Παρασκευή, 8 Ιανουαρίου 2010

Μυρισε ολο το σπιτι λεμονι!!!!!!!!!!!!



Φετος οι λεμονιές της μαμας μου ειναι τοσο φορτωμένες που δεν προλαβαίνουμε να τα καταναλώσουμε τοσα λεμόνια.
Σκεφτηκα λοιπον και εγω να φτιαξω ενα σπιτικο λικερ, ενα Λιμοντσέλο!!!

Περιττό να σας πω οτι γεμισε το σπιτι μου απο το φρεσκο αρωμα του λεμονιου και τα χερια μου μοσχοβολούσαν μεχρι αργα.
Την συνταγη του λικερ την πηρα απο ΕΔΩ.


Επειδη ομως εμειναν γυμνα τα λεμονακια τα καημενα και ηταν κρίμα να παει χαμενη τοση βιταμινη C
θυμήθηκα οτι ειχα δει στην ΜΙΚΡΗ ΚΟΥΖΙΝΑ πριν απο πολυ καιρο
και την συνταγη της σπιτικής λεμονάδας.

Ε! την έφτιαξα και αυτην και πριν προλάβει να κρυώσει επρεπε να την δοκιμασω.....

Την ήπια εγω με ανθρακούχο νερό (σουρωτή) γιατι μου αρεσει περισσότερο το ανθρακικό και πρεπει να σας πω οτι ηταν ΥΠΕΡΟΧΗ.
Δεν το βλεπω να μας μεινει μεχρι το καλοκαιρι
αλλά επειδη τωρα το μαθαμε το κολπο καθε σοδειά
θα πηγαίνει για λεμοναδα και εχει πολλα ακομα στα δεντρα μου ειπε η μαμα μου.


10 σχόλια:

VASILIKI είπε...

Τέλειο το λικεράκι και η λεμονάδα!
Να είσαι καλά φίλη μου για τη συνταγή.
Σου εύχομαι ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
με υγεία και αγάπη πάντα!

Magia da Inês είπε...

Olá, amiga!
Voltei para rever seu cantinho e as novidades.
Tudo aqui continua encantador!...
Beijinhos.
Itabira - Brasil

drosostalitsa είπε...

Στα μέρη μου δεν ευδοκιμούν οι λεμονιές και είναι δύσκολο να βρεις τόσο μυρωδάτο λεμόνι.. μόνο του εμπορίου και αυτά δεν αξίζουν... Οπότε θα κεραστώ από το δικό σου λικεράκι!
Ευχαριστώ πουαντέρι μου!

gasteroplix είπε...

τέλεια και τα δυό, μοσχοβόλισε ο τόπος πραγματικά

Alexandra είπε...

Είσαι απίστευτη!!! Μπράβο που φτιάχνεις τέτοια υπέροχα πράγματα! :) Ζήλεψα τη λεμονάδα σου!!!

kiki είπε...

Είδες; Τίποτα δεν πάει χαμένο! Όλα αξιοποιούνται! Χτες έβαλα κι εγώ να γίνεται λιμοντσέλο. Το φτιάχνω χρόνια με μια πολύ καλή συνταγή. Καλόπιοτα όλα λοιπόν!

erifili είπε...

Καλημέρα Μαράκι. Και έλεγα τι να κάνω τα λεμόνια που έχει φέτος η λεμονιά μου, γιατί πρώτη φορά έχει κάνει τόσα πολλά λεμόνια.Οχι μόνο πολλά αλλά και πολύ μεγάλα.Είχα σκεφτεί το λικέρ αλλά λυπόμουν να πετάξω τους καρπούς.Στην υγειά μας λοιπόν.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

κι εγω εχω του κοσμου τα λεμοναι στον κηπο αλλa εχω και την κυρα παστρικω , που τα μετραει ποσα κοψαμε και ποσα δεν κοψαμε ! να τα πιειτε και να τα ευχαριστηθητε, φιλια πολλα

cook είπε...

υπεροχο το limoncello!
εφτιαξα κι εγω φετος για πρωτη φορα,αλλα τελικα το περισσοτερο το χαρισα!

καλη χρονια με υγεια και γλυκιες στιγμες :)

twinkle είπε...

Φέτος μάλλον είναι η χρονιά τους!!!
Και οι δικές μας λεμονιές έχουν κάνει πολλά λεμόνια, αλλά και τα εσπεριδοειδή γενικότερα. Στη Σίφνο πρώτη φορά είδα τόσα ντόπια πορτοκάλια. Σκέφτομαι να φτιάξω το λεμοντσέλο, μια και το λικέρ με το πορτοκάλι και τον καφέ το ήπια...