Δευτέρα, 19 Οκτωβρίου 2009

Χειμωνιατικες ετοιμασιες.......................



Αρχισε το κρυο λιγο-λιγο να μας δείχνει τα δοντακια του
και πρεπει να μας βρει έτοιμους.
Αφου λοιπον καθαρισα και εστρωσα το σπιτι,
ετσι για να κρατησει πιο πολυ την υγρασια,
τις ελευθερες ωρες μου (που λογω των περιπτώσεων ειναι πολλες)
ειπα να πλεξω ενα κασκολ του αντρα μου για την μηχανη του.
Αυτο που του ειχα πλέξει πέρυσι του το εκλεψαν (αν ειναι δυνατον!) μεσα απο το γραφειο.
Το επλεξα με το νημα που ειχα παρει απο το LIDL πριν απο καιρο, το θυμαστε; και εχει πολυ ωραιες αλλαγες στις αποχρώσεις του.
Ξετρελαθηκε ο Β με το καινουριο του κασκολακι.





Ειχα αγορασει πριν απο καιρο και ενα αλλο νημα πολυ φανταιζι απο το kangaroo.
Δεν ηξερα τι θα επλεκα με αυτο αλλά επειδη μου αρεσε το πηρα.
Να τωρα λοιπον που βρηκε τον δρομο του! επλεξα ενα σκουφο δικο μου τοσο γρηγορα και ευκολα που ουτε εγω δεν το πιστευα, μεσα σε ενα απογευμα.
Επειδη το νημα εχει τετοια οψη και λαθος να κανεις δεν φαινεται, ασε που το επλεξα σε βελονες Νο 10 και εφευγε γρηγορα.
Χρειαστηκα μονο 1,5 κουβαρι γιατι ειναι των 100γρ.



Δεν ειναι τελειο;!
Μοιαζει με το νημα που επλεξα το μπολερο της κορης αλλά ειναι πιο πυκνο το τριχωμα του και πιο σταθερο.


Φυσικα και η κορη δεν εμεινε απραγη......
αναπολώντας το ουρανιο τοξο που παρολη την βροχη που φαγαμε δεν το ειδε
εκατσε και το ζωγραφισε.
Το κρεμασε και απο μια κλωστη να αιωρείται και.................
Να το το ουρανιο τοξο της!!!!!!!!!!







26 σχόλια:

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Χρυσοχέρα μου εσύ!!! Μα καλά πες μου το μυστικό σου!!! Πως τα προλαβαίνεις όλα;;;;; Φιλιά πολλά πολλά!

Η δημιουργια της μικρής....απλά τέλεια!!!!

πουαντερι είπε...

Λιτσακι μου γλυκο εσυ.....
σου εστειλα mail.
Οταν σε τρεχουν τα γεγονοτα δεν εχεις αλλα περιθωρια, απλα τα προλαβαινεις.
Φιλιά στο ΦΡΑΝΤΖΟΛΑΚΙ σου (μου εμεινε συνηθεια το χαιδευτικο αυτο απο τον γιο μου).

ιωαννα-carino είπε...

χαριτομενο οπως και τα παιδια σ θα μπορουσες να ριξεις μια ματια στην τελευταια αναρτηση μου και να βοηθησεις?

XRYSOULA είπε...

Είναι πανεμορφα ολα .Πιο πολυ μου αρέσεις το σκουφάκι.Πως λέγεται το νημα?
Α για δες λίγο το googletalk τα καταφερα ή όχι?

Σταυρούλα είπε...

Πουαντερί μου ο σκούφος ωραιότατος!
Γειά στα χέρια σου.
Να είσαι καλά και καλή εβδομάδα!

πουαντερι είπε...

Χρυσουλινι μου παω να δω και θα σου πω.....
Το νημα δεν γραφει τιποτα, εχει μονο το χαρτι του kangaroo γιατι ειναι δικο τους.
Αν σου αρεσει ομως μπορω να παω να σου παρω και να στο στειλω.

πουαντερι είπε...

carino ερχομαι καλε.........

πουαντερι είπε...

Σταυρουλα μου ειναι πολυ ευκολο να το πλεξεις, ουτε τα λαθη δεν διορθώνεις.
Παρε νημα και εδω ειμαι εγω.....

olivetreegirl είπε...

Τέλεια είναι Πουαντερίτσα μου!!!! Και το κασκόλ αλλά και ο σκούφος όλα τα λεφτά!! Πολύ αριστοκρατικός!!!! Το κοριτσάκι σου άραγε από πού να έχει κληρονομήσει το ταλέντο του???

ΕΛΕΝΑ είπε...

Με γεια και με χαρά σας!
Και το κασκολάκι και ο σκούφος πολύ όμορφα!
Η ζωγραφιά όμως τα ... νικάει όλα!
Φιλιά, καλό βράδυ!

