Τετάρτη, 4 Νοεμβρίου 2009

Αρχισαν τα οργανα...............


Γεια σας!!!!
Σημερα ηταν μια κουραστικη μερα παιδια γιατι οπως λεω πιο πανω αρχισαν τα οργανα!!!
Αρχισαμε να διαβαζουμε με την Ειρηνη για τους 12 μηνες και παράλληλα επρεπε να βοηθησω τον Κων/νο στα αρχαια#@#$ γιατι ειχε διαγωνισμα αυριο.
Οταν βεβαια μου ζητησε βοηθεια δεν ηξερα περι τίνος πρόκειται....
ε! λεω ενταξει μολις τελειωσω με τους μηνες θα διαβασουμε μαζι τα αρχαια, εν το μεταξύ κανε εσυ τα υπόλοιπα μαθήματά σου και τελειώνω(αυτο το ειπα 5,30 το απογευμα).


Αχ τι με περιμενε!!!!!
5 κεφάλαια επρεπε να διαβασουμε καλε....
πως να θυμαμαι η άμοιρη ολα αυτα τα αρχαια;
εκατσα και τα διαβασα απο την αρχη για να μπορω να τον βοηθησω.
Περιττό να σας πω οτι τελειώσαμε στις 9 η ωρα!
Ναι- ναι 9 η ωρα!!!!!!!!

Τωρα ομως ρωτηστε με οτι θελετε και θα σας απαντησω αμεσως,
μεχρι και τεστ μπορω να γραψω και να παρω αριστα!!!!

Γιαυτο σας λεωωωωω!
ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ
ΣΗΚΩ ΑΠ΄ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΟΥ
ΧΟΡΕΨΕ ΖΕΜΠΕΚΙΚΟ
ΛΥΓΗΣΕ ΤΗΝ ΜΕΣΗ ΣΟΥ............
οπως λεει και το τραγουδι.

14 σχόλια:

KATERINA είπε...

γλυκεια μου φίλη, πόσο με συγκίνησες όταν διάβασα τα κατορθώματα σου. Μήπως πρέπει να σε εξετάσω ? Ο έρωτας μου, το αγαπημενο μου μάθημα ηταν τα ΑΡΧΑΙΑ και η μεγαλύτερη μου απόλαυση όταν διαβαζα την κόρη μου. Τα θυμάμαι όλα, μνήμη ελέφαντα, παρόλα αυτά βρήκα πολύ χρήσιμο να αγοράσω ένα βοήθημα των Εκδόσεων ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ γιατί έχει τα πάντα για το κάθε κεφάλαιο και επιπλέον επαναληπτικές ασκήσεις.
Καθε Κυριακή την έβαζα να τις κάνει και μαζί καναμε επαναληψη τη γραμματική.
Μετά στο ΛΥΚΕΙΟ προς λύπη μου ,έκανε ιδιαίτερο και με μεγάλη μου χαρά έγραψε 20 στις ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ.
Τα Αρχαια θέλουν συστημα, στο λεω εγω που τα λατρευω και που σπουδασα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.
Θα μπορούσα να σου λεω για αυτά ώρες, φαντάσου έχω ακόμη τη γραμματική του ΤΖΑΡΤΖΑΝΟΥ. Ψώνιο η δικιά σου.
ευχομαι να έχεις Ιωβια υπομονή γιατί έχεις μακρύ δρόμο.

πουαντερι είπε...

Αχ Κατερινα μου εχω υπομονη μεγαλη με τα μαθηματα τους γιατι μου αρεσε πολυ το σχολειο και τωρα που τα ξαναδιαβαζω μου αρεσει.
Χθες την γραμματικη διαβαζαμε πολλη ωρα γιατι ο γιος μου δεν ξερει καθολου το πολυτονικο ενω εγω εβγαλα το σχολειο με την δασεια, την περισπωμενη και τα μακρα φωνηεντα.
Ετσι ηταν μια ευκαιρια να τα ξαναθυμηθω.
Οταν αρχισα να τα διαβαζω γυρισαν στο μυαλο μου σαν να ημουν μεσα στην ταξη μου.
Και εγω λογιστικα σπουδασα αλλά η αγαπη μου ηταν να γινω φοιλολογος, ημουν ομως βιαστικη και ηθελα γρηγορα δουλεια, ετσι πηγα σε σχολη και αφησα το ονειρο μου.

XRYSOULA είπε...

Καλμέρα!!!!!!!!!
"Το παιδί πρέπει να διδάσκεται παίζοντας"
Πλάτωνας, (427 π.Χ. - 347 π.Χ.)
Αραγε τι θα έλεγε για την σημερινή κατάσταση με τα παιδάκια μας στα σχολεία?
Μάλλον θα έπερνε τα όρη και τα βουνά ε?
Τι λές και συ?

