Κυριακή, 10 Ιανουαρίου 2010

Γεναρης ή Μαης;



Τι καιρος κι αυτος;
Κυκλοφορούμε Γεναρη μηνα με ενα γιλεκο μονο και για μπουφαν ουτε κουβεντα.
Προχθες πηγαμε στην πεθερα μου να την δουμε και ενω αλλες φορες εκει που μενει ηθελες κασκολ. σκουφο και μπουφαν τετοια εποχη και μαλιστα βραδυ, αυτην την φορα μονο ενα γιλεκο φορεσα και οταν μπηκα στο σπιτι το εβγαλα και αυτο.

Νομιζω τελικα πως η φιλη μου η Ευα εχει δικιο.
Θα ψηνουμε το αρνι το Πασχα μεσα στον φουρνο και θα φοραμε γαντια και σκουφιά για να ζεσταθουμε.....


10 σχόλια:

cook είπε...

σιχαθηκα τη ζεστη...αλλα ξετρελλαθηκα με το υπεροχο!!! πουλοβερ....

Δημιουργία είπε...

Εδω τα εχουμε χασει εμεις, ο καιρος θα μεινει πισω? Το αρνι παντως μες στην τρελη χαρα ειναι.

dhmhtra είπε...

Ευχαριστώ για το βραβείο!
Μέχρι εδώ έφτασε η μυρουδιά από τα φρεσκοκαθαρισμένα λεμόνια.
Φιλιά

Iwona είπε...

Πολυ ωρaiα αθτυ πλεκτή μπλούζα. Το αρνι το Πασχα θα ψησετε εχω:)Στιν Ελλαδα το Πασχα καλο καιρο εχει.
Ευχαριστο που κoιτασ στιν μπλογ μοθ. Εγο ελλινικα μιλαο - πιο δισκολα εινε να γραφο με τα ελλινικα υραμματα :)
Θα προσπαθισω ομος να γραφο και στο Ravelry.
Να σε καλα!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ελα μου ντε!!
Θα νοιώσουμε καθόλου χειμώνα??
Να φανταστείς ότι μέχρι κι εγώ που μιαν αδυναμία μεγάλη στο καλοκαίρι την έχω, λίγο κρυουλάκι το νοστάλγησα!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

mmama είπε...

ομορφος!

ιωαννα-carino είπε...

http://tostekitoykallitexni.blogspot.com/
ετσι ειναι το αλλο μου blog
και θα ηθελα την βοηθεια σας να το διαδωσετε και να με βοηθησετε να πουληθουν γιατι ειναι για καλο σκοπο
σας παρακαλω καντε σχολια και αγοραστε κατι

maria είπε...

δε τη παλεύω με τη ζέστη που έχετε εδώ πέρα!!! ανεβαίνω πάνω και βρίσκω ισορροπία! τι ειν αυτο?! που ακούστηκε να κυκλοφορώ μόνο με τη μπλούζα γεναριάτικα..?
ωραίο το πουλόβερ αλλά οι πόζες μις μαριτσα, ακόμα καλύτερες!!!

marian είπε...

Μια χαρά είμαστε!!!!
Μην μιλάτε καθόλου!!!!
Φάγαμε ένα κρύο στην Τσεχία που ακόμη να συνέλθουμε!!!!

Υπέροχο πουλόβερ! Μπράβο σου!!!!

Υ.Γ πέρνα από μένα να παραλάβεις κάτι!!!!

Ελευθερία είπε...

καλα το πουλοβερ σπεσιαλ, αλλα ποιο σπεσιαλ το μοντελο!!!!!!

περνα να παρεις αλλο ενα βραβειο απο

http://gefsieleftherias.blogspot.com/2010/01/blog-post_6761.html