Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2010

Κατι στα γρηγορα...................


Την κορη μου την λεω  ¨πάπια¨ , ¨ ¨μονάντερο¨  κ.λ.π. γιατι ολη μερα μασουλάει.
Μαμα εχουμε κατι να φαω; ειναι η μονιμη ερωτηση της, ευτυχως  δεν παχαίνει (η τυχερή) και οι ποσοτητες φυσικά που τρωει καθε φορα ανηκουν στην κατηγορία πουλιού.

Να κι εγω ενα γρηγορο αλλά καθολου ανθυγιεινό σάντουιτς που ετοιμασα για βραδινό.

Ειναι αραβική πίτα με μπόλικα λαχανικά
(ντοματα, πρασινη πιπερια, μανιτάρια, μαρουλι, 2 φετες ενταμ και 2 φετες βραστη γαλοπουλα).

Ενα νοστιμο σαντουιτσακι που φυσικα το μισο θα το παρουν αυριο στο σχολειο για κολατσιό.
Καλα μην σκεφτείτε ουτε για αστειο
οτι ο αντρας μου εφαγε μονο το μισο.......

Κατι ακομα γρηγορο που έφτιαξα....

Να γιατι δεν πεταω ποτε τιποτα
κι ας με φωναζουν " μαζώχτρα ".
Με λιγα υλικα, λιγη φαντασία και μερικες οδηγιες, γιατι ενταξει δεν τα ξερω ολα απ'εξω.....

έπλεξα ενα ωραιο λουλουδάκι που πηρε την θεση του.........

στο κασκολ ΜΟΥ.......

ή μηπως στο κασκολ ΜΑΣ!!!!!!

Με τέτοιο πονηρό βλέμμα πως να πω η καημενη ΟΧΙ.
Θα το φοραμε τελικα και οι δυο μας.......μπορει και οι τρεις μας.......μπορει να πλεξω και κανα δυο ακομα?!
Θα δείξει...........................

20 σχόλια:

twinkle είπε...

Με πετυχαίνεις σε ώρα μαύρης πείνας!!!
Το κασκόλ ωραίο, με γεια!

πουαντερι είπε...

Αστ ρε συ να πανε........πολυ πικρα!
Αυτοι τρωγανε το σαντουιτς και εγω το γιαουρτι ΜΠΛΙΑΧ με λιγο μελι.
Τι να σου κανει ρε παιδι μου ενα γιαουρτι; κανει και κρυο, παγωσα η καημενη.
Ασε που μεχρι να κατεβει το ειχα χωνέψει κιόλας.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

χρυσοχερα μου εσυ !!!!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Σκέτη μαφία πάντως η μικρή χα χα χα!
Από πονηριά και τσαχπινιά στο βλέμμα σκίζει!
Πάλι καλά που θα σου επιτρέπει να το φοράς το κασκόλ κι εσύ!!
Φιλιά, καλό βράδυ!

πουαντερι είπε...

Ασπα μου καλημερα!

Ελενα οπως το ειπες: παλι καλα που θα μου το δεινει και εμενα η μαφια.

big mama είπε...

Αχ, έτσι κι εγώ με το γιό μου! Όλοι οι άλλοι σε δίαιτα και εκείνου να του κάνουμε εξετάσεις γιατί τρώει τα πάντα και δεν παχαίνει!!!
Το κασκόλ σου πανέμορφο!

erifili είπε...

Πουαντερί μου καλησπέρα. Καταπληκτική η ιδέα του σάντουιτς.Το βρίσκω πολύ υγιεινό για τα παιδιά. ΄Οσο για το κασκόλ, στην "μαφία' να φτιάξεις ένα σε χρώμα ρόζ με ένα λουλουδάκι γαλάζιο με μία ρόζ γυαλιστερή πετρούλα στην μέση,για να αστράφτει όπως αστράφτει το χαμόγελό της.

πουαντερι είπε...

big mama ειδες τα σκασμενα τι μεταβολισμο εχουν;
Ο γιος μου ουτε γραμμάριο να μην χανει και η κορη μου να τρωει και να αδυνατιζει.
Αδικια ρε παιδι μου.

πουαντερι είπε...

Εριφιλη μου το τι κασκολ της εχω πλεξει; αλλά δεν τα φοραει, ενθουσιάζεται μονο στην αρχη που τα φτιαχνω και μετα τα αφηνει στην ντουλαπα.

γαστεροπλήξ είπε...

θέλω κι εγώ σαντουιτσάκι, ότι πρέπει για το βράδυ!!!!!!!

πουαντερι είπε...

Βρε γαστεροπληξ και δεν το λες βρε παιδι μου;!
Ελα να σε κερασω εγω ενα και βαζω και ενα ποτηρακι κρασι (μπυρα του παει αλλά κανει κρυο).

EVITA G είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ...ΕΜΕΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΚΕΡΑΣΤΩ

ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΗΡΕΜΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ.
ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΚΑΣΚΟΛ.ΜΠΡΑΒΟ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ,ΚΑΙ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ...ΦΙΛΑΚΙΑ
EVITA G.

Pansofix είπε...

πολυ γλυκο το μπλογκ σας.... και ελαφρυτατο το σαντουϊτσακι σας...

Pansofix είπε...

σας περιμενω μια βολτα και απο μενα...κερναμε μηλοπιτα για επιδορπιο...

rena είπε...

Χαίρομαι που σε ανακάλυψα κάποτε έμπλεκα και κεντούσα πολύ και μου το θύμησες κάποια στιγμή θα ξαναρχίσω πιστέυω.

Δημιουργία είπε...

Μεγεια τα καινουργια και καλοφορετα.
Που να μεγαλωσει κιολας η πονηρουλα,
πρωτα εκεινη θα τα δοκιμαζει... ξερω εγω!

Μάτα είπε...

Μάνες και κόρες...παντού η ίδια ιστορία! Αμα χάνω τα φουλάρια μου ξέρω σε ποιανού το δωμάτιο θα τα βρω!
Φιλιά!

α ν ε μ ω ν α είπε...

Καλησπέρα
Καλέ… τι όμορφο κοριτσάκι που είναι… τι γλυκιά φατσουλα…

Είσαι πραγματικά ευρηματική και δημιουργική …

ΥΣ: Έχεις βραβείο… πέρασε να το παραλάβεις…
Να περνάς καλά και να έχεις ένα υπέροχο βράδυ

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

πολύχρονο να είναι το κοριτσάκι σου σήμερα που έχει γενέθλια, φιλάκια

πουαντερι είπε...

Γαστεροπληξ μου σε ευχαριστω πολυ!