Δευτέρα, 22 Φεβρουαρίου 2010

Τι τρωμε σημερα;

(εμεις τα φαγαμε χθες... και σημερα τα υπολοιπα με μακαρονι χοντρο)
Σουτζουκάκια με ψητό ρύζι.........
Για τα σουτζουκάκια εβαλα:

1 κιλο κιμα(μισο μοσχαρίσιο & μισο χοιρινό)
2 κρεμμύδια τριμμενα, 3 σκελιδες σκορδο
3 φετες ψωμι του τοστ τριμμένο στο μουλτι
2 αυγα & 1 ποτηρακι κρασιου νερο
(οπου με αυτο εβρεχα τα χερια μου οσο ζύμωνα τον κιμα)
κυμινο,μπαχάρι τριμμένο,παπρικα γλυκια.

Τα εψησα στο γκριλ και απο τις δυο πλευρες και αφου πηραν χρώμα τα έριξα μεσα στην σαλτσα που εβραζε.
Για την σαλτσα ντοματας εβαλα:
1 πουμαρο, αλατι, πιπερι και λιγο λαδι.
--------
Για το ψητο ρυζι:
1 ποτηρι ρυζι ΚΑΡΟΛΙΝΑ
2 ποτηρια νερο, λιγο ελαιολαδο και ένα κύβο λαχανικών.

Τα εβαλα σε ενα φαρδυ ταψι και τα εψησα στον φουρνο σε μετρια θερμοκρασια μεχρι να πιει το ζουμι του.
Να το κοιτάτε συχνα γιατι το πίνει πολυ ευκολα.
----------
Σαλατα ανάμεικτη με σως γιαουρτιού.....
Για την σαλατα:
1 μαρουλι σγουρο, λαχανο ασπρο,λαχανο αϊσμπερκ
μερικα ντοματινια, παρμεζανα τριμμένη
1 φλυτζανι γιαουρτι, 1 κουταλια σουπας μαγιονέζα,
1 κουταλια μουσταρδα, λιγο βαλσαμικο και λιγο πετιμέζι.

Κοβετε ολα τα λαχανικα στην σαλατιέρα και αφου ανακατέψετε καλα τα υλικα της σως την περιχύνετε απο πανω, τρίβετε και την παρμεζάνα και ειναι ετοιμη.
ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!

24 σχόλια:

Asteri είπε...

Πεινάω που πεινάω συνέχεια αυτό τον καιρό, ήρθες και με αποτέλειωσες :))))))))
Φιλιά
Καλή εβδομάδα

ellen είπε...

Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα...
Ομοφρες δημιουργίες,αλλά και οι συνταγές πολύ...νόστιμες..
σήμερα έφταξα κι εγώ τα σουτζουκάκια με το ρύζι..ξετρελλάθηκαν τα παιδιά μου..
σας ευχαριστούμε για όλα..

Καλό απόγευμα!
Ελένη!

KATERINA είπε...

υπέροχο πεντανοστιμο φαγάκι και εχω τοοοοοσο καιρό να το φάω. Ειδικά όμως τώρα αποκλειεται. Ούτε θέλω να σκεφτω πόσες θερμιδες εχει. Η σαλατούλα όμως ειναι ποίημα . Και μενα η μουστάρδα ειναι η αγαπημένη μου , τη χρησιμοποιώ σε πολλά φαγητα και στις σαλάτες. Θα πάρω λοιπόν 2 πηρουνιές απο τη υπέρχοη σαλάτα και απο το υπόλοιπο φαγητό μόνο... τη μυρωδιά. Χρυσοχερα μου εσυ, σ' ευχαριστώ για το μεζέ. φιλάκια

cook είπε...

να τα δοκιμάσεις στο ζύμωμα με μπύρα...επίσης αν έχεις τηγανι ψηστιέρα ψήσε τα εκεί αντι για το γκριλ...τα κάνει πιο ζουμερά και είναι το ίδιο υγιεινά...

