Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου 2010

Μαμα παγωσα σημερα στην γυμναστικη................

Καλημερααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ερχεται η κορη μου πριν 2 μερες απο το σχολειο και μου λεει:
Μαμα η κυρια της γυμναστικής μας έβγαλε στο προαύλιο χωρις μπουφαν για να παιξουμε μπασκετ  και παγωσα!!!!!
Αρπαζω εγω αμεσως...ως γνησια Ελληνιδα μανα #@$@#
Καλα παιδακι μου τρελη ειναι;
Οχι ρε μαμα μας ειπε οτι ετσι δεν θα ιδρωσουμε και δεν θα κρυωσουμε... καλα ρε παιδι μου με τετοιο ψωφο υπηρχε περίπτωση να ιδρωσετε;
Τι να πω ομως;
Επλεκα που λετε αυτες τις μερες ενδιαμεσα απο αυτο το περιβόητο ποντζο
(που το βαριεμαι αφανταστα γιατι ειναι μονοτονο και πλεκω κανα 2-3 σειρες την μερα),
ενα κασκολ με το βελονακι για την κορη μου.....

το αφηνω στην ακρη και σκεφτομαι τι νημα χοντρο και μαλλινο εχω να της πλεξω κατι για να μην κρυωνει οταν κανουν γυμναστικη.........

βρισκω στα καλαθια μου με τους θησαυρούς μου αυτα τα δυο νηματα.
Το ροζ το ειχα παρει για εναν γιακα, ειναι ολόμαλλο, το αλλο το πολυχρωμο μου ειχε περισεψει απο ενα κασκολ που επλεξα της ανηψιας μου και ειναι ολομαλλο και αυτο με φανταιζι νημα μαζι.
Εχει δε πολυ ωραια χρωματα που στο φως της ημερας ιριδιζουν.
Το ειχα αγορασει απο τον ΜΟΛΟΚΟΤΟ.
Κάθομαι κατω η δικια σου....πως το ειπες ΚΑΤΕΡΙΝΑ; τον ακαθιστο εχω;;;;;;;  και πλεκω ενα δευτερο ποντζο της Ειρηνης μου  μουρλια!!!!!!!!
Ειδατε μετριοφροσύνη η δικια σας;!!!

αυτες τις φωτογραφιες τις τραβηξα εχθες το βραδυ, η κορη μου κοιμοταν και δεν το ειδε που ειχε τελειωσει.....
οταν λοιπον ξυπνησε το πρωι της το εδειξα και με ματια που λαμπανε παρολη την νυστα της μου το προεξοφλησε.....
μαμα θα το φορεσω σημερα να παω στο σχολειο ετσι;!
Τωρα οταν ερθει το μεσημερι θα την φωτογραφησω να το φοραει για να το δειτε.
Πριν βιαστειτε να μου πειτε οτι εχω μοτερακι στα χερια σας λεω οτι το επλεξα με βελονες Νο8 και οπως καταλαβαινετε τρεχει πολυ και γρηγορα τοσο χοντρο νημα.
Αρχισα με 120 ποντους και κατέληξε να εχει στον λαιμο μονο 56 ποντους.

Α Σ Χ Ε Τ Ο!!!!!!!!!!

εχω κιαλλο καρναβαλακι στην οικογενεια......
υστερα λεμε απο που πηραν τα παιδια την τρελλα;

8 σχόλια:

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

Καλησπερα...Αχ τετοια γυαλια εχει και ο γιος μου και βλεπει τι γινεται πισω του...Χρυσοχερα σε βλεπω ...πολυ ωραιο το σκουφακι..

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητηρια αγαπητη μου Πουαντερι, εισαι αξιεπαινη! Μαιρη.

πουαντερι είπε...

Καλε τι γελιο κανω οταν τα βλεπω αυτα τα γυαλιά!!!!


Μαιρη σε ευχαριστω πολυ!!!!

Maria B. είπε...

φτου σου καλέ και πάλι φτου σου !!! πότε προλαβες βρε θηρίο και το έφτιαξες ??? όσο και να μας λες οτι οι βελόνες είναι χοντρές και το μαλλί, εσύ εχεις φτάσει να πλέκεις σαν μηχανή !!!!!!!!!!!!!
είσαι απίστευτη!!!

φιλια πολλά

luna είπε...

kale pote ta prolaveneis?
se thaumazwwwwww oso den fantazese, dwse mou ligo ap to talento sou sto pleksimo, mono ligooooooooo;)) euxaristw prokatavolika kai kalo sabbatokuriako

πουαντερι είπε...

Luna μου αφου πλεκεις κι εσυ;!
Αν πλεξεις πολλα τοτε θα δεις θα μπορεις καλυτερα.

πουαντερι είπε...

Μαρια μου οντως αμα το νημα ειναι χοντρο και γλυστραει οπως αυτο παει γρηγορα.

kiki είπε...

Πολύ ωραίο έγινε!