Τρίτη, 5 Ιανουαρίου 2010

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΛΑΚΙΤΣΕΣ.....



Γεια σας καλεεεεεεεεεε!!!!
Τι καιρός και αυτός ρε παιδιά;
Μια κάνει κρύο και λέω άντε επιτέλους
και μια αρχίζει ο νοτιάς και η άνοδος θερμοκρασίας και παλι φτου και απο την αρχη....
Σκωτσέζικο ντους ο καιρός.


Μαγείρεψα και εγω μια μανιταροσουπα για αποτοξινωση .........(πολυ κρεας ρε παιδια),
μιας και είχα πολλά φρέσκα μανιτάρια που θα μου χαλούσαν.


Α! οσο για την βασιλόπιτα μας ......
την φτιάξαμε....
την κόψαμε......
και
το φλουρί επεσε στο σπιτι μου.


Χάρηκα πολυ για το σημάδι καλης τυχης αν και θα ηθελα φετος να πέσει στον παππού
αλλά δεν πειράζει ελπιζω να του δωσω λιγη απο την τυχη μας,
άλλωστε του σπιτιού ειναι και αυτος.

Μιας λοιπον και ο καιρος όπως ειπα δεν μας τα λεει και πολυ καλα,
δεν ξερω τι να πλεξω πια και πλέκω συνέχεια γαντακια.


Μετα τα γαντια της ανηψιας που ειχα πλεξει και αφου περισσεύει αρκετό νημα
έπλεξα τα ιδια σχεδον και στην κορη μου......
Ε!!!!! να μην εχει και το κοριτσάκι μου τέτοια;!


Δεν θα μπορούσα φυσικα να παραλείψω και τον γιο.
Αγόρασα που λέτε νημα μαύρο και του επλεξα και ενα δεύτερο ζευγάρι.

Ηθελα να δοκιμασω και τις βελονες που μου εφερε η φιλη μου η Μανια απο την Αγγλια που ειχε παει και τι να σας πω ρε παιδια; εκανα σαν μωρο παιδι που του χαρίσανε μια τεράστια κούκλα.

Σε ευχαριστώ πολύ Μάνια μου που με θυμήθηκες!!!!!!!

Αυτα τα νεα μου κορίτσια και ελπίζω ο νέος χρόνος να είναι καλύτερος απο τον προηγούμενο για όλους μας.

7 σχόλια:

Evie είπε...

Καλή χρονιά, με υγεία κ ευτυχία.
Τα γαντάκια της ανιψιάς/κορούλας μου αρέσουν πολύ!!

Ελευθερία είπε...

καλη χρονια και ευτυχισμενο το 2010
μονο χαρες στο σπιτικο σου και...
περνα να παρεις το δωρακι σου απο το μπλογκ μου

drosostalitsa είπε...

Καλή Χρονιά με υγεία και χαρά σε σένα και την οικογένεια σου! Ευχομαι το 10 το καλό να σου φέρει ότι επιθυμείς!!

Τα λάτρεψα τα γαντάκια!!!! Είναι ακριβώς του στύλ μου!!!! Υπέροχα!

Πολλά φιλάκια

πουαντερι είπε...

Evie: Χρονια πολλα και σε σενα!!!
Η ανηψια μου και η κορη μου ειναι τα κοριτσακια μου και οτι κανω το κανω και για τις δυο.
Βεβαια η μια ειναι 22 χρονων και η αλλη μονο 7 αλλά για μενα ειναι δυο μπομπονιερες ροζ.....

πουαντερι είπε...

Ελευθερια μου καλη χρονιά και σε σενα!!!
Καλε περασα αλλά δεν ξερω ακομα σε ποιες να το δωσω και το καθυστερω....χι!χι!

πουαντερι είπε...

Δροσοσταλιτσα μου εσυ το λες αυτο; εσενα πιάνουν τοσα τα χερια σου....μπορεις να τα φτιαξεις, αν θες οδηγιες γραψε μου.

drosostalitsa είπε...

Αχ!!! Από πλέξιμο είναι άσχετη! :( Και δυστυχώς δεν έχω χρόνο για να μάθω αυτήν την εποχη.... Οπότε θα συμβιβαστώ με τα παλιά μου γάντια προς το παρόν!!!
Θα σου δώσω κι εγώ το ηλιόλουστο βραβείο, μιας και μέσα στο blog σου έχει πάντα λιακάδα!
Φιλάκια