Παρασκευή, 27 Νοεμβρίου 2009

Κερασμα!!!!!!!!!!!!!!



Ελατε να σας κερασω!!!
Καθε φορα που ο γιος μου εφερνε καλους βαθμους του ελεγα:
Μπραβο αγορακι μου θα σου φτιαξω και εγω ενα γλυκακι που σου αρεσει να σε ευχαριστήσω.

Προχθες λοιπον εγραψε η κορη μου δυο τεστ, ενα μαθηματικων και ενα γλωσσας......
και πηρε αριστα και στα δυο το κοριτσακι μου.
Αλλά δεν περιμενε να της πω εγω οτι θα της φτιαξω ενα γλυκακι, γιατι το θεωρησε δεδομενο.
Αφου το κανω στον γιο θα το κανω και σ'αυτην!!!
(και ετσι θα εκανα αλλά με προλαβε η γλωσσού).
Ετσι λοιπον γυρισε με υφος νικητη και μου λεει: Χαλβας μου αρεσει εμενα, εντάξει μαμα;!

Χαλβας λοιπον με κουκουναρια και γλυκο κερασι..........



Για να μην σας ζαλιζω με την συνταγη που ολοι την ξερουμε,
θα σας πω μονο τι παραπανω εκανα εγω.!

Απο την ζαχαρη αφαιρεσα μισο ποτηρι και προσθεσα μια χουφτα κερασακια γλυκο
αφου πρωτα τα εκοψα σε κομματακια, μεσα στο σιροπι που εβραζε.
Εριξα και ενα φακελακι κουκουναρι στο σιμιγδαλι οταν το καβούρδιζα.

Στο τελος ζεστανα μια κουταλια σουπας μαρμελαδα φραουλα με λιγο νερο,
το εριξα στην φορμα μου και απο πανω εριξα τον χαλβα για να παρει σχημα.



Οταν το ξεφορμαρετε θα εχει ρουφηξει την μαρμελαδα και θα φαινεται ετσι,
η γευση του δε; υπεροχη.!!!!!!!!!!!
(αν δεν παινέψω και το σπιτι μου.........)

39 σχόλια:

XRYSOULA είπε...

Μπράβο στο παιδάκι μας!!
Ομορφο και το γλυκό σου ....
Εμείς ήμασταν οικογενειακώς άρρωστοι με την περιβόητη γρίπη.
Φιλάκια!!

erifili είπε...

Πουαντερί μου καλημέρα.Τρελλαίνομαι για τον χαλβά αυτό οπότε θα πάρω ένα μικρό κομματάκι

erifili είπε...

Πουαντερί μου καλημέρα. Συγχαρητήρια στο αστεράκι σου. Αυτό το γλυκό το λατρευω γιατί και νόστιμο είναι και υγιεινό, οπότε θα κεραστώ ένα μικρό κομματάκι.Και λέω μικρό γιατί υποψιάζομαι ότι είναι πολύ γλυκό και δεν συμπαθώ καθόλου την ζάχαρη.Χρησιμοποιώ πάντα ακατέργαστη και λίγη.

AΓΑΠΗ είπε...

Mπράβο το κορίτσι μας!Πάντα τέτοια!
Το γλυκό δε φαίνεται πεντανόστιμο!

MOLEMOU είπε...

loipon molis er8ei h guneka mou ton allo mhna edo,8a ths po na mou thn kanei kai mena ,nostimi fenete gia na doume .KALHMERA.

Lily είπε...

Και εις ανώτερα το κορίτσι σου! Να την χαίρεσαι και πάντα να καμαρώνεις για τις επιτυχίες της!

Αλλά πως θεωρείς δεδομένο ότι όλοι ξέρουμε την συνταγή; Κάποιες, να μην λέμε ονόματα, ίσως να μην την ξέρουν...:P.

Καλό σου απόγευμα

Maria B. είπε...

μπραβο της μικρής αλλά μπραβο και της μαμας με την πρωτοτυπία της !! δεν έχω ξαναδεί χαλβά φτιαγμένο με αυτόν τον τρόπο!!!! χιχιχι!!!!

αντε και στις επόμενες εμπνευσεις λίαν συντόμως !!!!!

φιλια στα μαγουλάκια της μικρούλας με τους καλούς βαθμούς !!!
(ετσι απαντάει και εμενα η κόρη μου !!!)

