Τρίτη, 26 Ιανουαρίου 2010

ΚΑΛΗΜΕΡΟΥΔΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!

Καλα σας το ειπα;
Πολυ τον γουσταρω τον Χειμωνα.............
Εχω ευχαριστηθεί το πλεξιμο!!!!!!!!!


Μιας και κρυωσε ο καιρος ειναι πολυ ωραια και γλυκα τα κουνουπιδια, τα λαχανα, τα μπροκολα κ.λ.π.
Εχθες λοιπον μαγειρεψα μπιφτεκακια ψητα και για σαλατα
εφτιαξα κουνουπιδι με καρυ.
Δεν περιμενα να το φανε τα παιδια μου εύκολα αλλά γελάστηκα.
Ηταν πεντανοστιμο.

Το βραδυ βεβαια δεν ειχε μεινει καθολου φαγητο και σκεφτηκα να τους φτιαξω παλι σαντουιτς με αραβικη πιτα.
Οταν ομως το ξανασκεφτηκα αλαξα ιδεα και εβαλα την αραβικη πιτα σαν βαση και απο πανω ζαμπον και τυρι.
Τα εψησα στο φουρνο μεχρι να λιωσει το τυρακι και ...........

μια πιτσα της στιγμης.!!!!!
Εγω ξερετε τωρα εχω την συνηθεια οταν αναβω τον φουρνο να μην κανω μονο ενα φαγητο
και αφου εψησα τις 4 πιτσες εφτιαξα και ενα κεικ με μηλο και γλυκο κερασι.

πριν ψηθει .......................


Για το γλυκο ακολούθησα την κλασική συνταγη του κεικ πανω στο πακετο της φαρινας με τις  παραλλαγές.
1. αντι για γαλα έριξα 2 κουπες γιαουρτι
2. έλιωσα μια κουβερτουρα και την έριξα οταν χτύπαγα την ζαχαρη με το βουτυρο
3.αφαίρεσα 1/2 κουπας ζαχαρη
4. πριν απο ολα αυτα εβαλα σε σουρωτήρι το κερασι να στραγγίσει
    και εκοψα τα 2 μηλα σε 4 κομματια τα χαραξα απο πανω και τα πασπάλισα με κανελα και 2 κουταλιες ζαχαρη.
5. Αφου εριξα το κεικ σε βουτυρωμένο και αλευρωμένο ταψι  τοποθέτησα απο πανω τα κερασια και τα μηλα οπως βλεπετε στην φωτογραφια. (εριξα και το ζουμακι που εβγαλαν τα μηλα).
6. Το εψησα 1 ωρα και 10 λεπτα στους 180 βαθμους.
Μολις το βγαλετε αφηστε να κρυωσει και πασπαλιστε αχνη και κανελα.

ΕΤΟΙΜΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!Αν και δεν του φαινεται ηταν φανταστικη η γευση του (αν δεν παινευτούμε κιολας; ε;!!!)
Αντε βρε αυτα τα ολίγα για σημερα!!!


Παω να μαζεψω και να μαγειρεψω γιατι το απογευμα θα συναντηθώ με τα κοριτσια απο το foroum για καφε και πλεκτοκουβεντα.

10 σχόλια:

dhmhtra είπε...

Ολα αυτά τα έφτιαξες σε μία μέρα; Τι να πρωτοδοκιμάσω!!!

πουαντερι είπε...

Το μεσημερι εφτιαξα το κουνουπιδι και το βραδυ εψησα πιτσες και κεικ.
Ξερεις ομως πως μου την δινει οταν πρωι-βρααδυ με τρωει το κατσαρολικο;!
Δεν τους προφταινω βρε παιδι μου!!!
ΓΕΡΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ τρωνε πολυ!

dhmhtra είπε...

Και γω έχω το ίδιο πρόβλημα δεν τρώει κανείς φαγητό από το μεσημέρι το βράδυ, θέλουν φρέσκο!
Ευτυχώς μου δίνετε ιδέες και εχω λύσει κάπως το προβλημά μου.
Φιλιά

πουαντερι είπε...

οτι ευκολο για το βραδυ!!!
Φιλια και σε σενα!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Εσύ παιδί μου είσαι ξεμυαλίστρα!
Είπα να κάνω γεμιστά της "μοιρασιάς"
ταψί μεγάλο για διανομή στα παιδιά.

Και μια και ο φούρνος άναψε,'έφτιαξα ψωμάκι με αλεύρι ολικής αλέσεως.

Με παρέσυρες, προκομμένο θηλυκό!!

Φιλάκια καλή μου!!!!!

Δέσποινα Κ είπε...

Απ’ ότι βλέπω δεν είμαι η μόνη που απορώ, πως τα προλαβαίνεις όλα αυτά! Σ’ευχαριστώ για τις όμορφες ιδέες ,και λύσεις που δίνεις για το τι θα μαγειρέψω σήμερα? Όλα μου άρεσαν το κουνουπίδι με κάρυ, «μου αρέσει πολύ το κάρυ» η γρήγορη πίτσα , το κέικ με τη κουβερτούρα το μήλο και το κεράσι, θα πρέπει να είναι φανταστικά !Θα τα φτιάξω σίγουρα, μόνο αν σου είναι εύκολο να μου πεις εκτός από καρότα και κάρυ τι άλλο βάζεις στο κουνουπίδι? Να είσαι καλά και να έχεις ένα καλό απόγευμα με την όμορφη παρέα σου.

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Τι προκοπή είναι αυτή, τι χρυσοχέρα που είσαι.... και βρίσκεις χρόνο και για πλέξιμο!!!!! Τι να πει κανείς!!

Φιλάκια πολλά πολλά και καλά να περάσεις το απόγευμα!!!

Δημιουργία είπε...

Βλεπω κι εσυ τον ακαθιστο εχεις.Ελα να κανουμε παρεα.

πουαντερι είπε...

Λιτσα μου το πλεξιμο ειναι που με ξεκουράζει απο ολα αυτα.
Μολις πέσουν τα παιδια για υπνο και μιας και ο αντρας μου συνήθως λείπει τις νυχτες λόγω δουλειας το ριχνω στο πλεξιμο για να περασει η ωρα, βλεπεις εχω συνηθίσει να μην κοιμαμαι πριν τις 1 η ωρα καθε βραδυ.
Βεβαια το πρωι το μισω το ρολοι που αρχιζει 6.30 να χτυπαει αλλά τι να κανω;!

πουαντερι είπε...

Κατερινα μου τι να πω; σχεδον καθε μερα θα μαγειρεψω πανω απο μια φορα και ολο και κατι θα φτιαξω για τα παιδια.
Δεν θελω να αγοραζουν απο το κυλικειο ετοιμα τροφιμα και αυτο εχει σαν αποτελεσμα εγω μα ειμαι με ενα μιξερ στα χερια.
Γιαυτο πηγα και πηρα ενα μικρο χειρος σαν αυτα που ειχαμε παλια για να ειναι πιο γρηγορο το καθαρισμα του, το εχω μονιμα πανω στον παγκο και κανω την δουλεια μου πιο γρηγορα.
Το μεγαλο πια το βλεπει το ντουλαπι.