Δευτέρα, 22 Μαρτίου 2010

Ας ειμαστε ετοιμες...............

Καλημερα!!!!!!!
Καλη εβδομαδα σε ολους!!!!!!!!!!!!!

Οπου ναναι φτανει το Πασχα!
Ποτε ηταν Χριστουγεννα βρε παιδια; ποτε καναμε Καθαρα Δευτερα; και ποτε εφτασε και η
25η Μαρτιου; ε! δεν το πηρα ειδηση φετος καθολου.
Μετα το Πασχα, εφτασε στην πορτα μας και το καλοκαιρακι.
Ξεσηκωθηκα και εγω τι να κανω και ειπα να παω μια βολτα στα μαγαζια να παρω μια πνοη Ανοιξιατικη, ετσι για να μου ανεβει λιγο το ηθικόν.

Ψώνισα λοιπον μερικα ομορφα νηματα καλοκαιρινα
και ασορτί λινα υφάσματα να ράψω μαζι με τα πλεκτα μου.
Δεν εχω σκεφτει ακομα τι θα ραψω με αυτα; Ειμαι αναμεσα σε φουστα ή παντελονι αλλά θα δω τι θα κανω.
εδω ξεκινησα το ενα νημα και πλεκω ενα μπολερο για τα καλοκαιρινα βραδακια στο καμπινκ.

         
Καλε και η Μιλου ετοιμάστηκε για το καλοκαιράκι και τις ζεστές μέρες.
Κουρεύτηκε και εγινε μια κουκλα!!!!
Τωρα πρεπει να πέσω με τα μουτρα στην δουλεια για να ειναι ετοιμα τα εργα μου έγκαιρα και οπως καταλαβαινετε οι βολτες μου εδω θα ειναι λιγες.
Ελπιζω να προλάβω να τα φτιάξω πριν αρχίσουν οι ζεστές ημέρες.
Μολις τα τελειωσω θα σας τα δειξω, αυτα προς το παρόν θα τα πουμε......
Φιλάκια!!!!!!!!                      
 Εδω ειναι πριν την κόμμωση!!!!

26 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Καλημέρα!
Πάντα προνοητική!
Το σαλονάκι έγινε τρέλα. Ο μάστορας ακριβός;
Αντε βιάσου και περιμένουμε!
Φιλιά!!!

πουαντερι είπε...

Καλημερα και απο εδω γιαγια!
Οτι εβλεπα τις ομορφιες που ειχες.

πουαντερι είπε...

Αληθεια για πιο σαλονάκι λες;

erifili είπε...

Kαλημέρα και καλήεβδομάδα.΄Ομορφα χρώματα ανοιξιάτικα.Καλή δύναμη σου εύχομαι,εμένα με έχει πιάσει αυχενικό και άστα να πάνε.

πουαντερι είπε...

Εριφιλη ασε μην μιλας για αυχενικο....

Asteri είπε...

Πολύ όμορφα χρώματα τα νήματα που πήρες.
Καλά εεεεε η Μιλού μια κούκλα
Καλημέρα
Καλή εβδομάδα

XRYSOULA είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα.Αυριο θα έχουμε αφίξεις από την θεσσαλονίκη....

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

το παπουτσι με το μαλκλι θεσπεσιο , καλες δημιουργιες, να κουρεψω κι εγω τη Φιονα η΄ν ατην αφησω ακομα την καημενουλα , σκεφτομαι τι περασε την τελευταια φορα και μου πιανεται το φιλοκαρδι , καλημερα Μαρακι μου ειδες το Λιτσακι μου παει για την μπεμπα τον Αυγουστο, φουσκωνει η κοιλιτσα της συνεχεια, αντε με το καλο κι αυτο το μωρακι μας !!!!

Maria B. είπε...

καλημέρα ! εν αναμονή των δημιουργιών σου πουαντερούλα μου !!

πολλά φιλιά και καλή βδομάδα

Μαιρη είπε...

Άχ! Τι όμορφα νήματα! Και τέλειος ο συνδυασμός με τα κολλιέ και τα υφάσματα! Φιλάκια!

αχτίδα είπε...

