Δευτέρα, 25 Ιανουαρίου 2010

Καλημερα!!!! Καλη εβδομαδα!!!!

Πως περασατε;
Εμεις το ΣΚ μας το περασαμε ομορφα και δημιουργικά θα ελεγα οικογενειακώς.



Ο γιος μου αγορασε ενα διαστημόπλοιο συναρμολογούμενο που εδω και πολυ καιρο ειχε στο ματι
και αρχισε να το στήνει.
Επεσε η κατάλληλη μελέτη στην αρχη,
μετα η οργάνωση των μικρων κομματιών
και τελος
μετα απο 9 ωρες.....ναι-ναι 9 ωρες επιτελους το τελειωσε.
Περιττόν να σας πω τι χαρα ειχε που οποιος επερνε τηλεφωνο του το ελεγε.


εγω απο την αλλη επλεκα κουβερτακι για το κουτι των χειροτεχνιών,
ή για το σκυλακι,
ή για την barbie,
ή για το κεφαλι της Ειρηνης.......
παντως επλεξα αρκετα γιατι ηθελα να μαθω το μοτιφ και επειδη εχω πολλα ακρυλικά νηματα,
τα οποια αγοραζα πιο παλιά οταν δεν ηξερα καλο πλεξιμο.
Ολα αυτα τα νηματα τωρα μου εχουν μείνει σε ενα μεγαλο καλαθι και απο την μιά δεν θελω να τα πεταξω
απο την αλλη ομως δεν αξίζει τον κοπο μου να τα πλεξω γιατι δεν ειναι και η καλυτερη ποιότητα νήματος.
Ετσι τα εχω για να ξεσηκώνω καποια πλεξη, 'η για να κανω μικρες κατασκευες και εργόχειρα για τις κουκλες της κορης μου που μου το ζηταει συνεχεια.

Α!!!!
καλε ανοιξε και το τριώδιο ε;!


ΤΑ ΚΑΡΝΑΒΑΛΑΚΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ!!!!!!!
ΜΕΓΑΛΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ, ΔΕΝ ΣΑΣ ΛΕΩ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!

15 σχόλια:

Μάτα είπε...

Τουλάχιστον είχες 9 ώρες ησυχία :)
Καλή βδομάδα και καλές απόκριες!
Φιλάκια αδελφούλα!

πουαντερι είπε...

Αμ! δεν ειχα ησυχια....καθε λιγο και λιγακι αρχιζε: Μαμα να σε ρωτησω κατι;
Μαμα ελα να δεις..
Μαμα...μαμα....

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Τι ευτυχισμένες οικογενειακές στιγμές!Πάντα έτσι να είναι οι Κυριακές σας, γεμάτες χαρά και δημιουργία!!

Αυτό το μαμά εδω, μαμά εκει το ξέρω καλά!!! Μόνο που με φωνάζει " μανουλάκι μου" Καθε λίγο και λιγάκι ακουω " μανουλάκι που είσαι... έλα πίσω μανουλάκι μου" λες και έχει κασετοφωνάκι ένα πράγμα!!!! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα σε σένα και στα κουκλιά σου!

neni είπε...

Ήθελε βοήθεια το παιδί!Πως έτσι;
Πάντως μπράβο,πολύ υπομονή!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΤΑ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΑ ΣΟΥ.ΧΕ ΧΕ!!!ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ.

Pansofix είπε...

το διαστημοπλοιο ειναι lego? τα λατρευω τα lego!!! τα γυαλια δεν το συζητω το κατι αλλο!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Η προκοσύνη, είναι οικογενειακή βλέπω
Τα "καρναβαλάκια" σου τρέλα!!

Σου χρωστώ ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,εσύ ξέρεις!!!!

πουαντερι είπε...

Αχ Λιτσα μου αμα ακους -μανουλακι- μπορεις να αρνηθεις;

πουαντερι είπε...

Νενη μου οχι δεν ηθελε βοηθεια, απλά εχει συνηθίσει να προφέρει αυτη την λεξη νομιζω πως κανει τεστ στο αν εχω καλα αντανακλαστικά χα!χα!

πουαντερι είπε...

Καλα να ειμαστε ολοι ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ!!!!!

πουαντερι είπε...

pansofix τετοιο ειναι.
Εχει τρελα με τα συναρμολογούμενα και θελει τωρα να παρει ολη την σειρα απο τον πολεμο των αστρων.

Καθε μερα μετραει τον κουμπαρα του.
Κριμα που δεν λενε τα καλαντα και το Πασχα ε; χα!χα!

πουαντερι είπε...

Γιαγια Αντιγονη ειμαστε ανθρωποι και οχι μονο ψευδονημα σε blog ετσι πιστευω εγω.
Πολλα φιλια για καληνυχτα.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλή βδομάδα!!
Τα καρναβαλάκια σου γλύκα!!

luna είπε...

kata mana kata kurh den leme? xrusoxera kai upomonetikh h mama etsi kai ta paidia....
thn kalhspera mou kai thn euxh mou gia kalh evdomada

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

μια χαρά ακόνισε το μυαλό του ο γιόκας σου, άντε καλή διασκέδαση με τόσα καρναβάλια μέσα στο σπίτι