Τετάρτη, 31 Μαρτίου 2010

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ! !!!



Καλημερα φιλοι μου.
Αυτες τις μερες ολοι εχουμε τρεχαματα και ετοιμασιες για τις άγιες μερες.
Στολισα και εγω τα αυγουλακια της ΑΧΤΙΔΑΣ μας που πρεπει να σας πω πως ειναι εργα τεχνης!!
αναμεσα σε δουλειες και ετοιμασιες πλεκω και καμιά βελονια που και που.....

Θελω να το τελειωσω και να το φορεσω με το ομορφο δωρο της Κατερινας που μου εφτιαξε.
Ετοιμασα και εγω καποια δωρακια για να τα στειλω μα
μιά οι δουλειες, μιά τα τρεχαματα του παππού καθυστέρησα
και σημερα θα τα παω στο ταχυδρομειο, ελπιζοντας να φτασουν στην ωρα τους.

Αυριο οπως το θελει η παραδοση θα βαψουμε τα αυγα μας
και αποψε θα φτιαξουμε τα κουλουρακια μας.
Περιμενα σημερα να τα φτιαξω γιατι ο γιος μου,
ειχε φροντιστηριο αυτες τις μερες και ηθελε να ειναι και αυτος στην ολη ετοιμασια για να πλασει μερικα κουλουρακια μαζι μας.
Ετσι του υποσχεθηκα οτι θα τα φτιαξουμε σημερα που δεν εχει πολυ διαβασμα.

Θελω να ευχηθω σε ολους σας χρονια πολλα!!!
Καλη Ανασταση με υγεια και αγαπη και ελπιζω αυτο το Πασχα να φερει λιγη γαληνη στις ψυχες των ανθρωπων και να δουμε ποσο απανθρωποι γιναμε.
Ευχομαι αυτες τις μερες να υπαρχει χαρα και ευτυχια σε ολα τα σπιτια του κοσμου!!!!

.

18 σχόλια:

loulou είπε...

Καλή σου μέρα, σου ευχομαι τα καλύτερα για σένα και την οικογένεια σου.

Καλή ανάσταση

Loulou

Benikos place είπε...

Καλημέρα και καλή ανάσταση!

Maria Tzirita είπε...

Χρόνια πολλά Πουαντερούλα μου, να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου και να έχετε πάντα υγεία και αγάπη στο σπιτικό σας! Καλό Πάσχα, πολλά φιλιά!

big mama είπε...

Καλό Πάσχα με υγεία και ευτυχία!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλό Πάσχα, καλή Ανάσταση Πουαντερίτσα!!
Με υγεία και αγάπη!
Φιλάκια!

olivetreegirl είπε...

Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση σ' εσένα και την οικογένειά σου Πουαντερίτσα μου!!!

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

ετοιμασίες, κουλουράκια,όλα όσα πρέπει να κάνουμε για να καταλαβαίνουμε το πάσχα, μαζί με την οικογένεια.καλό πάσχα,καλή ανάσταση.

Ξανθή είπε...

Καλή Ανάσταση!!!!!

rena είπε...

Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα να έχεις με την οικογένεια σου και τους αγαπημένους σου!

ΥΓ. Το μπλογκ μου ανάρρωσε και σε περιμένει!

MINIMARKET είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥΑΝΤΕΡΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ, ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΟΙΑ ΣΟΥ!!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

καλη Ανασταση Μαρακι μου, παντα με υγεια και δημιουργια και του χρονου οτι επιθυμεις, φιλια στα παιδια σου, τι γλυκο που περιμενες το γιο σου , για να ειστε ολοι μαζι να φτιαξετε τα κουλουρια...

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ

Asteri είπε...

Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση.
Τα καλύτερα για σένα και την οικογένεια σου.
Φιλιά

Αγγελικη Ν είπε...

Καλό μήνα! Χρόνια πολλά καλή Ανάσταση!

Μαιρη είπε...

Χρόνια Πολλά Πουαντερούλα και Καλή Ανάσταση!

drosostalitsa είπε...

Καλό Πάσχα πουαντέρι μου! Με υγεία και αγάπη!
Να περάσετε όμορφα!

Φιλάκια

Magia da Inês είπε...

Amiga,
Voltei para outra visitinha...
Seu cantinho continua lindo, agradável e de bom gosto.
Muita paz, saúde e sucesso!...

F E L I Z P Á S C O A!!!

       ( ),,( )
       (=':'=)
  ﻶﻉჱﻶﻉ═¤═(,,)♥(,,)═¤═ﻶﻉჱﻶﻉ

Com carinho, para você e sua família...

Itabira - Brasil

elen είπε...

Και του χρόνου με υγεία! Καλό Πάσχα εύχομαι να χαίρεσαι την οικογένεια σου!