Γιατί τη κούρεψες καλέ τη κούκλα μου; τι κάνεις φίλη μου; εγώ έχω πέσει με τα μούτρα στη δουλειά και γι' αυτο δεν πήρα τηλέφωνο.

MINIMARKET είπε...

ΤΩΡΑ ΑΜΑ ΠΩ ΕΓΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ , ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΚΑΚΟΛΟΓΙΣΕΙΣ......
ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΟΠΟΤΕ ΣΟΥ ΑΦΗΝΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!
ΜΕΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΡΕΜΑ ΤΗΣ ΜΙΛΟΥ!!!!

πουαντερι είπε...

Αστερι τι κανεις;!
Η Μιλου καμαρωνει σαν νυφη καλε.....

πουαντερι είπε...

Ξαδερφηηηηηηηηηηηη!!!
Αντε-αντε βρε με το καλο να τα δεχτείς.

πουαντερι είπε...

Ασπα μου με το καλο να ερθει το κοριτσακι της και να πανε ολα καλα γιατι η Λιτσα ειναι υπεροχο ατομο.

Μωρε κουρεψε την τωρα, αυτα ζεσταινονται με το παραμικρο.

πουαντερι είπε...

Μαρια Β ασε εχω πέσει με τα μουτρα για το μπολερο γιατι εκανα μια νεα τεχνικη και εχω αγωνια να δω πως θα βγει.

πουαντερι είπε...

Μαρακι μου Σε ευχαριστω πολυ!!!

πουαντερι είπε...

Αχτιδα μου εσυ επεσες με τα μουτρα στα αυγα και εγω στο ραψιμο αλλά περασα και ειδα την φραουλοσαλτσα σας και την ζηλεψα βρε!

πουαντερι είπε...

ΜΙΝΙΜΑΡΚΕΤ ευχαριστω να εισαι καλα!
Ευχες και σε σας!!!!

twinkle είπε...

Υπέροχα νήματα!
Πού πας και τα βρίσκεις!!!
Φέτος λέω να δοκιμάσω κι εγώ ένα μπολερό και θα περιμένω οδηγίες.
Πολύ ωραία και τα παπούτσια σου!

πουαντερι είπε...

Νεραιδουλα μου πως παει το διαβασμα;
Στην Αθηνα τα πηρα ολα, αμα τελειωσεις θα συναντηθουμε να σε παω να τα δεις και να πιουμε καφε, οκ;

Δημιουργία είπε...

Μεγεια και με χαρα τα καινουργια.Η Μιλου μια κουκλα.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλή βδομάδα και περιμένουμε να απολαύσουμε τις δημιουργίες σου!
Φιλιά!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Πουαντρίτσα μου τι όμορφα νηματάκια και υφάσματα αγόρασες!!! Πραγματικά πολύ καλοκαιρινά!!!

Σας ευχαριστώ που με σκέφτεστε με την Ασπούλα! Σας αγαπώ πολύ και σας έχω ιδιαίτερη εκτίμηση!!

Φιλιά πολλά στα ζουζούνια σου! Η Μιλού κούκλα με το νεο look!!

maria είπε...

καλέ το μιλού σας δε το κάνετε στρίπινγκ?

κουκλίτσα είναι πάντως! η δικιά μας έχει γίνει πρόβατο! με τη τρίχα τη παιδική και την εφηβική μαζί.. είναι απίστευτα σκυλιά τα γουέστι! και πανέξυπνα!

άντε να πάρεις και κρεμμυδάκια για τη μαγερίτσα..

φιλιά! (σου έστειλα μέιλ, το δες?)

RIRI είπε...

πουαντερί, (τι ωραία που ακούγεται)
σε ανακαλυψα σήμερα με μεγάλη μου χαρά. Εχουμε κοινές αγάπες απ΄οτι καταλαβαίνω, εσύ την Μιλού σου, εγώ τον Τommy μου, λατρεύω να ράβω , να πλέκω και εχω φτιάξει εκπληκτικές τσάντες
http://ririfotiadi.blogspot.com/, τώρα εχω και τα μαγειρικά μου
http://cookingwithriri.blogspot.com/
να χαίρεσε το κουκλι σου και την Μιλού...