Τετάρτη, 3 Φεβρουαρίου 2010

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

Καλο μηνα, λιγο καθυστερημένα!!!!!!!!
 με ενα γλυκακι ελαφρυ ψυγειου.
Ξερω κανει πολυ κρυο αλλά αυτο το  γλυκο εδω στο σπιτι μου
δεν εχει εποχες, το τσακιζουν ολο κανονικα......
Το πλεκτο μου προχωραει και θα το ειχα τελειωσει αλλά ειχα ενα ατυχημα......
Ειχα παρει ολο το νημα που θα χρειαζομουνα και πλεκωντας ανοιγω ενα νεο κουβαρι να συνεχισω.....
αφου εχω πλεξει καμποσο απο αυτο το κουβαρι αρχισε να λεπτενει το νημα σιγα-σιγα ωσπου εφτασε να ειναι το μισο παχος.
Τι να κανω ξυλωνω ολο το κουβαρι που ειχα πλεξει,
το παιρνω και παω στο καταστημα που το αγορασα να τους δειξω το ελάττωμα του νηματος.
Μετα απο πολυ "κουβέντα" αποφασίζουν να μου το αλλάξουν γιατι ρε παιδια πως να το κανουμε; 4 ευρω το ενα εχει τι να το κανω εγω  αν εχει προβλημα;
Ελα ομως που αυτο που ειχανε ηταν αλλος κωδικος και ειχε διαφορα στο χρωμα;!#$#@
Θα ψαξουμε μου λενε στην αποθηκη μηπως εχει παραπεσει κανενα για να σας το δωσουμε.
Παω λοιπον να πιω εναν καφε μεχρι να το βρείτε και ξαναρχομαι.....

Ευτυχως για μενα ειχε οχι 1 αλλά πολλα ακομα ιδια το καταστημα και ετσι ησύχασα και συνεχιζω τωρα το πλεκτο μου.
Τωρα που σας γραφω εχει προχωρήσει αρκετα και θα τελειώσει γρηγορα ελπιζω χωρις αλλα παρατραγουδα.

ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΟΥ ΓΛΥΚΟΥ
1 πακετο μπισκοτα ΠΤΙ-ΜΠΕΡ & 1 πακετο σαβαγιαρ διπλο
1 μεγαλο κουτι φρουτοσαλατα (το σιροπι της να το κρατησετε)
1 φακελο ζελε ροδακινο, 1 κρεμα ΓΙΩΤΗΣ βανιλια & 1 κρεμα σοκολατα (αυτες που βραζουν με το γαλα).

Πως το φτιαχνετε.......
Σουρωνετε τα φρουτα και με το σιροπι τους προσθέτοντας και το αναλογο νερο ετοιμαζετε το ζελε.
Ετοιμαζετε και τις κρεμες για να ειναι χλιαρες και ξεκινάτε να το μονταρετε.
Κατω στο ταψι σας ριχνετε 1-2 κουταλιες απο το ζελε ισα-ισα να καλύψει τον πατο και στρωνετε τα σαβαγιαρ,
απο πανω βαζετε την κρεμα βανιλιας, στρωνετε τα μπισκοτα πτι-μπερ και
ριχνετε την κρεμα σοκολατας.
Ριχνετε τα φρουτα (αν θελετε μπορειτε να βαλετε και ολοκληρα ροδακινα ομορφα στρωμένα)
και μετα ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ με ενα κουταλι βαζετε ολο το ζελε.
Πρεπει να μείνει στο ψυγειο για 1-2 ωρες τωρα που ειναι χειμωνας για να σφίξει το ζελε.
Οποιος δεν φοβαται τις θερμιδες το διακοσμεί με σαντυγι,
αλλά και σκετο ειναι τελειο και πολυ καλη λυση για τα παιδια!

20 σχόλια:

Maria B. είπε...

πουαντερούλα μου κανόνισε ! θα έρθω απο εκεί για να με κεράσεις απο το αγαπημένο γλυκάκι και να σε χαζεύω να πλέκεις πίνοντας το καφεδάκι που θα μου φτιάξεις ??? είσαι σύμφωνη ???
χιχιχιχι
καλό μήνα και καλές απόκριες !!!

πουαντερι είπε...

