Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2009

Κ Ο Λ Α Σ Η!!!!!!!!!!!


Προχθες πηγα (με την κορη μου) στο σπιτι της φιλης μου της Μανιας για καφε και πλεξιμο και περασαμε υπεροχα!
Πλεξαμε, κουβεντιασαμε, η Ειρηνη ζωγραφιζε, εχει ενα κουκλι εγγονακι(αν και ειναι πολυ νεα, και την ζηλεψα για αυτο) και στο τελος ηρθαν και τα δυο υπεροχα σκυλια απο την βολτα τους που η κορη μου τα λατρεψε.
Μαζι με τον καφε, μας κερασε και ενα γλυκο...........ΚΟΛΑΣΗ!!!
Το εχουν ονομασει:
ΘΑΝΑΤΟΣ ΜΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ(ο πιο γλυκος θανατος ηταν).
Μου εδωσε την συνταγη και την άδεια να το δημοσιεύσω εδω μεσα και να το μοιραστώ μαζι σας.
Οπως καταλαβατε αμεσως το εφτιαξα!
Σας την δινω ετσι οπως μου την εδωσε.............


ΘΑΝΑΤΟΣ ΜΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ
ΥΛΙΚΑ
1 βιτάμ σοφτ
3 κουβερτούρες ΠΑΥΛΙΔΗΣ ή 360 γραμμάρια ΝΕΣΤΛΕ (λειωμένη είτε σε μικροκύματα είτε σε μπαιν μαρι)
6 αυγά ολόκληρα
1 ποτήρι ζάχαρη
2 βανίλιες
1 σφηνάκι κονιάκ (προαιρετικό – αυτό ήταν δική μου προσθήκη, γιατί μας αρέσει το κονιάκ μέσα στα σοκολατένια)
1 ποτήρι φαρινάπ
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Λειώνεις το βιτάμ και το χτυπάς με τη ζάχαρη. Προσθέτεις τα αυγά σε θερμοκρασία δωματίου, τη βανίλια και το κονιάκ και τέλος τη σοκολάτα. Εγώ πολλές φορές τα ρίχνω και όλα μαζί, όπως λέει η Βέφα και έχει το ίδιο αποτέλεσμα. Απλώς να προσέξεις τη θερμοκρασία της σοκολάτας.
Έχεις βουτυρώσει μια φόρμα για κέικ πολύ καλά και έχεις προθερμάνει το φούρνο στους 220 βαθμούς. Η ιδιαιτερότητα αυτού του γλυκού είναι στο ψήσιμο. Πρέπει να είναι ο φούρνος καλά προθερμασμένος και στη συνέχεια το αφήνεις μεταξύ 18 και 22 λεπτών, ανάλογα με το φούρνο σου. Θα πρέπει όταν το βγάλεις, να έχεις την αίσθηση αν το κουνήσεις ότι είναι λίγο υδαρές. Η αρχική συνταγή έλεγε στους 220 βαθμούς 18 λεπτά. Εγώ στο δικό μου φούρνο το ψήνω στους 200 για 20 λεπτά και αέρα.
Το αφήνεις 10 λεπτά ίσως και λίγο παραπάνω να σφίξει και το αναποδογυρίζεις σε πιατέλα. Αν το πασπαλίσεις με άχνη γίνεται ωραιότερο στο μάτι.
Επίσης σημαντικό είναι η φόρμα να έχει στη μέση κενό, γιατί μια φορά που το έκανα σε ταψάκι, το αποτέλεσμα δεν ήταν σωστό.


την φωτο την εβαλα για να δει η φιλη philhellene το αλευρι.

18 σχόλια:

α ν ε μ ω ν α είπε...

καλό μήνα
είναι κόλαση!!!!!!!!!!
Το βλέπεις και βάζεις θερμίδες….
Αλλά!!!! Πως αντισταθείς??!!!
Τέλειο Μαριτσα μου…
κρατώ την συνταγή για μετά την περίοδο της δίαιτας…
Καλημέρα

Alexandra είπε...

