Παρασκευή, 9 Οκτωβρίου 2009

Για ελάτε.............
να παρετε τα OSCAR.

ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ..................
Μολις μετέφρασα τα Ουγγρικα και εμαθα
πως μπορω να δωσω το OSCAR οπου θελω και εγω.
Γιαυτο το απονεμω σε ολη την μπλοκοπαρεα γιατι μας αξιζει.
Τοσες πολλες και καλες φιλες μαζεμενες και μαλιστα χωρις να εχουμε καν γνωριστει,
πραγματικα ειναι δυσκολο να γινει και
αφου εμεις το καταφεραμε Ε!
θελουμε ολες OSCAR βρε κοριτσια και αγορια.
Γιαυτο περαστε παρακαλω ολες απο το κοκκινο χαλί να το παραλαβετε!!!!!!!!

7 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μα αν ήθελες μεταφραστή γιατί δεν φώναζεσ την Μαρία μας?? Μ έχρι και ... κινέζικα μεταφράζει αυτό το κορίτσι, μας έχει κουφάνει χα χα χα!
Σε ευχαριστούμε πολύ, είναι πολύ όμορφο το βραβείο!

γαστεροπλήξ είπε...

πέρασα να παραλάβω το όσκαρ μου και πάω να ετοιμάσω το λόγο μου και να παραγγείλω ράφι!!!!!!
ευχαριστώωωωωωωωωωωωω!!!!!!!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Το πήρα το Oscar Πουντερίτσα μου! Περπάτησα και στο κόκκινο χαλί!!! Εκπλήρωσα το ονειρό μου!!! Χα χα χα χα. Να είσαι πάντα καλά!! Φιλάκια πολλά πολλά πολλά.

Magia da Inês είπε...

Olá amiga!
Passei para rever seu cantinho e as novidades...
Um ótimo fim de semana!
Beijinhos.
Itabira - Brasil

Σταυρούλα είπε...

Καλέ μέχρι την Ουγγαρία έφτασε η χάρη σου!Μπράβο συγχαρητήρια.Πάντα τέτοια.
Επισημότητες και κόκκινα χαλιά.
Πουαντερί μου να είσαι καλά και ευχαριστώ και 'γω για τη γενναιοδωρία σου.Φιλιά και καλή εβδομάδα!

loulou είπε...

Ευτυχως που ειχα ραψει βραδυνο....
κοκκινο χαλι ειναι αυτο!!!

Φιλακια πολλα κοπελα μου
καλο σου βραδυ.

Δημιουργία είπε...

Μόλις είδα οσκαρ έτρεξα! οχι που δεν θα περπάταγα κι εγώ στο κόκκινο χαλί! Σ'ευχαριστώ πολύ!