Παρασκευή, 12 Μαρτίου 2010

Κατι στα γρηγορα...............και δυο πεντανοστιμα πιατα!!!!!

Για τα τελευταία κρύα..........ενα σκουφακι με ασορτι κασκολ.
Το σκουφακι το ειχα πλεξει για την φιλη της κορης μου την Έλενα αλλά επεσα εξω στο μεγεθος και δεν της κανει.
Μην μου στεναχωριεσαι Ελενα μου εγω σου πλεκω αλλο πιο μεγαλο απο αυτο.

Μανιταρια γεμιστά με "μπατσο" ψημενα στο φουρνο και σαγανακι "μπατσος".
Ναι!ναι! μπατσος....
ενα τυρι ντόπιο της Ναουσας που ειναι φοβερος μεζες! τελειος!!!!!!!

Η δικη μου εκδοχη ειναι τα πιατα που βλεπετε.
Εφαγα τοσο πολυ που λυσαξα μετα για νερο......χα!χα!.


13 σχόλια:

Λίλα είπε...

Aυτό δεν είναι σαγανάκι......είναι μπάτσος και μάλιστα μεγάλος!
Καλημέρα!!!!!!!!!!

πουαντερι είπε...

Αστα να πανε Λιλα σου λεω.....3 λιτρα νερο ήπια και τα χείλια μου ακομα να συνέλθουν.
Πολυ νοστιμο αλλά και αρκετα αλμυρό για τα δικα μου γουστα που τρωω το φαι αναλατο.
Αυτο θελει παγωμένη μπύρα και μετα αμεσως βουτιά στην θάλασσα.

XRYSOULA είπε...

Καλημέρα και καλή όρεξη!!

olivetreegirl είπε...

Τέλειο το σετάκι, κρίμα που δεν έκανε στο κοριτσάκι...
Βλέπω γυρίσαμε από τη Νάουσα φορτωμένοι καλούδια!! Δεν το ξέρω αυτό το τυρί, αλλά τρελαίνομαι για αλμυρά οπότε σίγουρα θα μου άρεσε!!!

MINIMARKET είπε...

ΚΑΤΙ ΣΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ?
ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΕΝΝΟΕΙΣ?
ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΑΜΑ ΚΑΘΗΣΩ ΝΑ ΦΑΩ ΤΟΝ ΜΠΑΤΣΟ.....ΤΟ ΚΟΒΩ ΓΙΑ 2-3 ΠΙΑΤΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΒΑΛΕ ΚΑΝΑ ΩΡΑ ΚΑΙ....
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΟΥΑΝΤΕΡΙΙΙΙΙΙ!!!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πρώτη φορά το ακούω αυτό το τυράκι, κάνει μόνο για σαγανάκι??
Η τρώγεται και σκέτο??
Το σετάκι έχει πανέμορφα χρώματα!
Φιλιά, καλό βράδυ!

Μαιρη είπε...

Αχ βρε Πουαντερί τι μου κάνεις? Νη
στεύωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!! Όνειρο το σετάκι!!!!Αααα! Πέρνα να δεις την απάντηση στο σχόλιό σου!

πουαντερι είπε...

Ξαδερφακι καλως την μου

πουαντερι είπε...

ΟΛΙΒΕ της πλεκω αλλο πιο μεγαλο τωρα.

πουαντερι είπε...

Τι λες τωρα! ΜΙΝΙΜΑΡΚΕΤ σε ριπη οφθαλμου χαθηκε........

πουαντερι είπε...

Ελενα ειναι τοπικο τυρι ειναι λευκο σαν την φετα αλλά φερνει πιο πολυ στο κεφαλοτυρι.
Το λενε ΜΠΑΤΣΟ και τρωγεται ψητο ή σαγανακι.

creationsbyeve είπε...

o "μπάτσος" ειναι και διαίτης?χαχα γιατί είμαι σε δίαιτα ;)

rena είπε...

AX κι εγώ σαγανάκι έφτιαξα σήμερα όχι με τέτοιο τυρί βέβαια αλλά όπως και να το κάνεις νόστιμο το άτιμο μα τίγκα στις θερμίδες!

Αν και άργησα ευχαριστώ που σκέφτηκες τρόπο να επικοινωνήσεις μαζί μου!