Κυριακή, 15 Νοεμβρίου 2009

Προχωρώ ακάθεκτη !!!!!!!!!!!!!!

Εξασφάλισα λοιπον το επιπλέον νημα και ετσι απο εχθές
συνεχίζω το πλεκτο μου με σιγουρια πλεον.
Βεβαια πρεπει να πω πως ηταν άδικη η ανησυχία μου γιατι τελικα μάλλον φτανει το νημα.
Μεχρι εδω ειμαι ακομα στο δευτερο κουβαρι και εχει φτασει σχεδον στην μεση μου,
αρα εφτανε, δεν πειράζει ομως.
Το υπόλοιπο που θα μου περισσέψει ή θα το επιστρέψω,ή θα πλεξω κατι μικρο.
Τωρα βρε παιδι μου αρχιζει να δείχνει και το πλεκτο μου γιατι μεχρι τωρα φαινοταν μια σταλιά.....


Είχαμε ομως και κατασκευές με την κορη!!!!
Κυριακη βλεπετε και δεν περνάει η ωρα εύκολα, αρχιζουν οι καυγάδες μεταξυ τους
και η γκρίνια χωρις αίτια.
Ετσι τους απασχολήσαμε εγω και ο Βασιλης με κατι που τους αρέσει για να περάσει η ωρα τους και να ξεχαστούν λιγο.........
Ο μεγαλος έπαιξε με τον μπαμπά του που αλλού;!
στον υπολογιστη ενα παιχνίδι, μα μην με ρωτήσετε πως λεγεται; δεν ξερω.................
ενω εμεις το ριξαμε στα ΑΣΤΕΡΙΑ!!!!!


εδώ ειμαστε και οι δυό μας με το επίσημο ένδυμα που απαιτεί το οικογενειακό μας πρωτόκολλο
βάφοντας το αστερι μας.


Τις οδηγίες του τις βρήκα ΕΔΩ.

4 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Το πλεκτό όμορφο γίνεται!
Μια δημιουργική Κυριακή λοιπόν είχατε, μου αρέσει που την απολαύσατε με ... επίσημο ένδυμα;-)

Alexandra είπε...

Πάρα πολύ ωραίο γίνεται το πλεκτό! Το πρόβλημα με τις κυκλικές βελόνες είναι ότι δεν νιώθεις ότι προχωράς καθόλου αλλά μετά, όταν τελειώσεις (επιτέλους) έχεις τελειώσει και το μπροστά και το πίσω! Ανυπομονώ να το δω :) Πολύ ωραίο και το αστέρι!

Δημιουργία είπε...

Βλεπω κι εσεις με επισημο ενδυμα κυκλοφορειτε τις Κυριακες :) Καλη εβδομαδα να εχεις.

ιωαννα-carino είπε...

ενα θα σ πω και να το θυμασαι
μην χασεις ποτε την επαφη με τα παιδια σ
εγω ποτε δεν εκανα τπτ με τους δικους μ μαζι