Τρίτη, 15 Δεκεμβρίου 2009

Γαντακια για το κρυο..............γαντακια για ολους...................


Νατα και τα γαντακια του γιου μου........... τον στριμωξα και τα φωτογράφησα οπως σας ειπα!!!



Καλημερα κοριτσια!
Καλη και δημιουργική εβδομαδα να εχετε.....
αντε κοντεύουν να κλεισουν και τα σχολεια και ποιος μας πιάνει.

Απο τωρα εχουν κανονισει ολες τις μερες τα παιδια μου τι θα κανουμε.....
Ο γιος δε εκλεισε και ραντεβου με την παρεα του για να πανε σινεμα.
Θελουν να δουνε λεει το AVATAR μπρρρρρρ..........

Τι να κανω; ειπαμε δεν χαλάω χατίρια εγω!!!!






Ειπα λοιπον που λέτε να πλεξω σε ολους μας απο ενα ζευγαρι γαντακια κομμένα
για να μην κρυώνουν τα χερια μας.
Ετσι αρχισα με την κορη φυσικα...............
και αφου της τα επλεξα και ειδα την χαρα της
που δεν θα κρυωνει στο διάλειμμα οταν παιζει και παράλληλα θα μπορει να κραταει και το κολατσιό της για να το τρωει της λεω:
Θελεις να σου πλεξω αλλο ενα ζευγαρι να το κανεις δωρο στην κολλητή σου?
Ναι! ναι! μου λεει με μια χαρα και μου σκαει το "παραμυθι".....
ξερεις μαμα στο σχολειο ειμαστε 4 κοριτσια που κανουμε παρεα και ειμαστε κολλητές...........

Οπως πολυ καλα καταλαβατε επλεξα 4 ζευγαρια ακριβως τα ιδια για τα κοριτσια!!!!!
Ευτυχως που εχουν μικρα χερακια και δεν μου εφαγε πολυ χρονο το καθε ενα
( απο 17 ποντους το καθε γαντι ειναι).

Ελα ομως που ειχα υποσχεθεί και στους άλλους να τους πλεξω....
αρχισα με τον γιο που ηθελε να ειναι μαυρα(τι πραμα κι αυτο με τα μαυρα).
Το μπάλωσα καπως, του ειπα πως δεν εχω μαυρο νημα και θα περιμενει να παω να αγορασω,
εκτος αν θελει το νηματακι αυτο που εχει και αρκετο μαυρο μεσα....
ουφ! ευτυχώς το δέχτηκε.
Τα επλεξα και τα δικα του και δεν προλαβα ουτε φωτογραφια να τα βγαλω......
τα φορεσε και παει στο σχολειο.
Ελπιζω να μην μου φερει κι αυτος μεγαλη παραγγελιά χα!χα!

Το μεσημερι που θα σχολασει θα τα βγαλω μια φωτογραφια να τα δειτε.

Επόμενοι στην σειρα ειναι ο αντρας μου
που τα χρειάζεται για να μην παγώνουν τα χερια του οταν γραφει στον υπολογιστη
και η ανηψια μου που την βολεύουν λεει γιατι ετσι και ζεστα χερια εχει και να καπνίσει μπορει......

Εγω δεν ξερω αν θα πλεξω δικα μου γιατι ρε γμτ θα βαρεθω να πλεκω τοσα γαντια!




26 σχόλια:

twinkle είπε...

Καλημέρα!!!
Υπέροχα τα γάντια σου.
Ούτε τηλεπάθεια να είχαμε. Χτες βράδυ άρχισα να πλέκω κι εγώ τα δικά μου. Θα σου στείλω μέιλ να σου πω.
Φιλιά.

πουαντερι είπε...

Αχ τι ωραια!!!!
Στειλε να τα δω......
εγω τα εχω παιξει με τοσα ιδια που επλεξα και δεν ξερω αν θα πλεξω δικα μου.

Asteri είπε...

Μπράβο πολύ όμορφα ..... εγώ να παραγγείλω; χεχεχε
Την καλημέρα μου

πουαντερι είπε...

Αστερι: Μπες στην σειρα και θα δουμε.............

Maria Tzirita είπε...

Νομίζω πρέπει να φτιάξεις για όλους μας! Βγάλε κοστολόγιο κι άρχισε να παίρνεις παραγγελίες! Είναι πράγματι εκτός από όμορφα και πολύ πρακτικά! Φιλιά Πουαντερουλα μου!