Αχ Μαρία τι μας κάνεις τώρα! Πεινάω κιόλας, κάνω και δίαιτα... Όπως το είπες, κόλαση!)

kiki είπε...

Θεϊκό! Σο-κολάστηκα πάλι!

elen είπε...

Πωπωπω πουαντερίτσα μου πραγματική κόλαση!!!!!! να ρέει από μέσα η σοκολάτα!!! Φτιάχνω και εγώ κάτι παρόμοιο. Δοκίμασε την επόμενη φορά που θα το φτιάξεις να το σερβίρεις ζεστό όπως είναι με μια μπάλα παγωτό βανίλια δίπλα. Μμμμμμμμμ τι μου κάνεις τώρα!!!! Πολλά φιλιά!!

γαστεροπλήξ είπε...

κόλαση δε θα πει τίποτε!!!!!
αυτό είναι σουφλέ σοκολάτας, ένα υγρό κέικ δηλαδή, γίνεται σε κάθε είδους φόρμα, απλά πρέπει να βρεις τον κατάλληλο χρόνο ψησίματος για κάθε σκεύος, όσο πιο βαθύ το σκεύος τόσο περισσότερο χρόνο θέλει.
αν το φτιάξουμε σε ατομικες φόρμες για κεκάκια θέλουν μόνο6-8 λεπτά.
ας ελπίσω να μην πετύχει τη σελίδα σου η Ναταλία μου, είναι από τα λίγα γλυκά που αγαπάει,
εδώ που τα λέμε κι εγώ μια ζεστή φέτα με λίγο παγωτό θα τα ήθελα!!!!

αν είναι να πάμε στην κόλαση να πάμε με τον σωστό τρόπο!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου Μαρια,
Για πες, τι ειναι το Φαριναπ? Υπαρχει στο Βεγιο αραγε? Και σε ποια φαση το ριχνεις στο μειγμα? Θελω να κανω τη συνταγη, φαινεται τελειο γλυκο!
Ευχαριστω,
Philhellene (Ravelry)

πουαντερι είπε...

Ανεμωνα μου εγω τις εβαλα κιολας χα!χα!

πουαντερι είπε...

Αλεξανδρα μου οταν ερθεις Αθηνα θα σου το φτιαξω.

πουαντερι είπε...

Αχ ΚΙΚΙ μου τι να σου πω.......

πουαντερι είπε...

Ελεν ετσι ακριβως οπως το ειπες...οταν το εκοψα και ερχισε να τρεχει η σοκολατα τα παιδια μου μουγκριζανε.
Παγωτο ε; αυτο μου ειπε και η Μανια με καιμακι να το φας;!

πουαντερι είπε...

Γαστεροπληξ ετσι! πανω απο ολα να παμε με αξιοπρεπεια....
Σοκολατενια!

πουαντερι είπε...

Philhellene σου εστειλα mail με τις πιθανες παραλαγες που μπορεις να κανεις.

big mama είπε...

Όπως το είπατε, κόλαση! Τι μου έκανες βραδιάτικα, μου τρέχουνε τα σάλια!

erifili είπε...

Μπορει να λέγεται θάνατος με σοκολάτα αλλά μόλις το τρώς ανασταίνεσαι.Καλά τι πάθατε όλες και βάζετε συνταγές με γλυκά?Δεν μας λυπάστε καθόλου εμάς που δεν μπορούμε να τα φτιάξουμε?Καλή σου μέρα και να μας "σοκο-κολάζεις" πάντα.

Magia da Inês είπε...

Oi, amiga!
Voltei porque fiquei com saudade...
Que receita maravilhosa!!!
Lindo, nutritivo e delicioso...
Um ótimo fim de semana!
Beijinhos.
Itabira - Brasil

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Πω πω πω πω Μαράκι..... κολάστηκα με το γλυκό σου!!!! Φιλάκια στα παιδιά.

Αγγελικη Ν είπε...

O Παράδεισος και η Κόλαση 2 σε 1! Θα το τολμήσω!

Mariela είπε...

Αν είναι έτσι η κόλαση....
μπορώ να την "γεύομαι" συνεχώς????