Πέμπτη, 19 Νοεμβρίου 2009

Σημερα εχουμε ρεπο..........


Απο την Δευτερα η Ειρηνη περιμενε την σημερινη μερα γιατι δεν εχουν σχολειο λόγω μιας συνέλευσης των δασκαλων.
Θα μου πειτε τωρα γιατι περιμενε την σημερινη; αφου και εχθες παλι δεν ειχε σχολειο.
Μα σημερα εχει αλλη χαρη το ρεπο, ειναι μονο δικο της αφου τα γυμνασια κανουν μαθημα και ο Κων/νος πηγε σχολειο.
Απο το απογευμα αρχισε να του λεει συνεχεια: αυριο εγω δεν θα ξυπνησω το πρωι χα!χα!, εσυ θα πας σχολειο αλλά εγω θα ειμαι στο σπιτι χα!χα!
κι ολο του εσπαγε τα νευρα γιατι εχει αλλη χαρη να ξερεις οτι μονο εσυ δεν πας για μαθημα οταν αλλα παιδια εχουν πρωινο ξυπνημα......



Ετσι λοιπον της το εκανα και εγω πιο απολαυστικο.
Στρωσαμε στον καναπε δυο παπλωματακια, γιατι την τελευταια φορά που επαιξε γεμισαν τα ρουχα μας γκλιτερ και χρυσοσκονη και απλωσε επανω ολες τις κουκλες της.
Τις εντυνε τις ξεντυνε τις βαζε καθιστές, ορθιες και γενικα το ευχαριστηθηκε αρκετα.



Το στρωσιμο του καναπε ομως το χαρηκε και η Μιλου που ξαπλωσε επανω και χουχουλιασε κι αυτη βλεπωντας την Ειρηνη να παιζει.

15 σχόλια:

BIKY είπε...

Να περασετε καλά μανούλα και κόρη σημέρα !!

γαστεροπλήξ είπε...

τέλεια, η ημέρα της Ειρήνης έπρεπε να λέει ο τίτλος, χαχαχα!!!
αχ και να ήμουν κι εγώ μικρούλα να έπαιζα με τις κουκλίτσες μου, τη Νιόβη και τη Ναταλία, βέβαια μια Ναταλία κουκλίτσα έχω για να παίζω, αληθινή όμως αυτή τη φορά!!!!
είδες τι παθαίνει κανείς αν παίζει πολύ με τις κούκλες!!!!!!! στο τέλος τις αναπαράγει!!!!!!

Maria B. είπε...

αχ βρε Πουαντερούλα, η μικρούλα σου μου θύμισε την δική μου κορούλα όταν ήταν πιο μικρή, λατρεύε να απλώνει τις κουκλίτσες της επάνω στους καναπέδες του σαλονιού και να παίζει ώρες ατελείωτες!!! και βέβαια της άρεσε να τις κουρεύει. οπως καταλαβες οι περισσοτερες κούκλες μας ήταν κουρούπες!!!!!!!!
Να είσαστε πάντα καλά !!

πουαντερι είπε...

Βικυ καλημερα!
Ξερεις τι χαρα εκανε απο χθες η πονηρη;!

πουαντερι είπε...

Αχ μωρε ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ τι μου θυμησες τωρα;
Ειχα κι εγω μια ΝΙΟΒΗ(η μελαχρινη δεν ηταν;) και μια η αδερφη μου και αφου ελουσε την δικη της πηρε μετα την δικη μου και την εκανε χαλια κι αυτη και το τι κλάμα ειχα κανει για αυτη την Νιοβη....απο τοτε μου εχει μεινει απωθημένο, τοσο που αν την ξανα βγαζανε θα την αγοραζα αμεσως.
Βλεπεις τοτε τα χρονια ηταν δυσκολα και δεν μας έπαιρναν πολλα παιχνιδια.

πουαντερι είπε...

Βρε Μαρια μου τι πραμα κι αυτο με τα κουρέματα; ιδια η αδερφη μου και εσυ ε; χα!χα! η αδερφη μου ομως στο τελος εγινε πραγματι κομμώτρια.!!!

big mama είπε...

Και εγώ είχα τη Νιόβη και η ξαδερφούλα μου είχε τη Ναταλία! Τι ωραίες στιγμές! Να είσαι πάντα καλά να έχεις άπειρες τέτοιες στιγμές με τα παιδάκια σου!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Βρε κορίτσια τώρα εγώ ζηλεύω!
Σαν μικρή, δεν τις ήθελα καθόλου, πιο πολύ ... ξύλο με τα αγόρια της γειτονιάς έπαιζα.
Μετά έκανα δυο γιόκες, οπότε γιοκ κούκλες!
Πριν μερικά χρόνια, ξεκίνησα να κάνω συλλογή, μου βγήκαν φαίνεται τα απωθημένα της παιδικής μου ηλικίας;-)
Μια χαρά βλέπω πάντως πέρασε η κορούλα σου!

πουαντερι είπε...

BigMama η ΝΙΟΒΗ βλεπω εκαψε καρδιες ε;!!

πουαντερι είπε...

Ελενα χα!χα! πλακα εχει ε; τωρα μαζευεις κουκλες; που ξερεις μπορει να τις χαρισεις στις νυφες σου ή στις εγγονες που μπορει να κανεις καποια στιγμη ε;

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

τι μανα εισαι εσυ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

twinkle είπε...

Πολύ χαριτωμένο το φορεματάκι!
Αναρωτιέμαι αν γιόρταζες χθες....
Δε νομίζω, μάλλον είσαι καλοκαιρινή εσύ!

πουαντερι είπε...

Βικυ μου τι εγινε με το σχεδιο;

πουαντερι είπε...

Γεια σου ΑΣπΑ μου!! Ρε σε εχω χασει;

πουαντερι είπε...

Twingle Καλε οχι εχθες γιορταζανε οι παρθενες.........