Πέμπτη, 12 Νοεμβρίου 2009

πλεκω....πλεκεις.....πλεκει.......


Καλημερα!!!!
Πλέκοντας το "ζιλέ" εχω την εντύπωση πως δεν θα μου φτασει το νημα, αν και τα κοριτσια στο καταστημα με βεβαίωσαν οτι ειναι αρκετο.
Ετσι λοιπον το πλέκω αργα μεχρι την επομενη εβδομαδα που θα μπορεσω να παω Αθήνα στο kangaroo για να παρω αλλο λιγο νημα να ειμαι σιγουρη.
Παρόλο που εχω πλεξει αρκετό δυστυχώς
στο κυκλικό-μονοκόμματο πλεξιμο χωρις ραφές δεν φαίνεται η δουλεια μου οτι προχωράει.
Εδω τωρα εχω μολις τελειωσει το ενα σετ κουβαριών(μοχερ & μερινο μαζι) και εχω αλλα 3 σετ.
Εσεις τι λετε θα με φτασει αραγε;


Δεν μπορω να ξηλώνω ετσι στο μεταξυ επλεξα και κατι αλλο
πιο γρηγορο και ευκολο απο το προηγούμενο.



Ειναι μια καζακα με ενα νημα καταπληκτικό!!!!
Ειναι κοδρελα φαρδιά με πολυ ωραιες αποχρώσεις που την πηρα απο τον Σωτηριου στον Πειραια.
Πλεκεται με πολυ χοντρες βελονες, εγω εβαλα Νο 9 και χρειάστηκα για αυτην την καζακα μολις δυο ματσακια απο το νημα αυτο.
Εχει και μια αλλη χρωματική παλέτα με ολες τις αποχρώσεις του μπλε-τουρκουάζ.
ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ!!!!
Αλλά δεν το πηρα γιατι μου θυμίζει καλοκαιρι και δεν εχω τετοια ρούχα χειμωνιατικα ταιριαστά.
Παντως ειναι υπεροχο χρωμα........
Δεν φαινεται πολυ καλα εδω στις φωτογραφιες,
δεν ξερω γιατι αλλά οτι εχει κόκκινο δεν μου το δειχνει σωστα,
κατι θελει να ρυθμίσω αλλά δεν το ξερω ετσι σας εβαλα μερικες.
Ισως μπορεσετε να δειτε το χρωμα καλύτερα στον υπολογιστη σας εσεις.

26 σχόλια:

XRYSOULA είπε...

Καλημέρα.
Πολύ όμορφα τα πλεχτάσου .Ξεκίνησα και εγώ μιά ζακέτα για την Λυγερή,τελείωσα την πλάτη ,ξεκίνησα το δεξί μπροστινό και κόλησα.Εχω να πιάσω βελόνες πάνω από μήνα.Αφού η κόρημου προχθές μου είπε να την κάνω λίγο πιό μεγάλη σε μέγεθος γιατί μάλλον δεν θα προλάβει να την βάλει φέτος.
Μας πήρανε στο δούλεμα και τα μικρα κατάλαβες?
Αντε καλή συνέχια και πολλά φιλάκια.

πουαντερι είπε...

Χα!χα! τι νομιζουν πως ειναι καλε το πλεξιμο; κεικ; το ψησαμε; το φαγαμε; αααα!!!!
Να σου πω κατι; εγω οταν πλεκω μανικια ή αλλα κομματια που ειναι ιδια οπως εσυ τωρα τα μπροστινα τα πλεκω ταυτοχρονα και τα δυο μαζι με δυο ξεχωριστα κουβαρια.
Ετσι καθε φορα που κλεινεις ή ριχνεις ποντους το κανεις και στα δυο μαζι και ειναι ακριβως τα ιδια.
Μονο να θυμασαι οτι πρεπει να τα κανεις αντικρυστα.
Αντε καλο πλεξιμο και περιμενω φωτογραφιες απο την ζακετα, εστω και μισοτελειωμενη.

Alexandra είπε...

Πάρα πολύ όμορφα είναικαι τα δυο! Το κόκκινο και εμένα με δυσκολεύει πάρα πολύ στις φωτογραφίες!

Δεν ξέρω να σου πω αν θα σου φτάσει το νήμα, εγώ συνήθως αγχώνομαι πολύ και αγοράζω πολύ παραπάνω από όσο χρειάζομαι. Έχουν και άλλο στα ίδια χρώματα; Αν έχουν, συνέχισε το πλέξιμο και πάρε τηλέφωνο να σου κρατήσουν λίγο για μερικές μέρες. Μόλις δεις αν χρειάζεσαι και άλλο, ή πας και το παίρνεις ή τους ξαναπαίρνεις και λες να μην το κρατήσουν άλλο. Πώς σου φαίνεται αυτό;

πουαντερι είπε...

Ναι την πηρα τηλ. την Αγγελικη και μου ειπε να μην φοβαμαι γιατι με φτανει ολο οσο εχω, αλλά εγω θα παρω κι αλλο γιατι και εγω αγχώνομαι οπως εσυ.
Μου το εχουν κρατησει, αλλά θα παω Αθηνα την Δευτερα για τον μπαμπα μου και ετσι θα περασω αν προλαβω να το παρω.
Αν τελικα φτασει το υπολοιπο που θα παρω θα το πλεξω ενα κασκολ.....
Απλα να τωρα επλεξα το κοκκινο το τελειωσα και θα συνεχίσω με το λιλά απο δω και περα.

Alexandra είπε...

Αχ ωραία! Αγχώθηκα πριν μήπως δεν σου φτάσει! Το κόκκινο είναι πραγματικά υπέροχο, είμαι σίγουρη ότι θα το φορέσεις πολύ!