Αναψα την μηχανη και περιμενω.........

big mama είπε...

Ωραίο το γλυκάκι! Τι χρυσοχέρα που είσαι! Καλό μήνα!

Pansofix είπε...

καλο μηνα!!! πολυ ωραιο το γλυκακι παιρνω οχι κομματακι αλλα μια σειρα απο το ταψι!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Βάλε ένα καφεδάκι ακόμα για μένα;-)
Εγώ δεν κατάλαβα όμως, ανάμεσα στις 2 κρέμες υπάρχει κι άλλη στρώση μπισκότα?? (είπαμε είμαι και ξανθιά:P)

πουαντερι είπε...

Ελενα παει ετσι:
Σαβαγιαρ
κρεμα βανιλια
πτι-μπερ
κρεμα σοκολατα
φρουτα
ζελε.
ΟΚ;!

πουαντερι είπε...

Βρε κοριτσια γιατι δεν παμε για καφε μια μερα ολες να γνωριστουμε κιολας;
Ωραια θα ειναι!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλο υπολοιπο πλεξιματος αγαπητη μου Πουαντερι αν και, ειμαι σιγουρη πως τωρα που σου γραφω, εσυ θα το εχεις ηδη τελειωσει! Καλο σου βραδυ! Μαιρη.

Δημιουργία είπε...

Δροσερο το γλυκακι σου και ας κανει και κρυο, μια χαρα τρωγεται.Οσο για το νημα, το ειχα παθει μια φορα αλλα ευτυχως ηταν για λιγα μετρα.

πουαντερι είπε...

Μαιρη μου οχι και τοσο γρηγορα....

πουαντερι είπε...

Αχ Κατερινα μου ειχα το νημα ισα-ισα και φοβηθηκα μηπως και δεν με φτασει.
Τωρα αυτο που θα μεινει ισως το πλεξω κανενα σκουφακι.
Οσα και να εχουνε τα παιδια καλα ειναι.

Δέσποινα Κ. είπε...

Πολύ ωραίο φαίνεται το γλυκάκι! Θα το φτιάξω και ας είναι καλοκαιρινό ,και μάλλον θα τιμηθεί δεόντως. Περιμένω να δω το καινούριο σου πλεκτό καλή δύναμη κα καλό βράδυ

πουαντερι είπε...

Δεσποινα εγω εχω βρει αυτον τον τροπο να καταναλώνω το γαλα που ειναι στην τελευταια μερα ληξεως γιατι δεν προλαβαινουν να το πιουν ολο.
Οπως και τις κρεμες Γιωτης σκέτες ή το ρυζόγαλο. Τι να κανουμε βρε παιδι μου, κανουμε τα παντα για να τρωνε σωστα τα παιδια μας και απο το να φανε ενα ετοιμο απο εξω γλυκο με πολλα και διαφορα μεσα καλυτερα να τρωνε τα δικα μας που ειναι πιο φρεσκα και με αγαπη φτιαγμενα.

Δέσποινα Κ. είπε...

Συνφωνώ απόλυτα φίλη μου

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

μαμαδίστικο γλυκάκι και άσχημο δε γίνεται, θέλω μεριδούλα, έχω λιγούρα μεσα στα ξημερώματα

αχτίδα είπε...

Όποτε βλέπω πλεκτό σου μου έρχεται όρεξη για πλέξιμο.Η δημιουργία μου έστειλε ένα σκουφάκι και παπουτσάκια με ένα υπέροχο μαλλί μαλακό για το μωράκι, υπέροχο.Θέλω να πάω κάτω να βρώ το ίδιο να δοκιμάσω να του πλέξω κάτι.

πουαντερι είπε...

Γαστεροπληξ εσυ εισαι η πλεον ειδικη στα μαμαδιστικα!

πουαντερι είπε...

Αχτιδα μου τι ενοεις με το "κατω"; αν ειναι κατι απο εδω την Αθηνα να σου το στειλω εγω, μονο πες μου τι σου αρεσει πιο πολυ.

Maria B. είπε...

εγώ είμαι μέσα, ότι κανονίσετε απλά ενημερώστε με !!!

καλή τσικνοπέμπτη !!

πουαντερι είπε...

Μαρια ΟΚ!