Πέμπτη, 31 Δεκεμβρίου 2009

ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥ........................




ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΗ-ΒΑΣΙΛΗ
Αγιε Βασιλη μου επειδη ολη την χρονια ημουν καλο παιδι,
θελω να μου φερεις ολους τους αγαπημενους μου, φιλους και συγγενεις στο τραπεζι το γιορτινο χαρουμενους και ευτυχισμενους.

Θελω ακομα ολοι οι ανθρωποι
να μην κλαινε,
να ειναι αγαπημενοι,
να χαμογελουν καθε μερα
και να αγαπανε τους συνανθρωπους τους.

Θελω ολα τα παιδακια να ειναι στο σπιτι τους,
στην ζεστη αγκαλια της μανουλας τους,
να εχουν πολλα παιχνιδια και να γελανε καθε μερα.
Τα ονειρα τους να ειναι παντα ομορφα και χαρουμενα.

Αυτα θελω μονο απο σενα!!!!!




16 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

αμήν !!!
καλή και χαρούμενη χρονιά με υγεία !!!!!

Magia da Inês είπε...

Amiga...

que a fé e a esperança num mundo melhor sejam revividas a cada dia em seu coração!

Feliz 2010!!!

Beijinhos.
Itabira - Brasil

Λίλα είπε...

Kαλή χρονιά, γλυκιά σαν μέλι, αρωματική σαν μοσχοκάρυδο και κανέλα και τυχερή σαν τετράφυλλο τριφύλλι!

mmama είπε...

Καλη Χρονια !

ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΧΥΑ είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥΑΝΤΕΡΙ!!!

creationsbyeve είπε...

Φιλεναδίτσα μου καλή χρονιά!!!!τα γράμμα σου στον Αι Βασίλη είναι υπέροχο!δείχνει πόσομεγάλη καρδιά είσαι κι εκπληκτικός άνθρωπος!είμαι πολύ ευτυχισμένη που εχω τέτοιους φίλους!και αντε χαμένη με συγκίνησες!και για να το κάνουμε πιο λάιτ!!!!!
σ'ενα sms σήμερα: "εύχομαι ο νέος χρόνος να είναι π...ης γιατί ο προηγούμενος μας γά...σε!!!χαχαχα
φιλιά

luna είπε...

τα καλυτερα του ζητησες μακαρι να φτασουν στο αυτι του, καλη και δημιουργικη χρονια με υγεια
φιλια

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλή χρονιά Πουαντερίτσα!
Μακάρι ο Αγιος Βασίλης να ακούσει την ευχή σου, που είναι και ευχή όλων μας, και ο καινούριος χρόνος να είναι καλύτερος για όλους!

Aliki είπε...

Πουαντεριτσα μου
καλη Χρονια να εχετε οικογενειακως
με ομορφες δημιουργιες και πανω απ ολα ΥΓΕΙΑ!
φιλια πολλα.



P.s To sms της eve πολυ μου αρεσε χαχαχα.

Σταυρούλα είπε...

Πουαντερί μου Καλή Χρονιά με υγεία,αγάπη και οικογενειακή ευτυχία!
Μακάρι να εισακουστούν όσα ζήτησες από Αγιο Βασίλη.

Alexandra είπε...

Μαρία χρόνια πολλά! Εύχομαι η καινούρια χρονιά να σου φέρει ό,τι επιθυμείς!!! :)

πουαντερι είπε...

ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΆ!!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!!!!!

Ευα χα!χα! γελασα με την ψυχη μου!!!!!!

kiki είπε...

Καλή χρονιά! Υγεία και ευτυχία να έχετε!

Δημιουργία είπε...

Καλη Χρονια με υγεια και ευτυχια.Το 2010 να σας φερει ο,τι επιθυμιτε.

Maria B. είπε...

Χρόνια πολλά !!!! καλή χρονιά και καλή πρόοδο στα παιδάκια σου !!!!

πουαντερούλα μου κάνω copy το γράμμα σου και το στέλνω έστω και καθυστερημένα και εγω στον Αη-Βασίλη !!!!!

φιλια πολλά

neni είπε...

Πουαντερίτσα μου,καλή χρονιά με υγεία κ αγάπη κ χαρά κ ευτυχία κ ότι επιθυμεί η καρδούλα σου για το 2010!
Σου έστειλα ένα μαιλ πριν λίγες μέρες,αν βρεις λίγο χρόνο κοίταξε το!