Αγγελικη Ν είπε...

Καλησπέρα Πουαντερί! Πολύ μου άρεσε το νέο πλεκτό σου!
Για το χρώμα δες τα μέιλ σου και μη τραβάς με φλας....

Δημιουργία είπε...

Μεγεια η καζακα και καλη δυναμη για το ζιλε, γιατι απ'ο,τι βλεπω εχεις ακομα αρκετο πλεξιμο.
Υ.Γ Χρονια πολλα για το παιδι, να τα εκατοστησει, να ειναι γερο και δυνατο.

KATERINA είπε...

α α α τι υπέροχο χρώμα έχει η καζάκα σου, τώρα τελευταία διαλέγεις τα καλυτερα. Να δω πόσο θα αντέξω να μην ξαναρχίσω και γω το πλέξιμο. φιλάκια

ΕΛΕΝΑ είπε...

Εγώ που είμαι ... άσχετη από πλέξιμο, βρίσκω και τα δυο πλεκτά σου σούπερ, γεια στα χέρια σου!
Φιλιά!

drosostalitsa είπε...

Καλοφορεμένη η κόκκινη καζάκα! Να τη συνδιάσεις με μια χειροποίητη καρφίτσα, που σου αρέσουν!!!
Φιλιά και καλή συνέχεια στο πλέξιμο!

BIKY είπε...

Τα πλέκτα σου είναι τόσο όμορφα που μου έκανες ζημιά
Αγόρασα νήμα μερινο βελονάκι και άρχισα να πλέκω Δεν το έχω κάνει ποτε στη ζωή μου Βλέπω κάποια video στο you tube για να μάθω Θέλω να το συνδιάσω με το φελτινγ για να κάνω κοσήματα
Σε φιλώ καλό βράδυ

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Ax Πουαντερίτσα μου, τι θαύματα πλέκεις κάθε φορά. Ποιο να πρωτοπαινέψει κανείς! Φιλία στα μικρά σου.

twinkle είπε...

Δεν ξέρω αν σου φτάσει, πάντως είναι πολύ ωραίο. Δεν κατάλαβα πώς είναι αυτό το νήμα που πήρες από το Σωτηρίου. Με ξεσκαλίζεις τώρα να περάσω αύριο....
Υ.Γ. ...Και επειδή ξεχάστηκα, να χαίρεσαι το γιόκα σου!!

πουαντερι είπε...

Αγγελικη μου τα ειδα και το εφτιαξα. Σε ευχαριστω!!!

πουαντερι είπε...

Κατερινα μου ειδες; δεν φαινεται η δουλεια μου καθολου, αλλά στο τελος θα ειναι καλα γιατι δεν θα εχει καθολου ραφες.
Σε ευχαριστω για τις ευχες σου.

πουαντερι είπε...

Κατερινακι μου αντε ξεκινα...θα βαζω συνεχεια νηματα και πλεκτα για να σε ξεσηκωσω.

πουαντερι είπε...

Ελενα καλημερα, μας φτανει που εισαι πολυ σχετικη με μαγειρικη ομως και μαθαινουμε και εμεις.

πουαντερι είπε...

Δροσοσταλιτσα σε ευχαριστω, ναι πολυ θα ηθελα εκεινη την συρματινη καρφιτσα που ελεγες και εσυ.....

πουαντερι είπε...

Βικυ μου θα δεις οτι ειναι πολυ ευκολο,θα "παρει" το χερι σου και μετα θα σου αρεσει.

πουαντερι είπε...

Λιτσα μου καλημερα, βλεπω το φρατζολακι σου με το σωσιβιο και μου ερχεται να το δαγκωσω!

πουαντερι είπε...

Νεραιδουλα μου καλημερα!
Μαλλον θα μου φτασει γιατι εχθες που επλεξα αρκετα και το μετρησα με την μεζουρα μου βγαινει καλα, αλλά εγω τους ειπα να μου κρατησουν ετσι κι αλλιως νημα να το παρω.
Στον Σωτηριου το πηρα αυτο που λεω και ειναι κορδελα που ειναι λιγο γυαλιστερή(μην φανταστεις πολυ) και ειναι σε ματσακι που το μαζευεις εσυ.
Δεν θυμαμαι ρε γμτ το ονομα αλλά το ειχε πισω απο τον παγγο στο προτελευταιο ραφι, σε 3 χρωματα.

πουαντερι είπε...

Εσυ ξεχασες να μου ευχηθεις και εγω ξεχασα να σου πω ευχαριστω!!!
Ειδες τι κανει το πλεξιμο;!

αχτίδα είπε...

Πολύ όμορφο..δασκάλα!Εγώ η μικρή έβαλα τα δικά μου στο μπλοκ των γυναικων τέχνη και ένα μπλοκ μιας φίλης απο έξω που είναι πραγματικά υπέροχο.

EVITA είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΟΥΑΝΤΕΡΙ.
ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ.
ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΞΥΠΝΗΣΕΣ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΛΕΚΤΟΘΕΡΑΠΕΙΑ.
ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑΚΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΚΑΛΕΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΟΜΠΥ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.
ΠΟΣΟ ΚΑΛΟ ΘΑ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΗΘΩ ΟΣΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΞΕΧΑΣΑ.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ E-MAIL ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΣ;

ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ

EVITA

πουαντερι είπε...

Αχτιδουλα μου μπηκα και τα ειδα, σου αφησα σχολιο!
Πολυ ωραια εγιναν!!!!!

πουαντερι είπε...

ΕΒΙΤΑ μου χαιρομαι πολυ αν σου ξυπνησα τετοιες επιθυμιες και βεβαια να μου στειλεις mail και να τα πουμε και απο κοντα.