Φιλιώ είπε...

Μπράβοοο!!!

αχτίδα είπε...

Αυτό έλειπε να μη κάνεις για τη κόρη...! Υπέροχα καλή μου και πάντα τέτοια και καλύτερα να έχεις στο σπίτι σου απο τα παιδιά σου.Φέρε τώρα ένα κομματάκι αν και μου αρέσει με κανέλα.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

θελω κι εγω γλυκακι που πλεκω ομορφα πραματακια !!!!!!! κατα προτιμηση μιλφειγ !!!!!!!!!

ΑΓΓΕΛΙΚΗ είπε...

Και σ' ανώτερα καλέ !

πουαντερι είπε...

Αγγελικη μου είδες; είδες; το κοριτσακι μου δεν κουράζει ουτε την δασκάλα της ουτε εμενα......

πουαντερι είπε...

Ασπουλα μου θα σου φτιαξω βρε οτι θες!!!! Χαλαλι σου!!!

πουαντερι είπε...

Ρε ξαδερφη δεν ηξερα τιποτα.
Τωρα εισαστε καλα ολοι; ενταξει με τον γιο της γριπης;
Ελπιζω να πηγανε ολα καλα ε;! κανατε και το εμβολιο;

πουαντερι είπε...

Εριφιλη μου καλως ορισες, ε μωρε για πρωτη φορα θα παρεις και ενα κομματακι γλυκο ε;
ασε που εχω αφαιρεσει ζαχαρη.....

πουαντερι είπε...

Αχτιδα μου, τσαουσα η μικρη, σου λεει κατσε να την προλαβω μην το ξεχασει σε μενα ή κανει το κοροϊδο;

πουαντερι είπε...

Αγαπη να εισαι καλα! καλος ειναι και με την φραουλιτσα απο πανω, πιο δροσερη η γευση του.

πουαντερι είπε...

Ειδες Μαρια μου απαντησεις που δινουν; γλωσουδες παιδι μου εμεις οι γυναικες απο μικρες.
Να τον δοκιμασεις γιατι ειναι ωραιος.

πουαντερι είπε...

Φιλιω μου σε ευχαριστω!
Οταν θα μεγαλωσει η κορη σου και σου φερει τα πρωτα θα δεις πως θα νιωσεις ε;!

πουαντερι είπε...

Lily μου καλα δεν ξερεις την συνταγη; απαραδεκτο καλε........
παρε ενα σακουλακι σιμιγδαλι χοντρο γυρισε το στο πλαι και θα την δεις...χα!χα! αμ τι νομιζες πως εγω τις ξερω απέξωωωωω;
Οχι για να μην σου κανουνε τον μαγκα οι αλλες.

πουαντερι είπε...

MOLEMOU να την δοκιμασετε δεν ειναι ασχημο ετσι, μπορεις να βαλεις οτι γλυκο του κουταλιου εχεις.
Του παει πολυ και το νεραντζι που ειναι λιγο πικρουτσικο αλλά εγω δεν ειχα (μενει και τιποτα μεσα εδω; τα σαρωνουν ολα οι λεβεντες μου).

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μιααααμμμ, τέλειος ο κερασοχαλβάς!!!
Συγχαρητήρια στην μικρούλα σου, πάντα να έχει καλή πρόοδο!
Καλό Σαββατοκύριακο!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

πάντα τέτοια, και σε ανώτερα, πάντοτε γερή να είναι και καλοφωτισμένη, παίρνω γλυκάκι διότι έχω μια λιγουρίτσα βραδιάτικα!!!!!!

Μαριέλα είπε...

να τη χαίρεσαι....
να τη χαίρεσαι....

μία ερώτηση άσχετη με την ανάρτηση να κάνω???
βλέπω ότι η Μιλού σου φοράει το περιλαίμιο της μια χαρά. έχω πρόβλημα με τον δικό μου... είναι δύο μηνών και μόλις βάλω περιλαίμιο είναι να π΄σει να πεθάνει!! κάνει τα απίστευτα.... σέρνεται στο πάτωμα, κλαίει, δεν παίζει....
καμμιά συμβουλή??
πως θα αρχίσω να τον βγάζω βόλτα?

kiki είπε...

Έρχομαι για κέρασμα! Μπράβο!

πουαντερι είπε...

