Δευτέρα, 12 Οκτωβρίου 2009

Ξεχνιέμαι............

Αυτον τον καιρο δεν ειμαι και στα καλύτερά μου,
γιαυτο και δεν με βλεπετε συχνα να πολυλογώ.
Ενα "ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ" με κρατάει πισω,
ετσι πέφτω με τα μουτρα στις κατασκευές και το πλέξιμο για να ξεχνιέμαι
και να μην το σκέφτομαι συνεχεια.


Τελειωσε το κασκολ και τωρα πηρε την θεση του στο κουτι περιμενοντας τα κρυα.......
με την ευκαιρια, ολοκληρωθηκε και το αλλο κασκολ που ειχα αρχισει πριν καιρο.



Εφτιαξα και ενα μαξιλαρακι-ντοματουλα για καρφιτσες............
ελπιζω οι φωτογραφιες να σας βοηθησουν αν θελετε να το φτιαξετε και εσεις.

Και μια αλλη καρφιτσουλα-λουλουδι με περλα για καρδια.
*

23 σχόλια:

Lily είπε...

Καλημερούδια

Από "οικογενειακά προβλήματα" άλλο τίποτα στον κόσμο. Δεν είσαι η μόνη Πουαντερί μου, και βασικά δεν είσαι "μόνη". Όλες εδώ είμαστε!

Αλλά και οι μεγαλύτερες δημιουργίες βγαίνουν μέσα από τον πόνο. Καλά κάνεις και έχεις κατευθύνει εκεί την ένταση σου, στην δημιουργία!

πουαντερι είπε...

Αν δεν κανουν κατι τα χερια μου συνεχεια θα μου ερθει τρέλα.
Δεν ημουν ετοιμη για κατι τετοιο......
σε ευχαριστω για το κουραγιο το χρειάζομαι.

elen είπε...

Πουαντερί χρυσοχέρα, είσαι όλο εκπλήξεις! Υπέροχο το κασκολάκι, και η ντοματούλα!!! Εγώ η ακαμάτρα έχω πάρει μαλλάκι να πλέξω ένα ζακετάκι για το μωράκι που περιμένει μια φίλη μου, και που να το ξεκινήσω ακόμη. Όλο αναβολές είμαι.
Εύχομαι το πρόβλημα σου να βρει σύντομα την καλύτερη λύση. Να είσαι καλά, καλή εβδομάδα:)

Αγγελικη Ν είπε...

Αγαπητή Πουαντερί, εύχομαι να βρεθεί λύση ευνοϊκή σε ότι σε προβληματίζει! Κουράγιο!

Είσαι ευλογημένη που μπορείς στις στιγμές έντασης να δημιουργείς τόσο όμορφα πραγματάκια!

BIKY είπε...

πουαντερι μου

θετική σκέψη και όλα θα πάνε καλά

σου το λέω εγώ που έχω κάνει διατριβη σε ''οικογενειακά προβλήματα ''

Αν χρειαστείς κάτι ξέρεις που θα με βρεις

Φιλάκια

Maria B. είπε...

δεν σε πιστεύω !!! τι φοβερή που είναι η ντοματούλα σου !!!! με τι την έχεις γεμίσει ??? Δέχεσαι παραγγελίες ??

δεν στεκομαι στο προβλημα γιατι μια απο τα ίδια και στο δικό μου το σπίτι!!! αστα να πάνε !

Alexandra είπε...

Πολύ όμορφα όλα. Ειδικά η ντοματούλα είναι σκέτη γλύκα.

Τις καλύτερες ευχές μου σου στέλνω. Κουράγιο!

big mama είπε...

Εύχομαι να πάνε όλα καλά σε ότι πρόβλημα έχεις! Καλό κουράγιο και καλή σου εβδομάδα!

KATERINA είπε...

εύχομαι να περάσουν όλα και να είσαστε όλοι καλά.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Τι έχεις Πουαντερίτσα μου και είσαι στεναχωρημένη??
Εύχομαι να μην είναι κάτι σοβαρό!
Πάντως εξακολουθείς να είσαι δημιουργικότατη!
Καλή βδομάδα εύχομαι!

twinkle είπε...

Ούτε εγώ είμαι στα καλύτερά μου καλή μου!

Η δημιουργία όμως είναι εκτόνωση!

Έφτιαξα κι εγώ μια ντοματούλα, παρόμοια με τσόχα!

Μάτα είπε...