πουαντερι είπε...

Βρε νιόπαντρο σε χασαμε!!!!!!!!!

πουαντερι είπε...

Ε! και εγω ειδες βρε ΕΛΕΝΑ σε τι θεση την εχω;
Μπροστα-μπροστα, μολις μπαινω το πρωτο που κοιταω ειναι η ζωγραφια της.

twinkle είπε...

Η κόρη είναι καλλιτέχνης!!
Αυτό που έφτιαξε είναι τρομερό, ασύλληπτο...Κοίτα φαντασία!

Ο σκούφος σου έχει πλάκα, σαν τα καπέλα που φορούν οι φρουροί του Μπάκιγχαμ!!!

πουαντερι είπε...

Καλημερα νεραιδουλα μου.
Η μεγαλυτερη πλακα ειναι οταν τον φοραω.....σαν τσαρος ειμαι στην Ρωσια.

AΓΑΠΗ είπε...

Ωραίο το σκουφί,αλλά το κασκολ είναι ανεπανάληπτο!
Πολύ όμορφα γλυκιά πουαντέρι όλα αυτά που φτιάχνεις,κ η κόρη απίστευτη φνατασία!
Μπράβο!
Καλή σου μέρα.

Maria B. είπε...

με το καλό το καινουργιο κασκώλ του συζύγου, όσο για το ουράνιο τοξο της μικρής, τι να πούμε !!
τα λέει όλα η ζωγραφιά !!


καλό μεσημέρι

Δημιουργία είπε...

Αντε να πιασουνε τα κρυα να χαρειτε αυτα που εφτιαξες.Καλο χειμωνα να εχεις, αφου εστρωσες νωρις νωρις.

πουαντερι είπε...

Μαρια μου! Σε ευχαριστω καλε πολυ λες κι εσυ δεν εχεις χερια που πιανουν.

πουαντερι είπε...

ΑΓΑΠΗ μου σε ευχαριστω!!!!

πουαντερι είπε...

Κατερινα μου φετος φοβηθηκα μην με τρεξουν τα κρυα και πρωτη χρονια εστρωσα τοσο νωρις, αλλά το εχουν καταχαρει τα παιδια και η Μιλου γιατι παιζουν συνεχεια κατω ολοι.
Καλο χειμωνα λοιπον σε ολους μας με υγεια!!!!

α ν ε μ ω ν η είπε...

Πέρασα για μια φθινοπωρινή καλημέρα…
Καλημέρα καρδιά μου..
Τι ευχάριστες ετοιμασίες είναι αυτές…
Τι υπέροχα πράγματα φτιάχνεις… τέλεια!!!!…
Σε εύχομαι να έχεις μια υπέροχη μέρα….

πουαντερι είπε...

Καλημερα ΑΝΕΜΩΝΗ μου.
Μολις εφυγαν τα παιδια για το σχολειο και ειναι η ωραια πρωινη δικη μου ωρα.
Ετοιμαζω το καφεδακι μου, τα τσιγαρακια μου και μεχρι να αεριστει το σπιτι και να αρχισω τις δουλειες σερφαρω στις υπολοιπες χρυσοχερες.
Ετσι αλωστε βρισκω και τις ιδεες γιαα ολα αυτα που φτιαχνω.
Να εχεις μια υπεροχη μερα καλη μου Ανεμωνη.

XRYSOULA είπε...

Καλημέρα για δες και το μεϊλ σου μπας και αποδεχθεις καμιά προσκληση στο google talk

XRYSOULA είπε...

ΣΤΙΣ 11 ΜΠΟΡΕΙΣ????? ΟΧΙ ΟΧΙ!!!
ΣΤΙΣ 10 ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ???????
ΟΧΙ !!!ΟΧΙ!!! ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΣΤΙΣ ΤΡΕΙΣ?????? ΜΠΟΡΩ !!! ΜΠΟΡΩ !!! ΜΠΟΡΩ!!! ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΕΓΩ!!! ΕΓΩΩΩΩΩ!!!

Αντε να δούμε πότε θα συντονιστουμε ρε ξαδέρφη.....
GOOGLE TALK ??????

αχτίδα είπε...

Χρυσοχέρα μου εσύ, ελπίζω να είσαι καλύτερα κορίτσι μου, όλα να σου έρθουν βολικά!

πουαντερι είπε...

Αχ μωρε Αχτιδα μου το καλυτερα στην περιπτωση μου δεν υπαρχει πια, μονο χειροτερα γινονται τα πραγματα.
Μα ολα τα αλλα συνεχιζονται και δεν εχω περιθωρια να σκεφτω πολυτελειες!!!