Κυριακή, 13 Δεκεμβρίου 2009

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!!!!!!!!!!





ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ!!!!!!!!!!!

Καλήμερα!!!!
Στολίσαμε το δεντρο μας και φετος,
καναμε τις ευχες μας
και τωρα περιμενουμε τον Αγιο Βασιλη να μας τις κανει πραγματικότητα................

Η Ειρηνη μου φυσικα ηθελε να κοιμηθει το πρωτο βραδυ διπλα στο δεντρο για να το βλέπει συνέχεια και επειδη εγω δεν χαλαω χατίρια..............
της έστρωσα τον καναπε χουχουλιαρικα και την πηρε ο υπνος μεσα σε παιδικα αθωα και πολυ γλυκα ονειρα!!!!

Οσο για τον Κωνσταντίνο;
έδωσα υπόσχεση για το επομενο ΣΚ οτι θα ειναι η σειρα του.





16 σχόλια:

Lily είπε...

Και του Χρόνου!!!

erifili είπε...

Χρόνια Πολλά. Και του χρόνου να είστε καλά να το στολίσετε πάλι. Εύχομαι ο Αϊ Βασίλης να ακούσει τις επιθυμίες σας και να τις εκπληρώσει όλες.Εύχομαι υγεία και ευτυχία.Καλημέρα.

kiki είπε...

Και του χρόνου!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

και του χρόνου με υγεία!!!!!
για τα παιδιά πάντοτε τα Χριστούγεννα είναι μέρες χαράς, πως να μη χουχουλιάζουν λοιπόν στο γιορτινά στολισμένο σπιτικό, και έτσι όπως είναι ζεστό και κόκκινος ο καναπές κι εγώ χουχουλιάσματα ονειρεύομαι!!!!!!!

Σοφία είπε...

Και του χρονου!Σας ευχομαι το 2010 να γινουν πραγματικοτητα ολες οι ευχες σας!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

και του χρονου Μαρακι μου , και του χρονου , φιλακια πολλα

Δημιουργία είπε...

Και του χρονου να το ξαναστολισετε.Με το καλο να χαρειτε τις γιορτες.

big mama είπε...

Και του χρόνου να είστε καλά να το στολίσετε πάλι! Καλές γιορτές να έχουμε όλοι!

ΑΓΓΕΛΙΚΗ είπε...

Άντε και του χρόνου βρε! Να'στε καλά , υγιείς και ευτυχισμένοι

elen είπε...

Και του χρόνου με υγεία!!! Και καλές γιορτές!!!

Alexandra είπε...

Αχ τι όμορφο!!! Και πολύ ωραίο και το blog! :) Χρόνια πολλά!

Σταυρούλα είπε...

Και του Χρόνου να είστε καλά!
Καλές γιορτές Πουαντερί μου και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

Olga είπε...

Και του χρόνου Πουαντερίτσα!!!!!

Σε φιλώ γλυκά!

Penelope είπε...

Μέσα από τα μάτια των παιδιών βλέπεις τελικά πιο όμορφες τούτες τις μέρες. Χρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία πάλι να στολίστε.

drosostalitsa είπε...

Και του χρόνου με υγεία και τόοοοοοοοοση γλύκα!!! Πολύ ομορφο δέντρο σου, σαν από ζωγραφιά!

πουαντερι είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!
Αργησα να σας απαντησω γιατι η Δευτερα για μενα ειπαμε ειναι δυσκολη.

Παντως σας ευχαριστω ολες για τις ευχες σας και σας εύχομαι και εγω με την σειρα μου να εισαστε παντα καλα, και ευτυχισμενες!
Το ξερω ειμαι γαιδουρα που δεν σας απαντω σε καθε μια χωριστα αλλά ρε κοριτσια εδω και δυο μερες εχω τρελαθει με την κορη μου....
Θα δειτε στην επομενη αναρτηση τι θελω να πω.....η δόλια η μανα!