Ελα βρε αδελφούλα,με στεναχωρείς τώρα και δεν λειτουργεί και το καταραμένο μέηλ μου!
Πλέξε να βγάλεις το άχτι σου και ότι χρειαστείς...εδώ είμαστε!

Φιλιά καλή μου!

πουαντερι είπε...

Το ξερω βρε κοριτσια οτι με νοιαζεστε, το βλεπω....
αλλά δεν μπορω να γραψω τιποτα για αυτον τον ανθρωπο ακομα.
Το μονο που μπορω να πω ειναι προβλημα σοβαρο υγειας με τον πατερα μου αλλά φοβομαστε μην το μαθει και ετσι δεν το λεμε ουτε στους εαυτους μας.
Παντως σας ευχαριστω ολες σας για την αγαπη σας πραγματικα με κανετε και νιωθω κοντα σας.

Olga είπε...

Eύχομαι να περάσουν πολύ γρηγορα τα προβλήματα...

Σε φιλώ Πουαντερίτσα!

olivetreegirl είπε...

Εύχομαι ό,τι κι αν είναι αυτό που σε βασανίζει να περάσει γρήγορα και να είναι όλα και πάλι καλά! Υπέροχες οι καινούριες σου δημιουργίες, αλλά την παράσταση την έκλεψε η Δάφνη! Τι απίθανη φάτσα είναι αυτή?

loulou είπε...

Πουαντεριτσα ευχομαι ολα να πανε καλα.Ορισμενα πραγματα δεν μπορουμε να τα μοιραστουμε το καταλαβαινω!!

Καλο σου βραδυ.

mariak είπε...

...Καλημέρα γλυκιά μου και καλή δύναμη σε ότι σε απασχολεί...Εύχομαι όλα να πάνε καλά....μας λείπουν οι αναρτήσεις και τα νέα σου....Περιμένω να επανέλθεις όταν νοιώσεις έτοιμη....Οι κατασκευές σου υπέροχες....

Δημιουργία είπε...

Πολύ όμορφα αυτά που έχεις φτιάξει. Οσο για τα δύσκολα που περνάς, υπομονή. Το μόνο πράγμα που μπορούμε να κάνουμε... Εύχομαι να πάνε όλα όσο καλύτερα γίνεται.

γαστεροπλήξ είπε...

υπομονή πουαντερίτσα, τα προβλήματα ποτέ δε τελειώνουν, αλλά όπως βλέπεις αν δημιουργείς συνεχώς, φεύγει κάπως η ένταση, οπότε σε βλέπω όπως έρχεται και ο κρύος χειμώνας να γεμίζεις τα συρτάρια και τις ντουλάπες με πολλές νέες δημιουργίες, θα σε φοβηθούν οι βελόνες και το βελονάκι!!!

XRYSOULA είπε...

Καλημέρα και μιά μεγάλη αγκαλιά σοπ στέλνω.Είχα μέρες να μπώ στο μπλογκ γιατί πνίγομαι στην δουλειά και τώρα το διάβασα.
Δεν ξέρω τί συμβαίνει αν θέλεις αφού δεν μπορούμε να τα πόυμε τηλεφωνικώς στείλε μειλ αλλα και πάλι να θυμάσαι ότι κάθε πρόβλημα το τονίζω "κάθε" προβλημα έχει την λύση του.
Φιλιά και πάλι.

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Πουαντερίτσα μου καλημέρα! Ευχομαι πολύ σύντομα να γίνουν όλα όπως πρίν! Είναι τοσες πολλές οι ευχές μας που δε μπορεί κατι θα γίνει και θα απαλύνει ο πόνος σου! να είσαι πάντα καλά! Οσο για τις δημιουργίες σου είναι πολύ όμορφες σαν και εσένα! Μου άρεσε πολύ το νεο look σου! Φιλιά πολλά στα ζουζούνια σου!

αχτίδα είπε...

Καλή μου φίλη, φαίνεται οτι η μπλοκοπαρέα μας περνάει κρίση προβλημάτων.Κουράγιο φίλη μου, χαμόγελο έστω και με το ζόρι.Σ' αγαπώ και το ξέρεις.Όσο για αυτό το υπέροχο που έφτιαξες είχε ένα τέτοιο η γιαγιά μου κάποτε βυσινί απο βελούδο , τι έγινε άραγε.Μου φαίνεται εύκολο στο φτιάξιμο, λες να το προσπαθήσω.Εγώ έχω ένα χελωνάκι έτοιμο.Καλή σου μέρα!

kiki είπε...

Αυτές οι ντοματούλες για καρφίτσες, πολύ μου αρέσουν!