Τρίτη, 19 Ιανουαρίου 2010

Τελειωσε και σας το παρουσιαζω...!!!


Το θυμαστε?
Επιτελους το τελειωσα και το μοντελο μου σας το παρουσιαζει...............

η πρωτη του παραλλαγή........

η δευτερη..................

μια πιο κοντινή...........

και ενα ρυζογαλακι για να σας γλυκανω.
Ειπαμε να βαλουμε λιγο φρενο αλλά μην το παρακάνουμε κιόλας; ετσι δεν ειναι;!

Πολυ μου αρεσει που εχουμε ΧΕΙΜΩΝΑ επιτελους!!!
Μου φερνει στο μυαλο ολο ιδεες για πλεξιμο.
Τωρα ψαχνω το επόμενο πλεκτό που θα κανω, μολις το σκεφτώ θα σας το δειξω.!

12 σχόλια:

drosostalitsa είπε...

Καλημέρα Πουαντέρι μου με τα υπέροχα πλεκτά σου! Δημιουργησες πάλι!!!!

Πολλα φιλιά, να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!

πουαντερι είπε...

Καλημερα πολυχρονη να εισαι!
Δεν το ηξερα και το ειδα σημερα.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Είδες το χουχούλιασμα της γρίπης;
πολύ ωραίο το μοντελάκι και εναλλακτικό.
Περιμένουμε ΤΑ ΕΠΌΜΕΝΑ!!!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

υπεροχο πλεκτο , εγω περυσι ειχα κανει με το ιδιο νημα κασκολ το ειδε μαι φιλη μου και της το χαρισα, το ρυζιγαλο δεν θα το χαιζα ομως, και ναι επιτελους εχουμε χειμωνα !!!!!!!!!!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

έγινε τέλειο, γειά στα χέρια σου, το ρυζογαλάκι θα το τιμήσω, με μπόλικη κανέλα παρακαλώ!!!!!

αχτίδα είπε...

Υπέροχο φίλη μου, μου αρέσει και το χρώμα, εγώ πήρα το μαλλί μα ..δεν βρήκα χρόνο!Λέω να πλέξω κάτι για το μωράκι!

Maria B. είπε...

Καλοφόρετο πουαντερούλα μου, όμορφο το πλεκτό σου σαν το μοντέλο σου !!!

φιλια

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Υπέροχο όπως όλα σου ρα ολεκτά άλωστε!!! Για το ρυζόγαλό δε λέω κουβέντα απλά γιατι τρέχουν τα σάλια μου!!!! Φιλιά πολλά σε σένα και στα μικρά σου!

Αλεξάνδρα είπε...

Α!καλό!!!!
Είσαι τέλεια πουαντερή μου!
Πέρνα απο το σπιτάκι μας να πάρεις ένα βραβείο
http://www.glykoapospiti.blogspot.com/

Silvana είπε...

Helo! It´s a beutiful job and yarn is so amazing!!!!!
You have a beuatiful blog!
Silvana

Δημιουργία είπε...

Πανω στην ωρα το τελειωσες που πιασανε τα κρυα.Μεγεια και καλοφορετο.

creationsbyeve είπε...

Με γειά με γειά!!κέντησες πάλι χρυσοχέρα μου!!