Τετάρτη, 13 Ιανουαρίου 2010

ΠΟΛΥ ΝΗΜΑ... ΠΟΛΥ ΠΛΕΞΙΜΟ..... ΛΙΓΟ ΚΡΥΩΜΑ!!!!





Πριν λιγες μερες πηρα αυτα τα νηματα, που τα ειχα βαλει στο ματι απο περυσι.
Ειναι πολυ απαλα και ιδιαίτερα το μονοχρωμο.
Εχει 76% μαλλι &24% polyamid μα ειναι τοσο απαλο και αφρατο που τρελαίνομαι.
Σκέφτηκα να τα πλεξω ενα μπολερό κοντό μονο δηλαδη μανικια εχει στην ουσια και γυρω απο τον λαιμο μετα να πλεξω το φανταιζί νημα.
Το πρωτο μου σχεδιο ηταν για την κορη μου
αλλά μάλλον θα το πλεξω δικο μου γιατι η Ειρηνη δεν θελει γκρι χρωμα.
Εγω βεβαια πιστευω οτι ειναι πολυ ωραιο χρωμα και με το δευτερο νημα που θα πλεξω τον γιακα και τις μανσετες θα γινει πολυ ωραιο αλλά αφου δεν θελει δεν χαλαω χατηρι.....

Ωστόσο εχθές το βραδυ επλεξα εναν γιακα της ανιψιάς μου οσο πίναμε τον καφε μας.
Ηθελα πολυ να της τον πλεξω αυτον τον γιακα
γιατι σε λιγες μερες θα φυγει για την Κοζανη, εχει εξεταστική
και μιας και ηρθε σπιτι να πιούμε καφεδάκι,
κατσε της λεω τωρα που εισαι εδω να σου τον πλεξω να τον δουμε και στην πραξη.
Ε! να μην κρυώνει το κοριτσάκι μας εκει επανω.

 Τα μοντελα εδω και τα δυο ετοιμα για περιοδικό μόδας ειναι....
κοιτάξτε πως έχει στηθεί η Δάφνη!!!

Οσο για τα άλλα δυο μοντέλα......
το ενα εχει τεμπελιές και κοιμάται και το αλλο εχει συνάχι και βηχα.
Γιατι νομιζετε επλεξα και τοσο πολυ........;
στο χερι μου φερνανε τον καφε,
το νερο, και οτι αλλο ηθελα!!!

Αν εξαιρέσουμε τον βηχα που με τρέλανε
πολυ απόλαυσα ολη αυτην την περιποίηση και το πλεξιμο φυσικα!

Πλεκω ενα σαλι-γιακα μονοκόμματο με δυο νηματα μαζι:(μοχερ & μαλλι) στις ιδιες ακριβως αποχρώσεις.

.

12 σχόλια:

XRYSOULA είπε...

Καλημέρα .

XRYSOULA είπε...

Την λεκτική επαλήθευση τι την θέλεις πάλι??????????

πουαντερι είπε...

Καλημερα!!!!!!!!
Εχω λεκτική επαλήθευση;
Καλε κατα λαθος θα την εβαλα...παω να δω και να την βγαλω.

πουαντερι είπε...

Ενταξει τωρα?
Ειδες με τη ανεση δουλευω τα ηλεκτρονικα;;;;;;;;

cook είπε...

ω!περαστικά!
σου εχω ενα δωρακι..περνα να το παρεις σε λιγο...

ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΧΥΑ είπε...

ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥΛΙΑ!!ΠΟΥΑΝΤΕΡΙ
ΥΠΕΡΟΧΟΣ Ο ΓΙΑΚΑΣ !!

Evie είπε...

Άρρωστη ξεαρρωστη έφτιαξες έναν γιακά για την ανιψιά θαυμάσιο!! Περαστικά σου

marian είπε...

Περαστικά σου!!!!Πώς τα κατάφερες έτσι;
Τέλεια τα πλεκτά σου και τα νήματα υπέροχα!!!
Μπράβο σου!!!!

καλό σου βράδυ!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

περαστικά, είδες αν δεν έχεις δουλειές πόσο πολύ πλέκεις!!!!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ο γιακάς περίφημος!
Περαστικά και να απολαύσεις το προσωρινό χουζούρι!!!

Penelope είπε...

Καταλάβαμε ότι ευχαριστήθηκες τα κανακέματα των δικών σου, αλλά πρέπει να είναι και περαστικά σύντομα τα συναχώματα.

Αν μπεις και με διαβάσεις καλή μου, ένα βραβείο σε περιμένει εκεί στην γωνίτσα.

Οσο για το γκρίζο μαλλί έτσι μαλακό που είναι, είναι ότι πρέπει για χουχούλιασμα.

simone είπε...

περαστικα σουυυυυυυυυυυυυ...
το μοχερ ειναι πολυ χουχουλιαρικοοοοοοο.. και τα δυο νηματα που εχει πανω πανω ειναι ομορφααααα... κακως που δεν θελει το γκριιιι.. δεν πειραζει θα το φορας και θα καμαρωνειςςςςςς... φιλακιααααααααα