α ν ε μ ω ν α είπε...

Πεινούσα, μύρισα το ωραίο φαγάκι σου και ήρθα….
Καλή εβδομάδα Μαρίτσα μου…

MINIMARKET είπε...

ΑΝΤΕ ΜΠΡΑΒΟ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΦΑΓΗΤΟ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ(ΩΧ...ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ).
ΘΑ ΤΗΣ ΠΩ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΟΥ ( ΜΗΝ ΠΡΟΣΒΑΛΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΤΗΣ) ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΜΑΓΕΙΡΕΨΕΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΟΥ.
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!!!!!!

πουαντερι είπε...

Αστερι αστα να πανε και εγω μονιμα πειναω.............

πουαντερι είπε...

ΕΛΛΕΝ καλημέρα και σε σενα!

πουαντερι είπε...

Κατερινα μου δεν ειναι ιδιαιτερα πολλες οι θερμιδες.
Αντι για τηγανι τα εψησα και το λαδακι ισα-ισα που φαινεται στην σαλτσα.
Μπορεις ανετα να φας μια μικρη μεριδα.

πουαντερι είπε...

cook αυτο με την μπυρα πρεπει να ειναι πολυ νοστιμο.
Αυτο το τηγανι το εχω πολυ καιρο μαλιστα αλλά δεν το βολευτηκα ποτε, δεν ξερω γιατι; το εχω παρει στραβα.

πουαντερι είπε...

Ανεμωνα μου καλημερα!

πουαντερι είπε...

ΜΙΝΙΜΑΡΚΕΤ καλημερα!
Θες να μας πείσεις τωρα οτι η γυναικα σου δεν μαγειρευει;!
Δεν νομιζω, απλά δεν θα μαγειρεύουμε τις ίδιες συνταγές.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ωραίο φαγάκι τους έφτιαξες, αλλά και η σαλατίτσα σπέσιαλ!!
Φιλιά!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Πουαντερίτσα μου πολύ λαχταριστό το φαγάκι σου!!!! Είδα και το μπολερό... τι τέλειο που είναι!!! Σου αξίζουν πολλά βραβεία!! Όσο για το μοντέλο....μιλάει απο μόνο του!!! Φιλάκια πολλά πολλά πολλά!!

MINIMARKET είπε...

ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΙ ΠΟΥΑΝΤΕΡΙ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΨΙΛΟ...ΤΕΤΟΙΟ, ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ΕΤΣΙ?
(ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ).ΧΑΧΑΧΑ!!!

ΓΩΓΩ είπε...

είδα το φαγητ;o στη δουλειά και το σκεφτόμουν μέχρι να πάω σπίτι μου ... τέλειο το blog σου !! Μπράβο

Aliki είπε...

Και δεν τελειωσε την πρωτη μερα??!!!!
Εμεινε και φαγατε και την επομενη??!!! Μωρε μπραβο χαχα
Πουαντεριτσα φαινεται πολυ νοστιμο το φαγακι.
φιλια πολλα.

kiki είπε...

Μμμμμ καιρό έχω να φτιάξω!

"ζαχαρούλα.." είπε...

σουτζουκάκια ... τα είχα ξεχάσει!!!!

φιλιάααααα..............

dhmhtra είπε...

Πολύ τακτικά τα μαγειρεύω και αρέσουν σε όλη την οικογένεια.
Καλό μήνα

olivetreegirl είπε...

Πού χάθηκες εσύ, όλα καλά? Μας έχεις συνηθίσει σε τακτικές αναρτήσεις και ψιλοανησύχησα...

rena είπε...

Kι εγώ τα μαγειρεύω συχνά πέρασα να σου πω Καλό μήνα!

Δημιουργία είπε...

Που εισαι καλε και χαθηκες?
Καλο μηνα να εχεις.

ellen είπε...

Kαλό και δημιουργικό μήνα ..
χαρούμενη Ανοιξη να εχετε!