Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου 2009

Γιουβετσι χωριατικο...............



Καλημερα φιλες μου!!!!
Αρχιζω σιγα-σιγα να ξαναμπαινω στην ρουτινα μου.
Μια ρουτινα ομως που μου φαινεται τοσο γλυκια και λυτρωτική
μετα απο οσα εζησα τις τελευταιες μερες.
Οπως μου ειπατε κι εσεις:
Ολα θα παρουν το δρομο τους, η ζωη γυρναει και δεν αξιζει να χανω ουτε λεπτο απο αυτην.

Την Τεταρτη καμαρωσα τον γιο μου στην παρελαση και η συγκίνησή μου ηταν μεγαλη
γιατι τωρα πια εγινε αντρας και φάνταζε στα ματια μου τεραστιος.
Η κορη μου απο κοντα τον χειροκροτούσε ακομα και οταν ειχε περασει πια, κι ελεγε δυνατα:
Νατος μαμα νατος!!!!! ο Κων/νος μας ειναι !!!



Τωρα θα μου πείτε που κολλάνε ολα αυτα με τον τιτλο; Ε! καλα!


Απλα ηθελα να σας ευχαριστησω που ολο αυτον τον καιρο
άλλες σιωπηλά και αλλες με προσωπικά μηνύματα
μου σταθηκατε, μου δωσατε κουραγιο, μου δωσατε και μια σπρωξιά και περασα παρα κατω,
δικιο ειχατε ομως δεν λεω....
Ετσι κι αλλιως δεν μπορω να κανω κατι, τουλάχιστον με παρηγορεί το οτι πανε με την φυσικη τους σειρα και οχι αναποδα.
Εκει θα ηταν το λυπηρό.
Τελος παντων ας τα αφησουμε τωρα αυτα και ας ερθουμε στο φαγακι που μαγειρεψα.




Ειναι ενα γιουβετσι ετσι οπως το ξερουμε ολοι μας, με την διαφορα οτι εδω αντι για κρεας
εβαλα λουκανικα χωριάτικα Τρικάλων και μανιταρια πλευρωτους.
Εγινε πολυ νοστιμο και το φαγανε τα παιδια μου με ευχαρίστηση.



28 σχόλια:

Lily είπε...

Καλημέρα Πουαντερί μου.

Πρωτότυπο το γιουβέτσι σου, και μάλλον πάρα πολύ νόστιμο.

Πολύ ωραίο αυτό που λες, ότι πάνε με την φυσική τους σειρά. Δεν είναι σπουδαίο αυτό, να πηγαίνουν τα πράγματα φυσιολογικά; Συμβαίνουν τόσα ...κακά παράδοξα πράγματα που πρέπει να ευχαριστούμε για το φυσιολογικό.

πουαντερι είπε...

Ναι Λιλυ μου οταν ξερεις οτι δεν μπορει να γινει τιποτα τοτε εκεινο που παρηγορεί ειναι οτι δεν άλλαξε η σειρα των γεγονοτων.

Alexandra είπε...

Συγχαρητήρια για τον γιο σου! Μπράβο!
Χαίρομαι που είσαι καλύτερα.

πουαντερι είπε...

Καλα ειμαι εγω, αλλά εσενα εχω χασει και ανησύχησα!

mariak είπε...

...Νοστιμότατο φαίνεται το φαγάκι σου....όσο για την παρέλαση και μένα με πιάνει μια ανατριχίλα και υπερηφάνια όταν βλέπω το καμάρι μου...Όσο για τη φυσική σειρά των πραγμάτων αν μπορούσαμε θα την αλλάζαμε κι αυτή......τουλάχιστον να συμβαίνει όπως πρέπει.....Δύναμη , αισιοδοξία...και πλέξιμο....περιμένουμε νεώτερα....Φιλιά

XRYSOULA είπε...

Γαμώτο σου πάλι με έκανες !!!!!!!!!!!!! τι να σου πώ!!!!!!!!!!!!
Είναι σαν να τον βλέπω να περπατάει καμαρωτός καμρωτός με αυτό το λεβέντικο ανάστημα που έχουν όλα τα παιδιά που καταλαβαίνουν την αξία της παρέλασης και εσύ να καμαρώνεις με ματάκια βουρκωμένα από την συγκίνηση.(Ούτε εκεί να ήμουν ε???)

Αντε παλι...
Οσο για το πιάτο το βλέπω γεμάτο και το λυμπιζομαι γιατί κάποιες άλλες νοικοκυρές μέχρι να πάνε να φέρουν την μηχανή τους για να φωτογραφήσουν το φαγάκι έχει γίνει καπνός...
Φιλάκια πολλά πολλά και μια μεγάλη αγκαλιά στον Κωνσταντίνο μας και την ζουζούνα μας.

Υ.Γ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ??????????

twinkle είπε...

Μοσχοβολάει το φαγάκι σου!
Εύχομαι όλα να παίρνουν τον καλύτερο δρόμο...

πουαντερι είπε...

Μαρια μου και πια μανα μωρε δεν δακρυζει για τα παιδια της ε;!
Να τα χαιρομαστε τα βλασταρια μας και να ειναι παντα καλα.
Οσο για την δυναμη; ε δεν ειναι και ευκολο μωρε να ξερεις οτι θα χασεις καποιον δικο σου και απλα να περιμενεις την μερα που θα γινει χωρις να μπορεις να κανεις κατι, στην δινει.