γαστεροπλήξ είπε...

τέλεια τα γαντάκια, ευτυχώς είναι μικρούλια τα χεράκια, όχι δηλαδή ότι θα το έβαζες κάτω αν ήταν γιγαντάκια!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μέχρι που έχει φτάσει η σειρά παραγγελιών??
Κόβουμε χαρτάκι προτεραιότητας???
Πολύ πρακτικά αυτά τα γαντάκια!!!!

AΓΑΠΗ είπε...

Όντως είναι υπέροχα!Βλέπω πουαντερίτσα μου,να σου έρχονται κ άλλες παραγγελείες από το σχολείο!

πουαντερι είπε...

Μαρακι μου τι κανεις;!

πουαντερι είπε...

Ασε γαστεροπληξ, τι να κανω; η ανηψια βλεπεις ειναι 22 χρονων και θελει και 2 για να ταιριαζουν με τα ρουχα της λεει.
Αλλά ειναι η "πρωτη" μου κορη και δεν θα της χαλασω χατιρι.

πουαντερι είπε...

Ελενα ναι! ναι! σαν τις τραπεζες ενα πραγμα........

πουαντερι είπε...

Μαρακι μου ευτυχως την γλυτωσα με τον μεγαλο.
Αυτος δεν εφερε αλλη παραγγελια.

ΑΓΓΕΛΙΚΗ είπε...

Τι θα γίνει με τα δικά μου; Έχω και ευαίσθητα χέρια... είμαι και μεγάλη γυναίκα, στην εφημερία κάνει κρύο! Τι άλλο πρέπει να πω για να σε πείσω;

Mariela είπε...

ΤΑ ΓΑΝΤΙΑ ΧΩΡΙΣ ΔΑΧΤΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ!!

πουαντερι είπε...

Μαριελα μου εχουμε κολλησει οικογενειακώς.

πουαντερι είπε...

Μεγαλη γυναικα;;;;
ΧΑ!ΧΑ! καλα ισως κατι κανουμε για σενα ιδιαιτερα.......

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

μαριαααααααααααααα
θελω κι εγω γαντακια !
φιλακια , ποτε θα τα πουμε απο κοντα?

πουαντερι είπε...

Ελα μου ντε!!!!!!!!!!
Ρε Ασπα ποτε;;;;;

mariak είπε...

....Καλημέρα....γιατί να μην είμαστε πιο κοντά να σου δώσω εγώ παραγγελιά?...Χθες βράδυ ο γιος μου ( έκτη δημοτικού ) μου ανακοίνωσε σοβαρός σοβαρός ότι πρέπει να βγούμε στην αγορά να πάρουμε τρύπια γάντια και μάλιστα απαραιτήτως μαύρα....Τι μανία κι αυτή με την μαυρίλα.....Αμέσως θυμήθηκα την ανάρτησή σου....τέτοια σύμπτωση....

α ν ε μ ω ν α είπε...

Καταπληκτικά γαντάκια!!!!!!
Καλή σου μέρα

πουαντερι είπε...

Αχ βρε Μαρια μου αστα να πανε....
πολυ μαυρο βρε παιδι μου.
Ο δικος μου ειναι 1η γυμνασιου και μεχρι και το βρακι μαυρο το παιρνουμε.
Λες ρε να προπονούνται για τα μαυρα οταν πεθανουμε; χα!χα!

πουαντερι είπε...

ΑΝΕΜΩΝΑ καλημερα!!!!!!!!!!!!!

Δημιουργία είπε...

Υπερπαραγωγη γαντιων. Σε βλεπω να πλεκεις και στον υπνο σου για να τους προλαβεις ολους.

Olga είπε...

Υπέροχα τα γάντιααααα, τυχερά τα παιδάκια σουυυυ!! Ζήλεψαααα!!!:))))

Σε φιλώωωω!

olivetreegirl είπε...

Υπέροχα τα γαντάκια!!!
Γλυκιά μου Πουαντερί, εύχομαι σ΄εσένα και στην οικογένειά σου να περάσετε υπέροχα Χριστούγννα!!! Πολλά φιλιά καλή μου!!!

Magia da Inês είπε...

Olá, amiga!
Desejo que a alegria do nascimento do pequeno menino de Belém esteja presente em sua vida agora e em todos os minutos de 2010.
Feliz Natal!!!
Beijinhos.
Itabira - Brasil