Τετάρτη, 20 Ιανουαρίου 2010

ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΠΛΕΚΤΟ................


Νεο πλεκτο με ενα πολυ ωραιο μαλλί σε σοκολά-τυρκουαζ. Πλεκω ενα ποντζο σε κλασική γραμμή αλλά με φανταιζι νημα.
Αυτο το νημα το ειχα παρει στην αρχη για την μαμα μου αλλά επειδη της φανηκε πολυ εκκεντρικο το νημα το πλεκω δικο μου.

Εδω ειναι μια πιο κοντινή φωτογραφία αλλά και παλι δεν φαινεται το χρωμα του σωστα.
Θα προσπαθήσω να το φωτογραφίσω εξω σε φυσικο φως μηπως και το δειτε καλυτερα.

Αυτα για σημερα να εχετε μια υπέροχη χειμωνιάτικη μερα!!!!!!!!!!!!!!


.

8 σχόλια:

XRYSOULA είπε...

καλησπέρα....
εχω πολλά να σου πώ αλλα θα σου στείλω μειλ μόλις μπορέσω.Χθές β΄ραδυ γύρισα πό Θεσσαλονίκη /ημουν στον παιδί/ και γνώρισα και δύο καλές φίλες μας.Θα σου στείλω το απόγευμα φιλάκια..

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Ρε Πουαντερίτσα " Ε Λ Ε Ο Σ " κομπρεσέρ έχεις στα χέρια σου!!!! Μα πότε προλαβαίνεις και τα τελειώνεις... ζηλεύω!!!! Φιλιά πολλά πολλά!!

Iwona είπε...

Πολυ ωραιο μαλλί ειναι!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

super το χρώμα, πολύ μου αρέσει

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Tα χεράκια σου μηχανάκια είναι;
Δεν σε προφταίνω να σε παρακολουθώ!
Πάντα εμπνεύσεις, καλή μου!!!!

Pansofix είπε...

πολυ ωραιο και χουχουλιαρικο φαινεται το ποντσο!!!καλοφορετο!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Αντε και πιάσανε και τα κρύα, ότι πρέπει το πλεκτούλι σου θα είναι, πολύ όμορφο το χρώμα του!
Φιλιά!

Asteri είπε...

Πάρα πολύ όμορφο :)
Την καλημέρα μου