso.com

creationsbyeve είπε...

βρε θηρίο!!!πότε τα έφτιαξες όλα αυτά???? δεν πιάνεσαι με τίποτα!!!!

πουαντερι είπε...

Καλε δεν πλεκω πολυ γρηγορα...την ζακετα την ειχα ξεκινησει πριν καιρο και το κασκολ το δαντελενιο το επλεξα το καλοκαιρι, απλα τωρα το εβαλα ξανα ολοκληρωμενο για να το δειτε καλυτερα.
Τωρα επλεξα τα 2 κασκολ και το σκουφακι της Ειρηνης που ειναι μια σταλιά.
Πρεπει να πω πως οταν πλεκεις κυκλικα το πλεκτο φευγει πιο γρηγορα γιατι πλεκεις ολο καλη και παει γρηγοροτερα στο χερι(τουλαχιστον στο δικο μου).

Αντε με κανατε σουπερμαν εσεις χα!χα!

Alexandra είπε...

Αχ τι ωραία όλα!!! Το έραψες το ζακετάκι; Το καπέλο τέλειο, πανέμορφο!

Η Μιλού παίζει με την Δάφνη; Τι πλάκα που είχαν!

Χελώνα είπε...

καλε τι ωραια μουσουδιτσα ειναι αυτη?
Να το χαιρεστε.Κι εγω πηρα γατακι.

Lúcia Russo είπε...

Hi, don't worry I'm not so good in english too :)
I think we can understand each other very well.
Bye,

Lúcia
www.fazemosdeconta.com
www.luciamrusso.com

Δημιουργία είπε...

Ολα πανεμορφα αλλα το μανεκεν κλεβει την παρασταση.Καλοριζικο και το νεο μελος, γλυκα ειναι.

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Φοβερή φάτσα το νέο μέλος! Το κασκόλ με το κούμπωμα είναι τέλειο (και όλα τα υπόλοιπα πλεκτά βέβαια!).

Μάτα είπε...

Καλέ εσύ σε λίγο θα έχεις πλέξει πουλόβερ για όλη την υφήλιο! Μπράβο σου γλυκειά μου,πανέμορφα!
Και η Δάφνη κούκλα!

Φιλιά!

mmama είπε...

ωραιος δουλεια, χαριζει OSCAR !
ελλα εγο βλογ
στο καλο !

kiki είπε...

Παραγωγικότατη!