Τρίτη, 10 Νοεμβρίου 2009

Μανα ξεχασιαρα....................



Παραλιγο να ξεχαστω η τρελη!!!!!
Για μενα οι Δευτερες εδω και καιρο ειναι λιγο φορτωμένες και λιγο έλειψε να ξεχασω το παιδι μου.

Ολο το ΣΚ το ειχα στο μυαλο μου οτι την Δευτερα εχει γενεθλεια ο γιος μου,
αλλά μολις ξυπνησα αρχισα να κανω γρηγορα τα συνηθισμενα γιατι επρεπε μετα να προλαβω να ντυθω για να φυγω, θα συναντουσα τους γονεις μου στην Αθηνα(οπως καθε Δευτερα για επισκεψη στον γιατρο).

Ο Κων/νος μου ομως σαν παιδι με κατανόηση μολις ειδε οτι το πρωι δεν του ειπα τιποτα,
ηρθε με φιλησε και μου ειπε: Μαμα καλημερα, να με χαιρεσαι.....
Δεν μπορειτε να φανταστειτε τι ένοιωσα εκεινη την στιγμη;
Τα ματια μου γεμισαν, ειχα την αίσθηση οτι τον ξεχασα.....
πως ειναι δυνατον λεω να ξεχασω το παιδι μου; Λες και η ζωη εχει μονο στεναχωριες.
Οχι βεβαια αυτες οι χαρές ειναι που μας κρατανε!

Αγορακι μου του λεω τι ηλιθια που ειμαι; ολο το 2μερο το ειχα στον νου μου να ερθω το πρωι να σε ξυπνησω με αγκαλιες και χαδια και φιλιά οπως κανω 12 χρονια τωρα καθε τετοια μερα,
αλλά δεν ξερω τι επαθα σημερα.
Ρε μαμα δεν εγινε τιποτα, το ξερω οτι σκεφτεσαι τον παππού και το καταλαβα οτι το ξεχασες γιαυτο τον λογο, στο θύμισα εγω!

Ποτε ηταν που εσβησε το ΠΡΩΤΟ κερακι, και ποτε εφτασε στο ΔΩΔΕΚΑ δεν το καταλαβα.
Τωρα εγινε αντρας και καταλαβαινει, και συγχωρεί, και αγκαλιαζει πολυ σφιχτά με αγαπη.

Να εισαι χιλιόχρονος αγορι μου και παντα ο Θεος να σε φωτίζει για να γινεις ενας καλος και τιμιος ανθρωπος!!!!

Παρτυ πια δεν κανουμε γιατι ειμαστε μεγαλοι αλλά το Σάββατο θα βγει με τους φιλους του να πανε κινηματογραφο και μετα για φαγητο σε γνωστό φαστφουντάδικο.
Αυτο το δωρο μου ζητησε και εγω δεν μπορω να του χαλασω χατηρι....το αξιζει και με το παραπανω!!

28 σχόλια:

Penelope είπε...

Πολύχρονος να είναι και η ευχή σου να τον συνοδεύει πάντα καλή μου

BIKY είπε...

Ποαντερι να τον χαίρεσε το γιόκα σου να είναι παντα καλά χαρουμένος και τυχερός
Καλημέρα φιλιά πολλα

Alexandra είπε...

Χρόνια πολλά! Να τον χαίρεσαι! Πάντα με υγεία, ευτυχία και ό,τι θέλει στη ζωή του να το πετύχει!!!

loulou είπε...

Χιλιοχρονο να ειναι κοπελα μου και να το καμαρώσεις όπως επιθυμείς!Καλο αντρακι, καλός άνθρωπος.Το σάββατο και μένα εκλεισε τα 33 και γω αυτό λέω σαν χθές ηταν...

Καλή σου μέρα.
Loulou.

olivetreegirl είπε...

Να το χαίρεσαι το καμάρι σου, που έχει γίνει πια σωστός άντρας και θα πάει και σινεμά με τους φίλους του!!!! Να είναι πάντα γερός και δυνατός και να σου χαρίζει πολλές σφιχτές αγκαλιές!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Να τον χαίρεσαι τον λεβέντη σου Πουαντερίτσα μου!!!!
Να είναι πάντα γερός και τυχερός στην ζωή του!!
Και μην στεναχωριέσαι, τα παιδάκια μας ξέρουν πολύ καλά ότι δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να τα ξεχάσουμε πραγματικά!
Φιλιά!!

KATERINA είπε...

ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ , να τον δεις να μεγαλώνει και να γίνεται ο πιο υπέροχος , αγαπησιάρης άντρας του κόσμου. φιλάκια

RedHat είπε...