Καλημερα Kiki!!!!!!!
ευχαριστουμε!

πουαντερι είπε...

Ελενα καλημερα σου! καλος ειναι και οπως ειπα και πιο πανω αν βαλεις πιο πικρουτσικο γλυκο(νεραντζι π.χ.) ειναι καλυτερα. Αλλαζει η γευση του.

πουαντερι είπε...

Γαστεροπληξ καλημερα σου!
Να παρεις οσο θες, ασε που εσυ με τις συνταγες σου με εχεις κανει να τρεχουν τα σάλια πολλα βράδια αλλά τελος παντων.....

πουαντερι είπε...

Μαριελα: Καλημερα!
Η Μιλου ειναι 2 ετων και εχει συνηθίσει το περιλαίμιο. Στην αρχη και η δικια μου δεν ηθελε τιποτα, ειναι ακομα νωρις, αλλά για να το μαθει να του φορα για λιγο μεσα στο σπιτι ενα φουλαρι που ειναι πιο μαλακο και καθε φορα να του δινεις και μια λιχουδιτσα οταν το βαζεις.
Επισεις οταν θελεις να το βγαλεις εξω να κρατας παντα μερικες λιχουδιες στο χερι σου και καθε φορα να του λες "μπραβο" και να του δινεις και μια οταν περναει την πορτα, ετσι σιγα-σιγα θα το συνδυάσει με κατι καλο και θα το μαθει.
Να εχεις μως υπομονη και να περιμενεις λιγο μεχρι να το συνηθίσει, θελει τον χρονο του.
Οταν βγαινει εξω να το αφηνεις να μυριζει τα παντα γιατι ετσι βρισκει τους αλλους σκυλους που περασανε απο εκει και αυτο θα του αρεσει γιατι ετσι θα μυριζει τους δικους του...και θα τους ψαχνει.
Ελπιζω να σε διαφώτισα καπως... ΥΠΟΜΟΝΗ!

EVITA G είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ.
ΚΑΛΕ ΤΙ ΠΛΑΣΜΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ.
ΓΛΥΚΑΚΙΑ,ΠΛΕΞΙΜΟ,ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ....
ΠΟΣΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΝΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΩ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΓΛΥΚΑΚΙ.
ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ.
ΦΙΛΑΚΙΑ
EVITA G.

Δημιουργία είπε...

Οχι ενα αλλα εκατο γλυκα αξιζει η κουκλα σου.Καλη εβδομαδα να εχετε, γεματη Αλφα και μπραβo!

drosostalitsa είπε...

Να τη χαίρεσαι την κορουλα σου με τα "αριστα" της!! Και φυσικα και τον υιο!!! Να τα βλέπεις πάντα χαμογελαστα να απολαμβάνουν τις υπέροχες λιχουδιές σου!

Mariela είπε...

Καλημέρα σ' ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές!!
του έχω πάρει ένα περιλαίμιο πολύ μαλακό ειδικό για σκύλους-μωρά!
ευτυχώς από χθες το φοράει συνέχεια!!
Τον βγάζω ήδη βόλτες αγκαλιά για να συνηθίσει το δρόμο και τέλος της εβδομάδας θα πάμε κανονκή βόλτα...
νομίζω δεν θα έχει πρόβλημα, γιατί μόλις ανοίγω την εξώπορτα τρέχει να βγει!!!!
ελπίζω να μην σε κούρασα, καλή εβδομάδα!!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Μπράβο και πάλι μπράβο στη μικρή!!!! Άλλα και στη μαμά της!!! Γενικότερα Πουαντερίτσα μου σας αξίζει ένα μεγάλο μπράβο. Φιλάκια στα ζουζούνια και καλό σας βράδυ.

πουαντερι είπε...

Γεια σου ΕΒΙΤΑ!! γιατι καλε που εισαι;

πουαντερι είπε...

Κατερινα μου σε θαυμασα για αλλη μια φορα.

πουαντερι είπε...

Mariela μου ειδες; θα το μαθει σιγα-σιγα!

πουαντερι είπε...

Δροσοσταλια μου σε ευχαριστω πολυ!!!!

πουαντερι είπε...

Λιτσακι μου και εσυ να χαιρεσαι το φρατζολινι σου, και οπως παντα ξερεις...........να του δινεις φιλιά στα μπουτακια απο μενα.