Τετάρτη, 6 Ιανουαρίου 2010

ΕΝΑ ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΟ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!


Σήμερα παρελαβα ενα βραβείο από την Ελευθερια και την ευχαριστω πάρα πολύ για την τιμή που μας έκανε.
Αυτό το βραβείο ομως εγω θα πρεπει να το δωσω με την σειρα μου σε αλλα 12 blog αγαπημένα.
Πρεπει να σας πω οτι μου το εχει δωσει απο την Τριτη αλλά δεν μπορουσα να αποφασίσω σε ποια blog θα το δωσω και ετσι όλον αυτο τον καιρό το σκεφτόμουν.
Μετα λοιπόν απο σκέψη πολυ τα βρηκα......

Τι θα πρέπει να κάνουμε με το που παραλάβουμε το βραβείο:

  1. Τοποθετούμε το βραβείο στο blog μας.
  2. Να το χαρίσουν σε άλλα 12 blog της επιλογής τους.
  3. Να βάλουν link των blogger που θα το χαρίσουν.
  4. Να το ανακοινώσουν στο blog που το χαρισαν.


Το χαριζω φυσικά στην ΕΥΑ γιατι ετσι απλά επειδή ειναι το φιλαράκι μου.
Στην ξαδερφη για να την κανω να γελασει λιγο γιατι μου ειναι πολυ στεναχωρημενη εμαθα.
Στο ξενιτεμενο μου αδέρφι και ας εχει προβλημα με το PC ας το παρει οταν ανοιξει.
Στην λιγομιλητη αλλά σημαντική φιλη ΑΝΕΜΩΝΑ
Στο Λιτσακι που εχω καιρο να το δω και να μαθω νεα του
Στο μονοπατι που μας ενωνει με την μακρινη χωρα οπου ζει με τις ωραιες αναρτησεις του
Σε μια καρδια γεματη γλυκες ιδεες
Στην μαστόρισσα της κουζινας που μου τρεχουν τα σαλια καθε φορα
Στην Δημητρα γιατι λατρευω τα μανιτάρια
Στην Ειρηνη μου γιατι δεν την ξεχνω ποτε
Στην Κατερινα μας μια Κυρία στο διαδίκτυο
Στην Αλεξανδρα μου γιατι απο τοτε που την γνωρησα απο κοντα την συμπαθησα ακομη πιο πολυ
ηθελα να το χαρισω και στην Αχτιδα της παρεας αλλά με προλάβανε άλλοι.....

18 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

ευχαριστώ πολύ για το βραβείο, το μαστόρισσα με σκότωσε, με έλιωσε!!!!
φιλάκια

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πουαντερίτσα μου σε ευχαριστούμε πολύ πολύ για το ηλιόλουστο και χαρούμενο βραβείο!!
Συγχαρητήρια και για το δικό σου, πάντα τέτοια!
Φιλάκια!

Αννιώ είπε...

Καλησπέρα και Χρόνια πολλά, Καλή Χρονιά με υγεία, αγάπη και ευτυχία!! Είμαι η Αννα μια από τις κοπέλλες από το μπλόγκ Γλυκό..από σπίτι και επιλέξαμε τα 2 πολύ όμορφα και δημιουργικά μπλόγκ σου το 'Πουαντερί' και το 'Aroma cooking' για να τους δώσουμε κι εμείς με την σειρά μας το Ηλιόλουστο Βραβείο.. Σε περιμένει στο μπλόγκ μας... Να είσαι πάντα καλά!

eirini είπε...

Αχ! λατρευτή μου Πουαντερί, που όντως δεν με ξεχνάς ποτέ!!! Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ! Το παίρνω με μεγάλη χαρά αυτό το βραβειάκι που είναι και το πρώτο της χρονιάς!
Να ευχηθώ ο καινούργιος χρόνος να σου φέρει ό,τι ποθείς!
Υγεία, ευτυχία και πολύ αγάπη σε σένα και σε όλη την οικογένειά σου! Τα καλύτερα μέσα από την ψυχή μου!!!
Φιλιά πολλά πολλά!!!

Δημιουργία είπε...

Πως να μη δεχτω ενα τοσο ομορφο βραβειο? Το παιρνω με χαρα και σ'ευχαριστω πολυ.

Benikos place είπε...

Χίλια ευχαριστώ!! είναι τιμή μας και μεγάλη μας χαρά που μας σκέφτεστε και μας αγαπάτε.

αχτίδα είπε...

Φίλη μου είναι σαν να το πήρα και απο σένα, ερώτηση:πως να πλέξω μωρουδίστικα παπουτσάκια... πως τα λένε!

big mama είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβείο! Και είναι πραγματικά ηλιόλουστο!

πουαντερι είπε...

Αννιώ ευχαριστω πολυ για το βραβειο.

Αχτιδα μου ειναι το μονο που δεν εχω πλεξει μεχρι τωρα αλλά θα ψαξω και θα σου στειλω οδηγιες απο αλλού.

neni είπε...

Πουαντερίτσα έρνα μια βόλτα από το blogkaki μου,έκπληξη!

creationsbyeve είπε...

Ευχαριστώ φιλεναδίτσα!!!!!!!ματσσσσσσ!!!!

α ν ε μ ω ν α είπε...

Εύχομαι αυτός ο χρόνος να είναι απλόχερος σε όλους μας
Και να χαρίσει σε όλη την blog γειτονιά μας
υγεία!!! ευτυχία!!!
και να πραγματοποίηση στόχους….

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το όμορφο βραβείο σου και τα υπέροχα λόγια σου…
Η φιλία σου πραγματικά με τιμά..

Σε ξέρω μέσα από τα blogs
είσαι ξεχωριστή..
γλυκιά.. δημιουργική..έχεις χιούμορ, αισιοδοξία…

blog φίλη μου... φίλη μου!!!

Σε ευχαριστω παρα πολύ!!!!!!!

πουαντερι είπε...

Καλη μου ΑΝΕΜΩΝΑ με συγκίνησες....

twinkle είπε...

Καλή χρονιά με υγεία!
Συγχαρητήρια για το βραβείο.
Μου άρεσαν πολύ και τα γαντάκια με τη μαύρη κορδέλα.

πουαντερι είπε...

Καλη μου νεραιδουλα χρονια σου πολλα!!!
Τα γαντακια ειναι ευκολα.
Πλεκω μια μικρη κοτσιδουλα με 3+3 ποντους και μετα στο κενο που δημιουργείται απο τις διασταυρώσεις περνάω την κορδελιτσα.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

ελα να παρεις βραβειακι !!!!!!!!!!

Alexandra είπε...

Μαρία σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο!!! :)

Μάτα είπε...

Εστω και καθυστερημένα σ΄ευχαριστώ πολύ αδελφούλα για το βραβείο.Αν και μεγαλύτερη λιακάδα από αυτή πυ κρύβεις στην καρδιά σου δεν μπορεί να υπάρξει...
Φιλιά πολλά!