πουαντερι είπε...

ΡΕ ΞΑΔΕΡΦΗ ΤΙ ΛΕς ΤΩΡΑ;
Ρωτησα μια φορα ενα παιδακι σε ενα παρτυ που μενουν και μου ειπε: Στην Αθηνα, Ακαδημια Πλατανος.
Τοτε και εγω δεν αντεξα και του ειπα: πανω στα κλαδιά;
Το παιδακι μην φανταστεις οτι ηταν πολυ μικρο; πηγαινε στην Ε΄ταξη.....

Penelope είπε...

Αυτά είναι τα "ωραία" της σχολικής ζωής των παιδιών μας. Εγώ ακομη έχω μέλλον για να τα αντιμετωπίσω, αλλά πραγματικά πιστεύω ότι είναι μοναδική ευκαιρία για να κάνεις πιο ενδιαφέρουσα την σχολική ζωή τους και την γνώση. Πρέπει να τα κάνεις να "ψάχνονται" μέσα απ' τα όσα διαβάζουν και όχι απλώς να τα παπαγαλίσουν. Ετσι τουλάχιστον πιστεύω. Εμένα δεν με "διάβασε" κανένας από τους γονιούς μου γιατί πραγματικά δεν το ήθελα. Αλλά τα πήγα καλά νομίζω σε όλα τα σχολικά μου χρόνια.
Καλημέρες και εύχομαι καλά αποτελέσματα στο test.

mariak είπε...

...Κάπως έτσι είναι και τα δικά μου απογεύματα...από την ύλη της έκτης ...στο γράψιμο του οκτώ που μας δυσκολέυει λίγο στην πρώτη...Κουράγιο όμως γιατί έχουμε μακρύ δρόμο μπροστά μας...Χαλάλι όλα για τα μωρά μας....Την καλημέρα μου....

big mama είπε...

Καλημέρα, καλό κουράγιο και καλό υπόλοιπο σχολικής χρονιάς. Δεν μπορώ να πω ότι σε ζηλεύω, αυτά τελειώσανε για μένα ΕΥΤΥΧΩΣ!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Koυράγιοοοοο!!
Εγώ που ήμουν πάντα των Μαθηματικών, που τα θυμήθηκα όλα αυτά τα ανώμαλα ρήματα και τα αρχαία, μου λες??
Τα θυμήθηκα όμως, πράγμα που σημαίνει ότι γινόταν καλή δουλειά στα χρόνια μας!
Φέτος είμαστε σε φάση Πανελληνίων, εκεί να δεις τι γίνεται!!!
Θα επιβιώσουμε όμως:PPP
Φιλιά!

Μάτα είπε...

Τα ίδια μου λένε και τα ανίψια μου και τα λυπάμαι τα καημένα και τους γονείς ακόμα περισσότερο. Καλό κουράγιο αδελφούλα και κοίτα,μην ξεχαστείς κι αρχίσεις να γράφεις κι εδώ μέσα πολυτονικά κι αρχαία!

Φιλιά!

πουαντερι είπε...

Πηνελοπη μου να χαρεις αυτα τα χρονια του παιχνιδιου τωρα γιατι μετα δεν θα μπορεις ουτε να τα αγκαλιαζεις(που λεει ο λογος, γιατι εγω ακομα χουφτωνω).
Και μην νομιζεις οτι ειναι πολλα χρονια; ξερεις πως μεγαλωνουν; σαν τα λουλουδακια και εσυ μενεις να τα κοιτας και να λες: Ποτε Θεε μου του αλαζα πανα και του μαθαινα ποδηλατο;

πουαντερι είπε...

ΜαριαΚ κουραγιο βρε θα επιβιώσουμε...να ειναι μονο γερα και καλα παιδια και ολα τα αλλα ειναι δευτερα.

πουαντερι είπε...

big Mama αν μου ελεγες οτι ζηλευεις θα αρχιζα να ανησυχώ για σενα...

πουαντερι είπε...

Ελενα, αυτο το "ημείς" "ειμί" "υμών" στο λαιμο μου εκατσε απο τοτε.
Καλα δεν πρεπει να σου λεω τιποτα εγω γιατι μπροστα σας ειναι αστεια αυτα που εχουμε εμεις.
ΚΟΥΡΑΓΙΟ σε σενα, στο παιδι και πανω απο ολα **ΟΧΙ ΠΑΝΙΚΟΣ** ολα ειναι μια ιδεα, το παιδι να μην αγχωθει μονο.

πουαντερι είπε...

Τους γονεις αδερφουλα μου!!! τους γονεις που δεν ξερουν οι ανθρωποι ολα για να τα βοηθησουν.

Φαντασου τωρα να βαζω και περισπωμενη και εσεις να με βαθμολογείτε ρε...χα!χα!