Παρασκευή, 6 Νοεμβρίου 2009

ΕΚΠΛΗΞΗ!!!!!

Χθες το μεσημερι κατεβαίνοντας ο Βασιλης να παει να παρει την Ειρηνη απο το σχολειο,
μου χτυπαει το κουδουνι και μου λεει: Θα αργησω να γυρισω γιατι παω να σου φερω κατι που θα τρελαθείς.

Εγω δεν πολυ καταλαβα τι ενοουσε αλλά μου αρεσουν οι εκπληξεις και δεν τον ρωτησα τιποτε αλλο.
Βεβαια ολη αυτη την ωρα πηρα τον καφε μου, τα τσιγαρα μου και περιμενα στο μπαλκονι σαν τα μωρα για να δω.
Φτανουν λοιπον και οι δυο τους ολο χαμογελα, η μικρη μου κρατουσε σιγη ιχθύος μεχρι να ανεβουν στον 4ο(δεν εχει βλεπεις και ασανσερ).
Με το που μπαίνουν μεσα μου λεει ο Βασιλης:
Ειδες για να εχεις φιλες που σε αγαπανε και σε σκεφτονται; και μου δινει αυτο το δεμα.


Μολις ειδα απο που ειναι η χαρα μου δεν περιγραφεται κοριτσια.......
Ηταν απο την φιλη μου την Αλεξανδρα απο την Θεσ/νικη και ειχε μεσα ολα αυτα τα νηματα........


και μια θηκη για τις βελονες μου ....
και μια υπεροχη!! υπεροχη!!! καρτα.!
Ποσο χρηκα δεν λεγεται, τι να σας πω;!
Εχουν υπεροχα χρωματα!

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΟΥ!!!

Στο μυαλο μου αμεσως πηγε μια υποσχεση που ειχα δωσει στην "αδερφουλα μου" οτι θα της στειλω κατι.
Μα δεν την κρατησα δυστυχώς, γιατι ειμαι αμελής και γαϊδούρα.
Ενω ειχα ετοιμα αυτα που θα εστελνα ολο αυριο και αυριο ελεγα μεχρι που περασε ο καιρος και τωρα άλλαξε σπιτι.
Ελπιζω να μου στειλει την νεα της διεύθυνση να της στειλω αυτα που ελεγα.
Τωρα καταλαβα ποση χαρα παιρνεις
οταν καποιος που δεν ξερεις ή
ξερεις ελάχιστα σε θυμάται και σου στελνει κατι.
Βρε ΑΔΕΡΦΟΥΛΑ δεν το ξεχναγα απλα το αμελουσα.....
το εχουν αυτο οι Τοξότες ρε γμτ.
Ελπιζω να μου δωσεις αλλη μια ευκαιρια ε;!

19 σχόλια:

XRYSOULA είπε...

Τώρα εγώ γιατί ζήλεψα ρε?
Αλλά για να σου στείλουν δωράκια καλή μου θα πρέπει να ξέρουν και διεύθυνση ε?????????????
Τηλέφωνο βάλαμε ή ακόμη?
Α ξέχασα να σου πώ είμαι Θεσσαλονίκη γιατί μιά ψυχή έχει γεννέθλια σήμερα και ήρθαμε οικογενειακώς για να της κάνουμε έκπληξη.

πουαντερι είπε...

Ρε αμα εβαζα τηλεφωνο δεν θα ακουγες τα πυροτεχνηματα?????
Να δωσεις πολλα φιλια στην ψυχη και να της πεις και απο μενα χρονια πολλα!!

Maria B. είπε...

πουαντερί μου, φαντάζομαι την χαρά σου!! τι ωραίο συναίσθημα !!!!!
μπραβο στην Αλεξάνδρα που κατάφερε να σε κανει χαρούμενη !!!!
πολύ ωραία τα δωράκια σου !!

και εγω τοξότης είμαι και το παθαίνω όπως εσύ, το καλύτερο μοτο μου είναι ''αστο για αύριο'' και σιγά μην το κάνω !! χιχιχιχιιχι!!

καλή σου μερα !