να τον χαίρεσαι!!! να τα εκατοστήσει, γερος δυνατός με υγεία και χαρά,
και μη στεναχωριέσαι....
τα παιδιά με την ανοιχτή καρδούλα τους καταλαβαίνουν , νοιώθουν και συγχωρούν.
αλλωστε η αγάπη σου είναι δεδομένη και καθημερινή.

να τα χαίρεσαι και τα δύο.

big mama είπε...

Να σου ζήσει, να τον χαίρεσαι και να είναι πάντα γερός και ευτυχισμένος!

XRYSOULA είπε...

Να τον χαιρόμαστε!!!!!!!!!!
Χιλιόχρονος ,καλότυχος και πάντα να έχει ότι επιθυμεί η καρδούλα του.
Ξεχασιάρα ε ξεχασιάρΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.
Δες το μειλ σου.

kiki είπε...

Να τον χαίρεσαι! Χιλιόχρονος! Μας παρασύρει η καθημερινότητα καμιά φορά...Μην νιώθεις άσχημα!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

πολύχρονο, υγιές και καλοφωτισμένο να είναι το παληκάρι σου

drosostalitsa είπε...

Να τα χαίρεσαι τα μπουμπουκάκια σου! Χρόνια Πολλά

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

χρονια πολλα , αγορι μου, γεματα φως και αγαπη , κατανοηση και ελπιδα για τα καλυτερα που παντα ερχονται, καλη προοδο !!!!!!!!!!!!!!

πουαντερι είπε...

Κοριτσια σας ευχαριστω ολες παρα πολυ ολες για τις ευχες σας.

Χρυσούλα το πηρα το mail σε ευχαριστω πολυ.

Λουλου να χαιρεσαι το παληκαρι σου!!

α ν ε μ ω ν η είπε...

Γλυκιά μανούλα….. να χαίρεσαι τον πρίγκιπα σου!!!!!!!

ΥΣ:Σου έφτιαξα ένα «banner» ελπίζω να σου αρέσει είναι μια κούπα καφέ…(που φοραει πλεκτό…)
Καλό σου βραδυ…

ΑΓΓΕΛΙΚΗ είπε...

Να τον χαίρεσαι το γιόκα σου , να τον καμαρώνεις καθημερινά , να είναι υγιής και ευτυχισμένος

πουαντερι είπε...

ΑΝΕΜΩΝΗ μου ΑΓΓΕΛΙΚΗ μου σας ευχαριστω παρα πολυ και τις δυο σας για τις ευχες!!
Ανεμωνη μου πως θα το βρω το banner?

Lily είπε...

Αν και τρομερά αργοπορημένη, ήρθα να σας ευχηθώ!

Να σου ζήσει το παλικάρι σου, να τον χαίρεσαι, να τον δεις όπως επιθυμείς!

Καλημέρα :)

mariak είπε...

...Να ευχηθώ έστω και καθυστερημένα...να είναι πολύχρονος γερός και πάντα ευτυχισμένος... Να τον χαίρεσαι αυτόν και την αγκαλιά του για πολλά πολλά χρόνια ακόμη....Άραγε θα μας δίνουν την αγκαλιά τους κι αργότερα ? Την καλημέρα μου...

πουαντερι είπε...

Μαριαk Α Ρ Α Γ Ε?????
Αχ! Μαρακι μου ποιος ξερει, εμεις ομως παντα θα τα λατρευουμε.

πουαντερι είπε...

Lily τι εγινε με την καταληψη βρε παιδι μου;

Lily είπε...

Αύριο θα ψηφίσουν για το αν θα συνεχιστεί η κατάληψη ή θα γυρίσουν στα μαθήματα τους...

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Πουαντερί μου, κι εγώ ανατρίχιασα από συγκίνηση με όσα γράφεις. Να τον χαίρεσαι, να τον καμαρώνεις που είναι τόσο υπέροχο παιδί και να είναι και τα δύο σου αγγελάκια πάντα καλά. Και βέβαια του αξίζει το δώρο που ζήτησε, αμ πώς; Εξ άλλου, τώρα είναι άντρας, θα τα έχετε αυτά, θα θέλει να βγαίνει....

Anastasia's dolls είπε...

χρονια πολλα για το παληκαρι σου !
να ειναι παντα καλοτυχος και να τον καμαρωσεις οπως επιθυμεις !

πουαντερι είπε...

Μακαρι Lily μου να γυρισουν στα μαθηματα τους γιατι ειναι εις βαρος τους οι ωρες που χανουν.

πουαντερι είπε...

Αναστασια μου σε ευχαριστω πολυ να χαιρεσαι και εσυ την οικογενεια σου..

πουαντερι είπε...

Κοκκινοσκουφιτσα μου αστα.....
και πολυ αντρας λεμε τωρα!!!!
Τι ειπες; κουκουβαγιαααα;