πουαντερι είπε...

Αστα ξαδερφη να πανε!
Μονιμα βουρκωμενα ειναι.
Καλα περιμενα και εγω παρα κατω να δω αλλο πιατο με το φαι και με πιασανε κατι γελια......
εγω το δικο μου φωτογραφισα ρε, αυτο το προλαβαινω γιατι καθομαι τελευταια στο τραπεζι.
Μη χεσω με το τηλ. ακομααααα!

πουαντερι είπε...

Νεραιδουλα μου να εισαι καλα!
Μεχρι τωρα ηταν ολα απλα στην οικογενεια και δεν ειχαμε φτασει σε τετοιο σημειο, αλλά καποτε θα ερχοταν και η σειρα μας να βιώσουμε την απωλεια.
Ετσι γινεται δυστυχως αλλά δεν αλλαζει.

big mama είπε...

Πολύ πρωτότυπο το γιουβέτσι σου, φαντάζομαι θα είναι και νοστιμότατο!
Συγχαρητήρια για τον λεβέντη σου!

πουαντερι είπε...

Big Mama πραγματι τα μανιταρια του δινουν πολυ ωραια γευση.
Σε ευχαριστω!!!

Σταυρούλα είπε...

Να είσαι καλά Πουαντερί μου να καμαρώνεις πάντα τα βλαστάρια σου.Ετσι έτρεχα και 'γω από νωρίς να πάρω καλή θέση για να τα καμαρώσω.
Να είσαι δυνατή,φιλιά,καλό Σαββατοκύριακο!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου πάνω απ' όλα, να είναι πάντα γερά κι ευτυχισμένα!
Για όλα τα άλλα, έχουμε τόση δύναμη να τα αντιμετωπίσουμε, που ούτε το φανταζόμαστε.
Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

kiki είπε...

Όλα θα πάνε καλά! Να χαίρεσαι το γιο σου και την κόρη σου και να τα καμαρώνεις!

dhmhtra είπε...

Πουαντερι ...πολύ καλό το φαγάκι σου.
Εαν την άλλη φορά που θα το μαγειρέψεις αφαιρέσεις τα λουκάνικα και χρησιμοποιήσεις αγαρικά μανιτάρια θα νομίσεις πως μαγείρεψες κρέας ...με γιουβέτσι!

KATERINA είπε...

να χαίρεσαι τα παιδάκια σου και όλο χαρές να έχεις. Λέμε ότι εμείς πάντα θα στηρίζουμε τα παιδιά μας, αλλά μερικές φορές στηριζόμαστε και πάμε παρακάτω με τη βοήθεια τους, όντας δίπλα τους και κοιτώντας τα να περνάνε καμαρωτά από μπροστά μας. φιλάκια

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Πουαντερίτσα μου καλημέρα και καλή εβδομάδα! Τι τρομερό φαγητό έφτιαξες πάλι!

Χαίρομαι πολύ που νιώθεις καλύτερα!
Να καμαρώσεις τα παιδάκια σου όπως επιθυμείς! Φιλάκια πολλά πολλά.

Magia da Inês είπε...

Olá amiga!
Conheci seu cantinho... lindo, criativo e alegre!
Amei mesmo!!!
Parabéns pelo seu trabalho!
Espero você em:
magiadaines.blogspot.com
Uma ótima semana!
Beijinhos.
Itabira - Brasil

πουαντερι είπε...

Γεια σου Σταυρουλα μου, ολο τους αστυνομικους παρακαλαω να περασω μπροστα για να βγαλω τον γιο μου φωτο.

πουαντερι είπε...

Καλημερα ΕΛΕΝΑ πανω απο ολα να ειναι καλα τα παιδια μας.

πουαντερι είπε...

ΚΙΚΙ μου σε ευχαριστω πολυ!

πουαντερι είπε...

Δημητρα καλημερα!
Δεν τα ξερω αυτα τα μανιταρια που λες αλλά και που να τα βρω εδω;!
Σιγουρα θα ειναι νοστιμο αφου ολα τα μανιταρια καποτε λεγανε οτι ειναι το κρεας του φτωχου.

πουαντερι είπε...

Ετσι ειναι ΚΑΤΕΡΙΝΑ μου ετσι ακριβως οπως τα λες.
Καλημερα!!!

πουαντερι είπε...

Λιτσα μου καλημερα!
Δεν ειναι δυσκολο εσυ εισαι καλη μαγειρισα να το δοκιμασεις!
Ποτε θα πιουμε καφεδακι; σε εχασα και εσενα και την Ασπα.

πουαντερι είπε...

Bom dia!
Muito obrigado pela sua visita.
Tenha uma boa semana e você '.
Ele escreveu certo?

XRYSOULA είπε...

Ξαδερφούλα για πέρνα να δείς το νεο μας άρθρο!!!
(Ασε ο άντρας μου λέει ότι θα πάει να μου πάρει πάνες γιατί θα μου χρειαστούν)
Χα Χα φιλάκια

πουαντερι είπε...

Αααα! ξαδερφη να παρεις.....να παρεις!!!
Ε ρε ρεπορταζ που γραφουμε.