Lily είπε...

Ωραία έκπληξη :)
Να στρωθείς στη δουλειά τώρα, θέλουμε να δούμε τις δημιουργίες σου με τα καινούργια νήματα.

big mama είπε...

Να είσαι καλά να τα χαρείς τα δωράκια σου! Καλό μεσημέρι!

ιωαννα-carino είπε...

και εγω θελω κατι απο τα χερια σ ολοι λενε οτι κανεις καλα πραγματα και εγω το τσαμενο τπτ σνιφ σνιφ

dhmhtra είπε...

Πολύ ωραία έκπληξη!
Θέλω να δω τι θα φτιάξεις με όλα αυτά το ωραία νήματα!
Φιλιά

Alexandra είπε...

Αχ Μαρία δεν ξέρεις πόσο χάρηκα που χάρηκες και σου άρεσαν!!!! Με γεια και καλό πλέξιμο!!! Και τι ωραία που ήταν και έκπληξη από όλους :) Χαιρετίσματα να τους δώσεις!!!

πουαντερι είπε...

Ρε ξαδερφη πρωτα απο ολα και σπουδαιοτερο να ζησει η κορη η λατρευτη, να την χαιρεστε και παντα ετσι να την καμαρωνετε.
Τωρα δεν ξερω αν σε φοιτητικο σπιτι ειναι παντα καλη η εκπληξη..χα!χα!

την ειχε την διευθυνση οταν ηρθε στο σπιτι μου, δεν θυμασαι;

πουαντερι είπε...

Μαρια Β αμ γιαυτο με καταλαβαινεις! γνησιος τοξοτης παιδι μου ολο της τελευταιας στιγμης......

πουαντερι είπε...

Lily ειναι πολυ ωραια τα χρωματα απο κοντα φαινονται καλυτερα...
Εχω σκεφτει τι θελω αλλά θα δουμε, γιατι τωρα πλεκω μια καζακα δικη μου.

πουαντερι είπε...

Γεια σου big-big mama!!!!

πουαντερι είπε...

Ιωαννα μου καιρο εχω να σε δω, εισαι καλα βρε;!
λα αμα ζηλευεις να σε μαθω να πλεκεις να δεις τι ωραια που ειναι....

πουαντερι είπε...

Δημητρα μου ναι πραγματικα χαρηκα πολυ, ειναι βλεπεις το παθος μου το πλεξιμο.
Θα δουμε τι θα φτιαξω, εχεις καμμια ιδεα;

πουαντερι είπε...

Αλεξανδρα μου ειναι καταπληκτικα!!!!
Αχ σε ευχαριστω πολυ!

eirini είπε...

Πάρα πολύ όμορφη κίνηση! Μπράβο στην Αλεξάνδρα! Α!ρε τί κάνει το διαδίκτυο! Πολύ χαίρομαι με τέτοια! Μην στεναχωριέσαι που αμέλησες να κρατήσεις την δική σου υπόσχεση... είμαι σίγουρη ότι σε αγαπάει και ούτε καν θα το μετρήσει! Είσαι ψυχάρα αγάπη μου εσύ!
Πουαντερί μου σου στέλνω πολύ γλυκό φιλί!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

δωράκι και να μη χαρείς γίνεται;
πάλι φωτιά θα πάρουν οι βελόνες, πλέξε και για μένα κάτι διότι πάλι έπαθα τενοντίτιδα και αν δεν πιάσει καλοκαίρι δε με βλέπω να συνέρχομαι!!!!

πουαντερι είπε...

Αχ μωρε γαστεροπληξ ποσο σε αισθανομαι, αυτες τις μερες ειχα την φαεινη ιδεα να περασω με τον ατμοκαθαριστη τα χαλιά μου, γιατι βλεπεις τα εστρωσα νωρις και με εχουν πεθανει τα χερια μου.
Καθε βραδυ για να κοιμηθω θελω 10 σβουρες στο κρεβάτι.

πουαντερι είπε...

Γεια σου ρε Ειρηνη!!!
Ετσι σε θελω ενεργό μέλος.