Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2010

ΕΝΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!


Σημερα ελαβα απο την COOK  και την ΠΗΝΕΛΟΠΗ ενα πολυ ιδιαιτερο βραβειο.
Ειναι η πρωτη μου φορα που νοιώθω συγκίνηση γιατι αφορα τα παιδια που τοσο αγαπαω και φροντιζω καθε μερα με ολη μου την ψυχη.
Οι κανονες λενε πως πρεπει να το χαρισω και εγω με την σειρα μου σε  blog που ασχολούνται με τα παιδια και δειχνουν την αγαπη τους σε αυτα.

Σας ευχαριστω πολυ κοριτσια για την τιμη που μου κανατε!!!!!
***
Ομως νομιζω πως αυτη την φορα θα χαλασω λιγο την σειρα και τα -πρέπει- και θα το χαρισω σε:
-ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΠΟΝΟ ΨΥΧΗΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΚΑΡΤΕΡΙΚΑ  ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥΣ,

-ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΕΣ ΠΟΥ ΜΟΧΘΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΝΑ ΤΑΙΣΟΥΝ (δυσκολα) ΜΕ ΤΑ ΛΙΓΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ,

-ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΕΣ ΠΟΥ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΜΕΡΙΖΕΙ ΚΑΘΕ ΔΥΣΚΟΛΙΑ.

-ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΥΧΕΡΟ ΝΑ ΓΕΝΝΗΣΟΥΝ ΧΑΡΙΣΑΝ ΑΓΚΑΛΙΑ, ΣΤΟΡΓΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΜΟΝΟ.

-ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.

-ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΓΙΝΑΝ ΓΟΝΕΙΣ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΈΜΠΡΑΚΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΙΣΤΑΓΜΟ ΑΓΑΠΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

4 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβείο σου Πουαντερίτσα μου, η αφιέρωσή σου μου άρεσε και με συγκίνησε πολύ!
Φιλάκια!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΤ ΑΡΧΗΝ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ.ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

αχτίδα είπε...

Επέτρεψε με να πω ..ευχαριστώ και να σου πω συγκινημένη οτι έδωσες το βραβεό στη σωστή θέση του.

cook είπε...

το αξιζουν ολοι τους...